درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:32   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33398صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 - 16:22
گزارش برگزاری همایش روابط عمومی های استان قزوین
رئیس شورای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی استان قزوین از برگزاری انتخابات شورای مرکزی در روز چهارم تیرماه جاری خبر داد و گفت: این حوزه در ایران عمر 70 ساله داشته و برای رشد و پیشرفت خود نیز هنوز در میانه راه است.
  

 انتخابات شورای روابط عمومی های قزوین تیرماه برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس شورای مرکز روابط عمومی  و اطلاع رسانی استان قزوین از برگزاری انتخابات شورای مرکزی در روز چهارم تیرماه جاری خبر داد و گفت: این حوزه در ایران عمر 70 ساله داشته و برای رشد و پیشرفت خود نیز هنوز در میانه راه است.

صرت الله علیرضایی روز دوشنبه در همایش روابط عمومی های استان قزوین که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد افزود: هم اکنون شکل گیری این حوزه به طور نسبی در تعامل با رسانه ها، پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع بوده که با هم افزایی و همکاری مشترک باید ارزش و جایگاه آنان شناخته شده تا به شکوفایی برسند.

وی، چالش سنت و مدرنیته را یکی از مباحث مهم در طول 150 سال گذشته در ایران معاصر دانست و ادامه داد: بر اثر این برخورد، در حوزه های مختلف بحران هایی برای ما ایجاد شده و سیاستگذاران و اندیشمندان ما در پی تحلیل و چاره اندیشی برای برون رفت از آن بوده اند.

علیرضایی اضافه کرد: تمام محصولات جامعه مدرن از جمله روابط عمومی ها با چنین چالشی مواجه هستند اما نباید ناامید شد و باید برای پیشرفت در جهت شفافیت و عمل به خواسته های مردم حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار دوره آموزشی در جهت ارتقای روابط عمومی های استان برگزار شد، گفت: متاسفانه استقبال در این بخش ضعیف بود که مسئولان باید به چنین دوره هایی توجه بیشتری کنند.

وی همچنین انتشار کارنامه چهارساله دولت یازدهم با همکاری روابط عمومی های استان، جشنواره روابط عمومی ها و نشست با استاندار را از دیگر برنامه های اجرا شده توسط شورای مرکزی روابط عمومی های استان در سال گذشته اعلام کرد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین: مسئولان روابط عمومی دستاوردهای دولت در سازمان خود را منعکس کنند
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مسئولان روابط عمومی برای مقابله با شایعه پراکنی و ناکارآمد جلوه دادن خدمات دولت از سوی رقبای سیاسی باید دستاوردهای دولت را بخوبی منعکس کنند.

به گزارش شارا به نقل از مهر، علیرضا آشناگر در همایش روابط عمومی های استان قزوین که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی روز دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: عصر ارتباطات موجب تسریع در اطلاع رسانی شده و امروز باید خود را با این شرایط هماهنگ کنیم.

وی اضافه کرد: روابط عمومی ها حلقه واسط میان مردم و دستگاههای اجرایی هستند و باید ضمن بیان دیدگاههای مخاطبان نسبت به اطلاع رسانی درست هم همت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: روابط عمومی ها به عنوان مدافع سازمان خود لازم است با اطلاع رسانی درست از سیاه نمایی هم جلوگیری کنند.

آشناگر گفت: یکی از آفت های روابط عمومی ها مدح مدیران است که با این کار از جایگاه مشاور خارج می شوند که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در برخی کانال های رسمی سازمان ها و شبکه های اجتماعی شاهد انتشار پیام و خبر، تصاویر مدیران خود را منتشر می کنند در حالیکه مردم در عصر ارتباطات دیگر نیازی به چهره پردازی ندارند و پیگیر خدمات صادقانه دستگاه ها هستند.

آشناگر گفت: روابط عمومی ها با ساختار سنتی در عصر ارتباطات نوین چندان مفید نخواهند بود و در شرایطی که موضوع شهروند خبرنگار مطرح شده و هر فردی با داشتن یک دستگاه تلفن همراه می تواند گستره وسیعی از اطلاعات را در جغرافیای جهانی منتشر و یا دریافت کند شما نباید از غافله عقب بمانید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: روابط عمومی ها در وضعیت کنونی از نظر ساختار و تجهیزات آماده مقابله با اطلاعات نادرستی که از سوی دشمنان و رقبا منتشر می شود نیستند لذا باید ساختار این حوزه تغییر کند.

آشناگر افزود: مدیریت بحران از دیگر زمینه هایی است که روابط عمومی ها کمتر به آن توجه کرده اند در حالی که برای جلوگیری از ترویج شایعه و اخبار کذب لازم است فعالان این عرصه از انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری کنند.

دشمنان درصدد القاء ناکارآمدی دولت و نظام هستند
وی اظهارداشت: در شرایطی که دشمنان درصدد القاء ناکارآمدی دولت و نظام هستند و می خواهند مردم راناامید کنند وظیفه روابط عمومی ها سنگین است.

آشناگر تصریح کرد: برخی به دلیل رقابت و نزاع های سیاسی در داخل کشور هم می خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند که از مدیران روابط عمومی ها انتظار داریم با دفاع مناسب از عملکرد دستگاه اجرایی در این زمینه فعالانه برخورد کنند.

وی گفت: کسانی که به آراء مردم تن نمی دهند و به ناحق دستاوردهای دولت را نادیده می گیرند تا به اهداف سیاسی خود برسند در واقع به نظام آسیب می زنند و در این راستا رسالت روابط عمومی ها سنگین است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: مسئولان روابط عمومی ها لازم است سرافرازانه از خدمات و دستاوردهای دولت در عرصه های مختلف دفاع کنند.


کارشناس روابط عمومی: عصر ارتباطات نیازمند روابط عمومی های هوشمند است
 کارشناس روابط عمومی و ارتباطات گفت: به دلیل تعدد رسانه ها، ظهور شهروند خبرنگار و سرعت انتشار اطلاعات در عصر ارتباطات نیازمند تحقق روابط عمومی های هوشمند در دستگاههای اجرایی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، داود زارعیان در مراسم گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیران روابط عمومی های ادارات، شرکت ها و موسسات دولتی و بانکها در استانداری برگزار شد اظهارداشت: ارتباطات در شرایط کنونی آنقدر مهم و تاثیرگذار است که بدون آن نمی توان به موفقیت رسید.

وی اضافه کرد: آمریکا در جنگ با عراق تنها با استفاده تبلیغات رسانه ای توانست با کمترین آسیب نظامی بر عراق مسلط شود و اهداف خود را پیاده کند و با دروغ رسانه ای سالها بر اوضاع مسلط بود.

زارعیان تصریح کرد: مدیریت افکار عمومی در عرصه های مختلف سرمایه گذاری بیشتری از عرصه نظامی دارد و تاثیر آن جند برابر عرصه نظامی است.

کارشناس روابط عمومی تصریح کرد: عرصه نظامی چون قرارداد آشکار دارد همه از آن مطلع می شوند و میتوانند برای آن برنامه ریزی کنند اما سرمایه گذاری در عرصه ارتباطات پنهان اما تاثیرگذارتر است.

وی یادآورشد: عرصه رسانه ای آنقدر مهم است که وقتی رئیس جمهور یک آمار اشتباه می دهد میلیونها نفر از طریق رسانه مطلع شده و عکس العمل نشان می دهند.

مدیریت بر عرصه های مختلف نیازمند دانش ارتباطی است
وی بیان کرد: اگر بخواهیم در عرصه های مختلف مدیریت کنیم باید با ارتباطات رسانه ای آشنا باشیم و در عرص کنونی به دلیل تعدد رسانه ها، ظهور شهروند خبرنگار، سرعت انتشار اطلاعات، کنترل ضعیف بر اطلاعات، افزایش فعالیتهای کنشگرانه، ظهور روابط عمومی های هوشمند ضروری است.

زارعیان اظهارداشت: امروز فاصله تولید خبر تا انتشار آن به چند دقیقه رسیده لذا همه باید مراقب باشیم و درست صحبت کنیم و بدانیم هیچ کنترلی بر روی خبر نیست و همه چیز شفاف شده است.

وی گفت: در عصر کنونی یک گوشی تلفن همراه دیگر فقط یک وسیله ارتباطی نیست بلکه دوربین، لب تاپ، رایانه، ضبط صورت و وسیله انتقال پیام است و می تواند در عرصه اطلاع رسانی نقش مهمی ایفا کند.

کارشناس علوم ارتباطات و روابط عمومی اضافه کرد: جریان سازی در افکار عمومی توسط رسانه ها دیگر خارج از کنترل ماست ونمی توان مدیری را از گفتگو و ارائه اطلاعات منع کرد بلکه لازم است افکار عمومی را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی دیگر برخورد مردم منفعلانه نیست که فقط شنونده باشند بلکه رفتار آنها کنشگرانه است و کسی مطیع محض نیست.

روابط عمومی هوشمند را جدی بگیریم
زارعیان گفت: برای رسیدن به هدف باید روابط عمومی ها هوشمند شوند و همه کارها رصد شده و دانش، امکانات و وقت لازم برای آن تامین شود.

کارشناس روابط عمومی تصریح کرد: امروز همه باید در اتاق های شیشه ای باشیم زیرا هیچ چیز از نگاه مردم پنهان نیست و باید به همه سوالات پاسخ داد و به مردم اعتماد کرد تا اطمینان دوسویه جلب شود.

وی اظهارداشت: در نگاه سنتی وظیفه روابط عمومی فقط ارائه خدمات فرهنگی، همراهی بامدیر، تشریفات، توجیه گری، تبلیغات بود اما امروز شرایط فرق کرده و شما هم باید رویکردتان تغییر کند.

زارعیان اظهارداشت: در دوره اول وظیفه روابط عمومی فقط سرگرمی بود سپس مرحله آگاه سازی، متقاعد سازی، ارتباطات آزاد به عنوان روند تاریخی محسوب می شود.

وی گفت: برای موفقیت باید تغییر رویه دهیم و با اعتمادسازی و سخنگویی سازمان، برخی مسائل مهم را برجسته سازی کنیم و با مدیریت وجهه و مسئولیت اجتماعی هر سازمانی نسبت به بسترسازی، فرهنگ سازی و مدیریت افکار عمومی و اطلاع رسانی را نیز بخوبی انجام داد.

نیازهای روابط عمومی نوین را تامین کنیم
زارعیان اظهارداشت: روابط عمومی نوین به اطلاعات کافی، مشارکت اجتماعی، کار در فضای مجازی، پذیرش ریسک بیشتر، مدیریت دانش نیازمند است و باید فعالان این عرصه توان علمی خود را بالا ببرند.

وی گفت: تحقق روابط عمومی الکترونیک، نیازمند هوشمندسازی خدمات است و نیاز دارید تا شبکه های اجتماعی را ایجاد کرده و با آموزش های مستمر و برنامه ریزی در مسیر رسیدن به هدف گام بردارید.

زارعیان با اشاره به انتظار سازمانها از مسئولان روابط عمومی گفت: معرفی سازمان، تفسیر نظرات مردم، پیش بینی مشکلات، ارتباط با رسانه ها و راهنمایی مدیران از جمله انتظارات مدیران از روابط عمومی هاست.

وی بیان کرد: اگر روابط عمومی در تولید خبر جای خالی داشته باشد و از دادن برخی آمار خودداری کند، مردم جای خالی را پر می کنند لذا هیچ چیز پنهانی نداریم.

زارعیان یادآورشد: مدیران دستگاهها نیز لازم است از مسئولان روابط عمومی ها حمایت کرده و آنها را تشویق کنند و با دادن اختیارات بیشتر با هدایت آنها با رسانه های ارتباط برقرار کنند و در جریان تحولات قرار گیرند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد