درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:24   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33392صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 - 17:37
استاندار کرمان: روابط عمومی ها باید امید را در بین مردم توسعه دهند
استاندار کرمان گفت: روابط عمومی های استان باید امید را در بین مردم توسعه دهند و کاری کنند که مردم با خدمات انجام شده، آشنا شده و از این رهگذر به آینده امید بیشتری داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-استاندار کرمان گفت: روابط عمومی های استان باید امید را در بین مردم توسعه دهند و کاری کنند که مردم با خدمات انجام شده، آشنا شده و از این رهگذر به آینده امید بیشتری داشته باشند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی عصر یکشنبه در شورای مدیران ستادی استانداری کرمان، تضعیف از درون را از اهداف دشمنان برشمرد و ادامه داد: در دهه های اخیر دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با جنگ سخت نمی توانند به اهداف خود دست یابند.

وی گفت: روابط عمومی ها باید به جای تبلیغ از شخص، تبلیغ از کار را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار کرمان، تغییر را اصلی مفید دانست و گفت: در ابتدای ورود به استان کرمان، روابط عمومی استانداری کرمان نیرو و امکانات بسیار کمی داشت.

وی ادامه داد: روابط عمومی استانداری کرمان در چند سال اخیر فعالیت های گسترده ای در حوزه ملی داشته و رتبه های برتر کشوری را کسب کرده و در ادامه ارتباط های بسیار خوبی با مدیران کشوری و کرمانی های مقیم سایر استان ها و کشورها برقرار شده است.

وی بیان کرد: کارکنان روابط عمومی استانداری کرمان با علاقه وافری در زمینه اطلاع رسانی اقدام می کنند و در حقیقت کارنامه نظام مطرح می شود تا امید مردم توسعه یابد.

استاندار کرمان گفت: مشاوراستاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی نیروی نظام و متعلق به هیچ گروه و حزبی نیستند.

وی روابط عمومی استانداری را روابط عمومی استان برشمرد و افزود: در حالی که همواره سیگنال های منفی از سوی رسانه های خارجی ارسال می شود، باید امید را در بین مردم توسعه داد.

رزم حسینی بیان کرد: موفقیت های بسیار زیادی در کشور وجود دارد اما متاسفانه سیگنال های متفی زیادی ارسال می شود.

وی بیان کرد: سازمان همیاری شهرداری ها یگ بنگاه عمرانی و اقتصادی است که وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و امیدواریم با حضور آقای عظیمی زاده شاهد تحول در این بخش باشیم.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان نیز در این آئین گفت: در سه سال گذشته روابط عمومی استانداری کرمان شاهد تحولات بسیار خوبی بوده و توانسته جایگاه خود را به دست آورد.

حجت الاسلام محمد محمودآبادی از روابط عمومی به عنوان ویترین واقعی و ارائه دهنده شخصیت هر دستگاه و سازمان یاد کرد و ادامه داد: روابط عمومی استانداری کرمان توانسته متناسب با وظایف این نهاد، اطلاع رسانی و سایر اقدامات تخصصی را انجام دهد.

وی عنوان کرد: روابط عمومی استانداری کرمان در دوران مدیریت آقای عظیمی زاده در بین همه دستگاه ها یکی از دستگاه های برتر در حوزه روابط عمومی بوده است.

وی تاکید کرد: روابط عمومی از نظر داشته های مادی و کیفی در سال های گذشته دچار مشکل بوده اما در سال های اخیر تجهیزات و نیروی انسانی کیفی به بدنه روابط عمومی اضافه شده است.

حجت الاسلام محمودآبادی ادامه داد: امروز در روابط عمومی استانداری کرمان تمامی اقدامات به صورت حساب شده، هماهنگ و به موقع انجام می شود.

وی اظهار کرد: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان کرمان منصوب شد.

مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری کرمان نیز گفت: رمز موفقیت روابط عمومی استانداری، حمایت استاندار کرمان از این مجموعه و درک ایشان از حوزه رسانه بوده است.

نقی عظیمی زاده افزود: توجه به جوانان، ریسک پذیری، نجابت، قانون گرایی و پرهیز از کارهای سیاسی و جناحی از ویژگی های برجسته استاندار کرمان به شمار می رود.

وی اظهار کرد: توجه به قانون یکی از اصول اصلی مورد تاکید استاندار کرمان است.

مشاور جدید استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی نیز گفت: در مقطع بسیار حساسی از توسعه اقتصادی و اجتماعی استان و کشور قرار داریم و باید با اطلاع رسانی صحیح، در این حوزه همراه باشیم.

مهدی زین الدینی عنوان کرد: رسانه یک سازمان و نهاد است و یکی از سخت ترین حوزه های کاری روابط عمومی، تلاش در روابط عمومی استانداری است.

وی افزود: استاندار کرمان زحمات بسیاری کشیده اند و مشی خوبی را در پیش گرفته اند و باید در حوزه فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی کارهای اساسی انجام شود.
وی با اشاره به ایده استاندار کرمان مبنی بر اقتصاد غیر دولتی،ادامه داد: فرهنگسازی اقتصاد خصوصی و رهایی از اقتصاد دولتی را باید به صورت ویژه مد نظر قرار داد.
خبرنگار: حسن شاهی

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد