درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:01   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33360صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 اردیبهشت 1397 - 01:28
نشست هم‌اندیشی رابطین خبر واحدهای دانشگاه تهران برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نشست هم‌اندیشی رابطین خبر واحدهای دانشگاه تهران ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نشست هم‌اندیشی رابطین خبر واحدهای دانشگاه تهران ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه تهران، در این نشست دکتر سید احمدرضا خضری، مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی با اشاره به اهمیت آموزش شغلی گفت: «در سال گذشته کارگاه‌های آموزشی ویژه رابطین خبری برگزار شد که محصول این سیاست و تصمیم در جهت توانمندسازی رابطین خبری قابل مشاهده و بازتاب آن در کار اطلاع‌رسانی دانشگاه مشخص است».

وی افزود: «از ابتدای مدیریت جدید دانشگاه به دنبال افراد متخصص و کار دقیق و تخصصی در این حوزه بوده‌ایم. که محصول این فعالیت‌ها این بود که سال گذشته دانشگاه تهران توانست در وبومتریک بالاترین رتبه را به‌دست آورد».

مشاور رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه ما باید سعی و تلاشمان در جهت حفظ این جایگاه باشد و بتوانیم آن را در سطح جهانی ارتقا دهیم، گفت: «لازمه حفظ جایگاه این است که درجه اول وظایف خود را بشناسیم و به درستی انجام دهیم. در همین حوزه برخی از واحدهای دانشگاه به‌طور جدی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند و ما شاهد رشد این فعالیت‌ها در ارزیابی‌های مکرر بوده‌ایم. از طرف دیگر این گونه کارگاه‌ها و برنامه‌ها را که به صورت تخصصی و فنی برگزار می‌شود ادامه خواهیم داد تا رابطین خبر مهارت و توانایی لازم را به‌دست آورند».

در ابتدای این نشست، دکتر سید مهدی شریفی، استادیار مدیریت رسانه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، با اشاره به اهمیت روابط عمومی در دانشگاه گفت: «روابط عمومی نزدیک‌ترین بخش به ریاست دانشکده‌هاست و باید در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی یار و کمک رئیس و مدیر هر واحد باشد».

وی افزود: «سپردن پست روابط عمومی به افراد کم‌تجربه و کم‌توان به وجهه سازمان لطمه خواهد زد زیرا هدف نهایی هر سازمانی ایجاد و ارتقای امید در جامعه است که این کار نیازمند توانایی بالا و هوشمندی خاصی است و باید به افراد زبده و توانا سپرده شود».

این روزنامه‌نگار پیشین و مدرس مدیریت رسانه در ادامه به بحث درباره سیاستگذاری کلی سازمان و لزوم هماهنگی سیاستگذاری خبری با آن برای تحقق برنامه‌های دانشگاه پرداخت و به پرسش‌های رابطین خبر حاضر در جلسه پاسخ گفت.

همچنین در ادامه جلسه پرسش و پاسخ رابطین خبر با معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران برگزار شد.

در پایان از رابطین خبر برگزیده سال ۱۳۹۶ تقدیر به عمل آمد و اکبرفضل الهی، از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی؛ فرین روحانیان، از معاونت فرهنگی؛ مریم وفایی، از دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ مرضیه خانزاده، از پارک علم و فناوری و مریم احمدی، از دانشکده مطالعات جهان به‌عنوان رابطین خبری برگزیده معرفی شدند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد