درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 27 مهر 1397 - 13:55   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است

  پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است


ادامه ادامه مطلب دو

دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه

  دیوار یادبود از خبرنگاران افغان در فرانسه


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پرزیدنت ترامپ با تایید ضمن مرگ خاشقجی: تبعات برای سعودی‌ها شدید است
  کاهش شدید کیفیت روزنامه‌ها را شاهد هستیم
  تقویم روز فناوری/ مورخی که واژه تکنولوژی از اوست
  تکنیک‌های نوین خلاقیت و نوآوری
  نقش وسایل ارتباط جمعی در خلاقیت، نوآوری و تمایز
  نظام جامع اطلاع رسانی ارائه و تصویب شود
  روزنامه‌نگاری خاندان ذکاء‌الملک
  برگزاری انتخابات سراسری خانه‌های مطبوعات
  رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب شد
  دیدار اعضای کمیته اجرایی نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان با رئیس شورای اسلامی شهر سمنان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33362صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 13 اردیبهشت 1397 - 12:43
ژاپنی ها، خسته ترین مردم دنیا!
مطالعات جدید نشان می دهد اشخاص در مقایسه با قبل، مدت زمان کمتری را به خوابیدن اختصاص می دهند و در این میان ژاپنی ها خسته ترین مردم دنیا هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالعات جدید نشان می دهد اشخاص در مقایسه با قبل، مدت زمان کمتری را به خوابیدن اختصاص می دهند و در این میان ژاپنی ها خسته ترین مردم دنیا هستند.

به گزارش شارا، بر اساس داده های دریافت شده از یک میلیون کاربر نوعی برنامه نرم افزاری به نام  SleepCycle ، مردم به طور میانیگن هر شب 7 ساعت و 12 دقیقه می خوابند.

بنیاد ملی خواب در آمریکا هم اعلام کرده که بزرگسالان باید 7 تا 9 ساعت در شب بخوابند چون خواب کمتر ممکن است برای سلامتی آن ها و حتی اطرافیانشان مضر باشد.

گزارش این بنیاد نشان می دهد بیداری 20 ساعته در شبانه روز می تواند به اندازه مصرف یک بطری مشروب الکلی تاثیر منفی بر فکر و واکنش افراد داشته باشد و این که 6 ساعت خوابیدن در شب به مدت دو هفته، عملکرد مغز را کند می کند. انجام مداوم این کار احتمال مرگ زودرس را تا 13 درصد افزایش می دهد.

 بعضی از اشخاص بیش تر از دیگران می خوابند، اما داده های نرم افزاری نشان می دهد که مردان 20 دقیقه کمتر از زنان می خوابند و حین خواب هم زیاد غلت می خورند. افراد مسن تر هم در مقایسه با قبل کمتر خواب عمیق دارند.

 بر اساس این داده ها، مردم ثروتمندترین کشورهای دنیا خوب می خوابند و خواب برای آن ها نعمت ارزشمندی به شمار می آید. با این حال، در کشورهایی با اقتصاد شکوفا مثل تایوان و کره جنوبی کارکنان ساعت یک بعد از نصف شب می خوابند و خستگی شهروندان اقتصاد این کشورها را تضعیف می کند.

در این بین، ژاپن خسته ترین کشور دنیاست و بر اساس مطالعه ای که در سال 2016 انجام شد، خستگی، سالیانه سه درصد تولید ناخالص داخلی این کشور را کاهش داده و بازدهی را تا حد زیادی پایین آورده است.

 به گزارش iranjavan، بر اساس این مطالعه، آمریکایی ها در حال حاضر یک ساعت و نیم کمتر از هموطنانشان که در یک قرن قبل زندگی می کردند، می خوابند و کودکان سراسر دنیا هم یک ساعت کمتر می خوابند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «پیر سالینجر» روزنامه نگار آمریکایی


  تقویم روز ارتباطات/ سالروز تاسیس بی بی سی بازوی روابط عمومی دولت انگلستان


  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد


  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد


  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور


  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست


  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


  تقویم روز فناوری/ مورخی که واژه تکنولوژی از اوست


  قائم مقام وزیر علوم خبر داد: نقش روابط عمومی دانشگاهها در فضای تحریم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد