درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:53   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33395صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 17 اردیبهشت 1397 - 10:41
توسعه پوشش «بانک آفیسر» در شعب بانک ملی ایران
توسعه پوشش «بانک آفیسر» در شعب بانک ملی ایران عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از توسعه طرح «بانک آفیسر» به حجم بیشتری از شعب بانک در سال جاری خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توسعه پوشش «بانک آفیسر» در شعب بانک ملی ایران عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از توسعه طرح «بانک آفیسر» به حجم بیشتری از شعب بانک در سال جاری خبر داد.

برات کریمی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که «بانک آفیسر» یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک در سال گذشته بوده است، گفت: امسال این طرح با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اظهار رضایت اغلب مشتریان از دریافت خدمات ارائه شده توسط اکانت آفیسرها، گفت: این طرح سال گذشته در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شد که نتیجه مطلوبی در پی داشت.

کریمی ادامه داد: طرح بانک آفیسر امسال در شعب درجه یک، درجه دو و شعب منتخب بانک نیز عملیاتی خواهد شد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که برنامه بانک در آینده، پیاده سازی این طرح در همه شعب است، اظهار کرد: اجرای طرح بانک آفیسر همزمان با آموزش کارکنان بانک، با دقت و سرعت ادامه خواهد یافت.

بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد. بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است که در آن علاوه بر عملیات بانکی، خدمات مشاوره ای نیز ارائه می شود.

بانک ملی ایران به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان ویژه و ارتقای سطح کیفی خدمات با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری اکانت آفیسر ویژه ای اختصاص می دهد. اکانت آفیسرها علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد