درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مرداد 1398 - 08:19   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عید سعید غدیر مبارک
  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی سازمان فدراسیون کشتی
  معرفی اپلیکیشن AppBoy
  پرداخت سود سهام شرکت «صنایع بهداشتی ساینا» در شعب بانک صادرات ایران
  اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم: روابط عمومی‌ها، اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی قم شوند
  معاون بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد
  تشویق خلاقیت
  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33337صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 - 09:34
سیژن منتشر کرد: گرایش ها و چالش های صنعت رسانه در سال 2018
این گزارش نشان می دهد، اخبار جعلی همچنان نگرانی عمده روزنامه نگاران در سرتاسر جهان برای دومین سال متوالی است. در واقع، 56 درصد از پاسخ دهندگان جهانی گفتند که اخبار جعلی باعث می شود تا خوانندگان نسبت به محتوایی که می خوانند بیشتر شک و تردید کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیژن" (NYSE: CISN) برای معرفی و آشکار کردن بزرگترین گرایش ها و چالش هایی که صنعت رسانه با آن رو به رو است، گزارش سالانه 2018 خود را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل شارا  به نقل از PRNewswire،  این گزارش نشان می دهد، اخبار جعلی همچنان نگرانی عمده روزنامه نگاران در سرتاسر جهان برای دومین سال متوالی است. در واقع، 56 درصد از پاسخ دهندگان جهانی گفتند که اخبار جعلی باعث می شود تا خوانندگان نسبت به محتوایی که می خوانند بیشتر شک و تردید کنند. با این حال، این وضعیت به افزایش اهمیت استانداردهای روزنامه نگاری کمک می کند.

به عنوان مثال، 75 درصد در سراسر جهان گفتند که اطمینان 100 درصدی از صحت محتوا برای سازمان شان مهمترین چیز است.

این یافته ها از نظرسنجی جهانی 1355 نفر از افراد تاثیرگذار و روزنامه نگار، بر درک آنها از رسانه و صنایع ارتباطی متمرکز بود. گزارش سالانه "سیژن"، مسائل کلیدی را که رسانه های سنتی و تأثیرگذار را برای کمک به ارتباطات و حرفه ای های روابط عمومی در اختیار رسانه ها قرار می دهند، برجسته می کند.

یکی دیگر از نگرانی های مهم روزنامه نگاران، اعتماد است که ناشی از گسترش اخبار جعلی و اطلاعات غلط است. وقتی که پرسیدند آیا عموم مردم سال گذشته اعتماد خود را از دست داده یا به رسانه ها اعتماد کرده اند، 71 درصد گفتند که مردم اعتماد خود را از دست داده اند. با این حال، این تعداد در سال گذشته بیش از 20 درصد، از 91 درصد، کاهش داشته است.

مدیر عامل سیژن، کوین اکرویید، گفت: "امسال برای روزنامه نگاران هم سالی فوق العاده بود و هم چالش برانگیز-  با اتهامات مداوم از اخبار جعلی، احساسات ضد رسانه ای که از بسیاری از سیاستمداران جهان به دست می آید و عرضه ی ظاهرا غلط از محتوای رقابتی است. این حرفه هرگز تحت چنین شرایط پرتنشی قرار نگرفته است".

"همانطور که در صنعت مورد آزمایش قرار گرفته است، این هم شگفت انگیز و امیدوار کننده است که یافته های این سال نشانه هایی از آن باشد که بسیاری در صنعت احساس می کنند که مردم به آرامی، اما مطمئنا از موسسات روزنامه نگاری حمایت می کنند. به منظور ادامه این حرکت مثبت، برندها و روزنامه نگاران باید با یکدیگر همکاری کنند تا به انتشار داستان های جذاب، معتبر و دقیق ادامه دهند و برای کمک به بدست آوردن دوباره اعتماد تلاش کنند."

سایر یافته های مهم گزارش عبارتند از:
• رسانه ها به روی آوردن به حرفه ای های انتشار خبر برای اطلاعات دقیق و قابل انتشار ادامه می دهند: زمانی که حرف از این می شود که روزنامه نگاران از مخاطبان خود چه می خواهند، 63 درصد می گویند اعلام اخبار و انتشار مطبوعات. علاوه بر این، تقریبا نیمی (44 درصد) از رسانه ها گفتند یک انتشار مطبوعاتی قابل اطمینان ترین منبع اطلاعات مربوط به برند آنهاست. برای انتشار مطبوعات موثرتر، 45 درصد از رسانه ها توصیه می کنند ارتباطات و حرفه ای های ناشر خبر یک خبرنامه واضح و مشخص داشته باشند و 27 درصد نوشتن در قالب یک متن مکالمه و اجتناب از به کارگیری اصطلاحات خاص را توصیه می کنند.

• هوش مصنوعی (Al) و تکنولوژی هوشمند به دگرگون کردن صنعت رسانه ادامه می دهند: زمانی که پرسیدند که فکر می کنید چه تکنولوژی ای مسیر کار شما را بیشتر از همه تغییر خواهد داد، 34 درصد رسانه ها گفتند الگوریتم به روز رسانی شده رسانه های جمعی؛ 26 درصد گفتند تکنولوژی بهتر و ارزان تر تولید فیلم و 21 درصد گفتند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی روی بک-اند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"


  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد


  تشویق خلاقیت


  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند


  خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند


  نشست مشترک خبرنگاران و روابط عمومی های شهرستان با حضور فرماندار پاکدشت


  به زودی روابط عمومی هیئت فوتبال به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی