درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:39   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33386صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 - 17:11
تأکید مدیرعامل پست بر روشنگری و انعکاس خدمات دستگاه های اجرائی از سوی روابط عمومی ها
انعکاس خدمات پستی از طریق روابط عمومی های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند افکار عمومی جامعه را با نقش خدمات پستی در کاهش هزینه های سربار آنان آشنا ساخته و ارتباط موثرتری بین آنان برقرار سازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر نقش روابط عمومی ها در ارتقاء جایگاه سازمان تأکید نمود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها صبح روز جاری با حضور مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت و مدیران کل روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه وزارت به میزبانی پست در ساختمان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه مهندس نعمتی تعامل مردم با وزارت ارتباطات را نتیجه عملکرد خوب مجموعه روابط عمومی دانست و تصریح کرد: تصویر خوبی که مردم از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارند به دلیل اتخاذ تدابیر مناسب و برقراری تعامل مثبت با مردم از سوی روابط عمومی این وزارتخانه و به دست گرفتن ابتکار عمل است.

وی همچنین با تأکید بر این نکته که به روابط عمومی ها و نقش آنان در ارتقاء جایگاه سازمان اعتقاد راسخ دارد، گفت: روابط عمومی هر سازمان آئینه تمام نمای مدیران و کارکنان هر دستگاهی هستند و اقدامات یک سازمان تنها از طریق تعامل گسترده این واحد با بخش های درون و برون سازمان انعکاس خواهد یافت.

مدیرعامل وظیفه روابط عمومی دستگاه های اجرائی در نشان دادن اقدامات دولت و آگاهی مردم نسبت به پیشرفت های حاصل شده را بسیار سنگین خواند و تأکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و عملکرد خوب، تلاش های صورت گرفته در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از سوی دولت را به مردم نشان داد.

مهندس نعمتی سپس به اقدامات بزرگی که در سطح شبکه پستی در حال انجام است اشاره کرده و گفت: ماهیت وجودی پست که همان خدمت رسانی شبانه روزی است در جامعه به خوبی انعکاس نداشته و همین امر این شبکه را در بخش معرفی خدمات با چالش مواجه ساخته است.

رئیس هیئت مدیره افزود: برای ایجاد حس تعلق سازمانی در مجموعه پست نیاز به برنامه ریزی مدون و منطقی داریم تا علاوه بر افزایش عزت نفس کارکنان، در بیرون سازمان نیز جایگاه پست و خدمات پستی و نقشی که در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارند را به مردم معرفی نمائیم.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه به تأثیر افکار عمومی در پیشبرد اهداف یک سازمان پرداخت و گفت: انعکاس خدمات پستی از طریق روابط عمومی های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند افکار عمومی جامعه را با نقش خدمات پستی در کاهش هزینه های سربار آنان آشنا ساخته و ارتباط موثرتری بین آنان برقرار سازد.

مهندس نعمتی در پایان خواستار توجه بیشتر مجموعه وزارت ارتباطات و به ویژه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت به شبکه پستی شد.

در این جلسه همچنین فرنقی زاد رئیس مرکز ورابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت از خدمات احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل در زمان تصدی مدیریت روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات با اهداء لوح تقدیر کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد