شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر نقش روابط عمومی ها در ارتقاء جایگاه سازمان تأکید نمود.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها صبح روز جاری با حضور مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت و مدیران کل روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه وزارت به میزبانی پست در ساختمان مرکزی برگزار شد.
در این جلسه مهندس نعمتی تعامل مردم با وزارت ارتباطات را نتیجه عملکرد خوب مجموعه روابط عمومی دانست و تصریح کرد: تصویر خوبی که مردم از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارند به دلیل اتخاذ تدابیر مناسب و برقراری تعامل مثبت با مردم از سوی روابط عمومی این وزارتخانه و به دست گرفتن ابتکار عمل است.
وی همچنین با تأکید بر این نکته که به روابط عمومی ها و نقش آنان در ارتقاء جایگاه سازمان اعتقاد راسخ دارد، گفت: روابط عمومی هر سازمان آئینه تمام نمای مدیران و کارکنان هر دستگاهی هستند و اقدامات یک سازمان تنها از طریق تعامل گسترده این واحد با بخش های درون و برون سازمان انعکاس خواهد یافت.
مدیرعامل وظیفه روابط عمومی دستگاه های اجرائی در نشان دادن اقدامات دولت و آگاهی مردم نسبت به پیشرفت های حاصل شده را بسیار سنگین خواند و تأکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و عملکرد خوب، تلاش های صورت گرفته در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از سوی دولت را به مردم نشان داد.
مهندس نعمتی سپس به اقدامات بزرگی که در سطح شبکه پستی در حال انجام است اشاره کرده و گفت: ماهیت وجودی پست که همان خدمت رسانی شبانه روزی است در جامعه به خوبی انعکاس نداشته و همین امر این شبکه را در بخش معرفی خدمات با چالش مواجه ساخته است.
رئیس هیئت مدیره افزود: برای ایجاد حس تعلق سازمانی در مجموعه پست نیاز به برنامه ریزی مدون و منطقی داریم تا علاوه بر افزایش عزت نفس کارکنان، در بیرون سازمان نیز جایگاه پست و خدمات پستی و نقشی که در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارند را به مردم معرفی نمائیم.
معاون وزیر ارتباطات در ادامه به تأثیر افکار عمومی در پیشبرد اهداف یک سازمان پرداخت و گفت: انعکاس خدمات پستی از طریق روابط عمومی های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند افکار عمومی جامعه را با نقش خدمات پستی در کاهش هزینه های سربار آنان آشنا ساخته و ارتباط موثرتری بین آنان برقرار سازد.
مهندس نعمتی در پایان خواستار توجه بیشتر مجموعه وزارت ارتباطات و به ویژه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت به شبکه پستی شد.
در این جلسه همچنین فرنقی زاد رئیس مرکز ورابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت از خدمات احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل در زمان تصدی مدیریت روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات با اهداء لوح تقدیر کرد.
|