درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 - 23:08   

آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد

  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد


ادامه ادامه مطلب یک

برنامه‌های جدید فیس‌بوک

  برنامه‌های جدید فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب دو

مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟

  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


ادامه ادامه مطلب سه

اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند

  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت آقای حاج رضا طاهری
  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند
  ممنوعیت «تلفن حرف زدن حین راه رفتن» در یکی ازشهرهای ژاپن
  برنامه‌های جدید فیس‌بوک
  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد
  دو دسته‌گی در فیس‌بوک؛ پیام ترامپ زاکربرگ را از چشم کارکنانش انداخت
  شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا
  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا
  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا
  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33327صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 - 08:17
هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی
سعید صادقی مقدم - مدیریت منطقی کارکنان، یعنی تلاش برای بهبود قدم به قدم کارکنان با بازخورد منظم و مدیریت احساسی، یعنی از دست دادن کنترل و دادن بازخوردهای آنی،شکننده و تنش زا به کارکنان و عدم کمک به پیشرفت ایشان.
  

1– شنونده بهتری باشید.
به کارکنان توجه نمایید. این مسئله آسان می نماید ولی به قول ماورین دولان روزن از یک مرکز مشاوره منابع انسانی در چیپل هیل N.C. مهارت در شنیدن یک گیر اصلی برای همه مدیران است. در میان مسائلی که خانم روزن در کارگاه های آموزشی اش معمولا به آن اشاره می کند مربوط به یکی ازمدیران سابقش می باشد که با مهارت های فوق العاده در جلسات دست بر زیرچانه می گذاشت و با چشم های بسته وانمود به شنیدن با دقت به صحبت های حضار می نمود ولی در اصل من متوجه شدم که ایشان به رفع خستگی و احیانا یک خواب کوتاه فرو می رفت.

2- به کارکنان خود زمان اختصاص دهید.
مسئله مهم در این مورد تشکیل جلسات دونفره منظم با اعضاء گروه تان می باشد و حتا اگر کارمندان در خارج از مرکز خدمت می کنند این جلسات را از طریق ابزارهای جدید تشکیل دهید. اگر این امر به صورت هفتگی امکان پذیرفت، این کار را دو بار در ماه انجام دهید. در طول جلسه تلفن های غیرضرروی به شما وصل نشود و بدین طریق به کارکنانتان نشان دهید که شما توجه کامل به جلسه دارید. درطول جلسه راجع به روش ها و اهداف کاری صحبت کنید و به خصوص به آن ها اطلاع دهید که چه تصویری از رشد کاری ایشان دارید و درعین حال فشار کاری خود را به ایشان نشان دهید.

3- اخبار جدید را به صورت مؤثر در سرتاسر سازمان منتشر نمایید.
شاید سخت باشد که یک مدیر ارشد نخواهد از چگونگی اطلاعات سرایت شده به کارکنان سطوح زیرین مطلع شود و از طرف دیگر روند چک کردن میزان آگاهی کارکنان زیرین به صورت مداوم ناممکن است، ولی با تأثیرگذاری روی کارکنان سطح زیری خود و انتخاب افرادی که بیشترین حد از مطلب را گرفته اند به عنوان عاملین انتشار اخبار در تمام سطح و حذف واسطه سازی از سوءتفاهمات و تغییرات احتمالی در اخبار جلوگیری خواهید نمود.

4 – همه کارکنان را از ارزش های موردنظر خود کاملا آگاه نمایید.
بگذارید همه کارکنانتان بدانند شما که هستید و به چه هدفی کار می کنید تنها در این صورت است که آن ها می توانند خود به راحتی تصمیمات درست بگیرند و شما دیگر به عنوان مدیر، آن ها را برای رشد بیشتر خودشان و سازمان، آزاد بگذارید و تنها به تذکر موارد احتمالی خود اکتفا نمایید.

5- به کارکنان بازخورد منظم دهید.
مدیریت منطقی کارکنان، یعنی تلاش برای بهبود قدم به قدم کارکنان با بازخورد منظم و مدیریت احساسی، یعنی از دست دادن کنترل و دادن بازخوردهای آنی،شکننده و تنش زا به کارکنان و عدم کمک به پیشرفت ایشان.

6 – در سخنرانی خود در جمع کارکنان تا حد ممکن تأثیرگذار باشید.

تنها در صحبت های گروهی به خصوص در مواقع حساس برای مؤسسه است که مدیران، اعتبار و لیاقت خود را در دید کارکنان ایجاد می نمایند.

7- خود را در پس ارتباطات کتبی پنهان ننمایید اگرچه ابزاری بسیار مهم در ارتباطات است.
با این وجود مواردی که دارای حساسیت خاص می باشند بهترا ست به صورت حضوری و حداقل تلفنی انجام پذیرد.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی


  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟


  شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا


  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود


  دو دسته‌گی در فیس‌بوک؛ پیام ترامپ زاکربرگ را از چشم کارکنانش انداخت


  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا


  برنامه‌های جدید فیس‌بوک


  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2