درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 02:22   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟
  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد
  ۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
  نظرات مردمی را به گوش روسای سازمان می رسانیم تا در تصمیم سازی ها مدنظر قرار گیرد
  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان
  نخستین جشنواره ملی رسانش آغاز شد
  کارگاه آموزشی بلاکچین ویژه خبرنگاران
  تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری
  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود
  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33347صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 - 18:10
نامه سرگشاده رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران به محسن هاشمی
در پی توزیع سهمیه آرم طرح ترافیک سال ۹۷ در بین رسانه‌ها و اعتراض بسیاری از اهالی رسانه، رئیس انجمن کانون‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کشور در نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران، خواستار تجدیدنظر و ورود وی به نحوه توزیع آرم طرح ترافیک شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی توزیع سهمیه آرم طرح ترافیک سال ۹۷ در بین رسانه‌ها و اعتراض بسیاری از اهالی رسانه، رئیس انجمن کانون‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کشور در نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران، خواستار تجدیدنظر و ورود وی به نحوه توزیع آرم طرح ترافیک شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران، متن نامه محمد مهدی دانی به این شرح است:

بسمه‌تعالی
جناب آقای محسن هاشمی رفسنجانی_ رئیس محترم شورای شهر تهران

سلام‌علیکم
با احترام، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت و آرزوی موفقیت روزافزون، مستحضرید که خبرنگاران و روزنامه‌نگاران طی مدت گذشته و به بهانه اعطای طرح ترافیک به آنان آماج توهین‌ها و تهمت‌های بی‌سابقه شهرداری تهران قرار گرفته‌اند و البته دست‌اندرکاران رسانه تاکنون خویشتن داری کرده و بنا نداشته‌اند که با همان ادبیات معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران سخن بگویند.

عبارت رانت‌خوار، یکی از سخیف‌ترین و مضحک‌ترین واژه‌‌هایی بود که می‌شد به خبرنگاران نسبت داد و این موضوع هرگز از خاطر خبرنگاران محو نخواهد شد چرا که این توهین‌ها از سوی کسانی عنوان شد که همواره دانستن را حق مردم می‌دانند.

همانطور که مستحضرید طی یکی دو روز گذشته شهرداری تهران اقدام به توزیع سهمیه آرم طرح ترافیک در بین اصحاب رسانه کرده و در کمال ناباوری بسیاری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران پرسابقه کشور مشمول دریافت طرح ترافیک نشده‌اند.

نیک می‌دانید که در سنوات گذشته شهرداری تهران تسهیلات ویژه‌ای را برای اهالی رسانه در نظر گرفته بود و خبرنگاران می‌توانستند با کمترین هزینه و برای پوشش اخبار حوزه خود وارد محدوده طرح ترافیک شوند. متأسفانه در دوره بی‌ثبات مدیریت شهری آقای نجفی و با برخورد ناشایست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که از قضا پیش از این به خاطر مدیریت ناکارامد خود در راه‌آهن جمهوری اسلامی و پس از استعفای خود به خاطر برخورد دو قطار در سمنان، مورد نقد اهالی مطبوعات قرار گرفته است، طرحی تدوین شد که خبرنگاران برای تردد در محدوده طرح ترافیک مشمول پرداخت هزینه گزاف شدند.

هرچند اعضای محترم شورای شهر تهران در اقدامی مناسب و با مصوبه‌ای هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک را برای خبرنگاران کاهش دادند اما اخیراً‌ نیز شهرداری تهران در اقدامی حیرت‌انگیز اقدام به تعیین صلاحیت خبرنگاران برای ورود به طرح ترافیک کرده است این در حالی است که پیش از این شهرداری تهران و برخی از اعضای شوار تأکید کرده بودند که به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مجوز ورود به طرح ترافیک داده می‌شود.

جناب‌آقای هاشمی
به خاطر داشته باشیم که خبرنگاران و روزنامه‌نگاران برای تهیه اخبار و پوشش مراسم مختلف دستگاه‌ها که اغلب آنها از جمله شهرداری، شورای شهر تهران، مجلس شورای اسلامی، نهاد ریاست جمهوری و تمامی وزارتخانه‌ها در محدوده طرح ترافیک هستند، مجبورند وارد این محدوده شوند و البته خبرنگاران و به طریق اولی رسانه‌ها در قبال پوشش اخبار حوزه‌ها، وجهی را نیز دریافت نمی‌کنند.

از آنجا که در یکی دو روز گذشته تعداد زیادی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای با گرایش‌ و سلیقه‌های مختلف سیاسی در تماس با انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران ضمن ابراز نارضایتی از نحوه توزیع آرم طرح ترافیک در بین اهالی رسانه، از واحد حقوقی این انجمن خواهان طرح موضوع در مراجع ذیصلاح شده‌اند از جناب‌عالی به عنوان رئیس محترم شورای شهر تهران استدعا دارد با ورود مؤثر به نحوه توزیع آرم طرح ترافیک مشکل جامعه بزرگ خبرنگاران را برطرف فرمایید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی