درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 05:34   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33337صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 - 09:34
سیژن منتشر کرد: گرایش ها و چالش های صنعت رسانه در سال 2018
این گزارش نشان می دهد، اخبار جعلی همچنان نگرانی عمده روزنامه نگاران در سرتاسر جهان برای دومین سال متوالی است. در واقع، 56 درصد از پاسخ دهندگان جهانی گفتند که اخبار جعلی باعث می شود تا خوانندگان نسبت به محتوایی که می خوانند بیشتر شک و تردید کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیژن" (NYSE: CISN) برای معرفی و آشکار کردن بزرگترین گرایش ها و چالش هایی که صنعت رسانه با آن رو به رو است، گزارش سالانه 2018 خود را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل شارا  به نقل از PRNewswire،  این گزارش نشان می دهد، اخبار جعلی همچنان نگرانی عمده روزنامه نگاران در سرتاسر جهان برای دومین سال متوالی است. در واقع، 56 درصد از پاسخ دهندگان جهانی گفتند که اخبار جعلی باعث می شود تا خوانندگان نسبت به محتوایی که می خوانند بیشتر شک و تردید کنند. با این حال، این وضعیت به افزایش اهمیت استانداردهای روزنامه نگاری کمک می کند.

به عنوان مثال، 75 درصد در سراسر جهان گفتند که اطمینان 100 درصدی از صحت محتوا برای سازمان شان مهمترین چیز است.

این یافته ها از نظرسنجی جهانی 1355 نفر از افراد تاثیرگذار و روزنامه نگار، بر درک آنها از رسانه و صنایع ارتباطی متمرکز بود. گزارش سالانه "سیژن"، مسائل کلیدی را که رسانه های سنتی و تأثیرگذار را برای کمک به ارتباطات و حرفه ای های روابط عمومی در اختیار رسانه ها قرار می دهند، برجسته می کند.

یکی دیگر از نگرانی های مهم روزنامه نگاران، اعتماد است که ناشی از گسترش اخبار جعلی و اطلاعات غلط است. وقتی که پرسیدند آیا عموم مردم سال گذشته اعتماد خود را از دست داده یا به رسانه ها اعتماد کرده اند، 71 درصد گفتند که مردم اعتماد خود را از دست داده اند. با این حال، این تعداد در سال گذشته بیش از 20 درصد، از 91 درصد، کاهش داشته است.

مدیر عامل سیژن، کوین اکرویید، گفت: "امسال برای روزنامه نگاران هم سالی فوق العاده بود و هم چالش برانگیز-  با اتهامات مداوم از اخبار جعلی، احساسات ضد رسانه ای که از بسیاری از سیاستمداران جهان به دست می آید و عرضه ی ظاهرا غلط از محتوای رقابتی است. این حرفه هرگز تحت چنین شرایط پرتنشی قرار نگرفته است".

"همانطور که در صنعت مورد آزمایش قرار گرفته است، این هم شگفت انگیز و امیدوار کننده است که یافته های این سال نشانه هایی از آن باشد که بسیاری در صنعت احساس می کنند که مردم به آرامی، اما مطمئنا از موسسات روزنامه نگاری حمایت می کنند. به منظور ادامه این حرکت مثبت، برندها و روزنامه نگاران باید با یکدیگر همکاری کنند تا به انتشار داستان های جذاب، معتبر و دقیق ادامه دهند و برای کمک به بدست آوردن دوباره اعتماد تلاش کنند."

سایر یافته های مهم گزارش عبارتند از:
• رسانه ها به روی آوردن به حرفه ای های انتشار خبر برای اطلاعات دقیق و قابل انتشار ادامه می دهند: زمانی که حرف از این می شود که روزنامه نگاران از مخاطبان خود چه می خواهند، 63 درصد می گویند اعلام اخبار و انتشار مطبوعات. علاوه بر این، تقریبا نیمی (44 درصد) از رسانه ها گفتند یک انتشار مطبوعاتی قابل اطمینان ترین منبع اطلاعات مربوط به برند آنهاست. برای انتشار مطبوعات موثرتر، 45 درصد از رسانه ها توصیه می کنند ارتباطات و حرفه ای های ناشر خبر یک خبرنامه واضح و مشخص داشته باشند و 27 درصد نوشتن در قالب یک متن مکالمه و اجتناب از به کارگیری اصطلاحات خاص را توصیه می کنند.

• هوش مصنوعی (Al) و تکنولوژی هوشمند به دگرگون کردن صنعت رسانه ادامه می دهند: زمانی که پرسیدند که فکر می کنید چه تکنولوژی ای مسیر کار شما را بیشتر از همه تغییر خواهد داد، 34 درصد رسانه ها گفتند الگوریتم به روز رسانی شده رسانه های جمعی؛ 26 درصد گفتند تکنولوژی بهتر و ارزان تر تولید فیلم و 21 درصد گفتند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی روی بک-اند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد