درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 21:33   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟

  آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟


ادامه ادامه مطلب دو

پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا

  پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا


ادامه ادامه مطلب سه

گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد

  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا تغییر مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست اعلام نمی شود؟
  انتشارات کارگزار روابط عمومی
  پیاده سازی نظام جامع بهره وری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  نقش قابل توجه روابط عمومی ها درتصمیم گیری های مدیریتی سازمان
  برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟
  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد
  مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی: روابط عمومی نقشی استراتژیک در سازمان‌ ها دارد
  گردهمایی مسئولین روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان ها با حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور
  پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33362صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 13 اردیبهشت 1397 - 12:43
ژاپنی ها، خسته ترین مردم دنیا!
مطالعات جدید نشان می دهد اشخاص در مقایسه با قبل، مدت زمان کمتری را به خوابیدن اختصاص می دهند و در این میان ژاپنی ها خسته ترین مردم دنیا هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالعات جدید نشان می دهد اشخاص در مقایسه با قبل، مدت زمان کمتری را به خوابیدن اختصاص می دهند و در این میان ژاپنی ها خسته ترین مردم دنیا هستند.

به گزارش شارا، بر اساس داده های دریافت شده از یک میلیون کاربر نوعی برنامه نرم افزاری به نام  SleepCycle ، مردم به طور میانیگن هر شب 7 ساعت و 12 دقیقه می خوابند.

بنیاد ملی خواب در آمریکا هم اعلام کرده که بزرگسالان باید 7 تا 9 ساعت در شب بخوابند چون خواب کمتر ممکن است برای سلامتی آن ها و حتی اطرافیانشان مضر باشد.

گزارش این بنیاد نشان می دهد بیداری 20 ساعته در شبانه روز می تواند به اندازه مصرف یک بطری مشروب الکلی تاثیر منفی بر فکر و واکنش افراد داشته باشد و این که 6 ساعت خوابیدن در شب به مدت دو هفته، عملکرد مغز را کند می کند. انجام مداوم این کار احتمال مرگ زودرس را تا 13 درصد افزایش می دهد.

 بعضی از اشخاص بیش تر از دیگران می خوابند، اما داده های نرم افزاری نشان می دهد که مردان 20 دقیقه کمتر از زنان می خوابند و حین خواب هم زیاد غلت می خورند. افراد مسن تر هم در مقایسه با قبل کمتر خواب عمیق دارند.

 بر اساس این داده ها، مردم ثروتمندترین کشورهای دنیا خوب می خوابند و خواب برای آن ها نعمت ارزشمندی به شمار می آید. با این حال، در کشورهایی با اقتصاد شکوفا مثل تایوان و کره جنوبی کارکنان ساعت یک بعد از نصف شب می خوابند و خستگی شهروندان اقتصاد این کشورها را تضعیف می کند.

در این بین، ژاپن خسته ترین کشور دنیاست و بر اساس مطالعه ای که در سال 2016 انجام شد، خستگی، سالیانه سه درصد تولید ناخالص داخلی این کشور را کاهش داده و بازدهی را تا حد زیادی پایین آورده است.

 به گزارش iranjavan، بر اساس این مطالعه، آمریکایی ها در حال حاضر یک ساعت و نیم کمتر از هموطنانشان که در یک قرن قبل زندگی می کردند، می خوابند و کودکان سراسر دنیا هم یک ساعت کمتر می خوابند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  پخش زنده توضیحات مدیرعامل فیسبوک در پارلمان اروپا


  گوگل به جاسوسی از کاربران اپل متهم شد


  برگه‌های اطلاعاتی دولت سوئد: چگونه در زمان جنگ و بحران شرایط را مدیریت کنید؟


  شبکه هوشیاری ارتباطی روابط‌ عمومی‌ها


  پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ


  اهم فعالیت های روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن


  مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی: روابط عمومی نقشی استراتژیک در سازمان‌ ها دارد


  بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط عمومی نظام بانکی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی