درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33315صفحه نخست » جمعه، 7 اردیبهشت 1397 - 00:18
سود فیس‌بوک در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ به واسطه افزایش درآمدهای تبلیغاتی
جنجال‌های اخیر ظاهرا نتوانسته به محبوبیت فیس بوک آسیب بزند. به گفته این کمپانی میزان درآمد و سود حاصله در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ با رشدی قابل‌توجه روبرو بوده و شمار روزانه کاربران فعال نیز کاهش چشمگیری نداشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جنجال‌های اخیر ظاهرا نتوانسته به محبوبیت فیس بوک آسیب بزند. به گفته این کمپانی میزان درآمد و سود حاصله در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ با رشدی قابل‌توجه روبرو بوده و شمار روزانه کاربران فعال نیز کاهش چشمگیری نداشته است.

سود فیس‌بوک در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ به واسطه افزایش درآمدهای تبلیغاتی، به ۵ میلیارد دلار رسید. سود این کمپانی به رغم رسوایی‌های اخیر در زمینه نقض حریم شخصی کاربران، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است.

به گفته فیس‌بوک کل درآمد این کمپانی در سه ماهه نخست امسال با افزایشی ۴۹ درصدی به ۱۲ میلیارد دلار رسید.

فیس‌بوک در بیانیه‌ای اعلام کرده که شمار کاربران فعال این شبکه اجتماعی با ۱۳ درصد افزایش، ماهانه به دو و نیم میلیارد نفر رسیده است. به گفته مارک زاکربرگ، مؤسس فیس‌بوک، به رغم‌ دشواری‌هایی که این کمپانی با آن روبرو بوده، با این حال توانسته "شروع پرقدرتی" را در سال ۲۰۱۸ داشته باشد.

به گفته کارشناسان بعید به نظر می‌رسید که رسوایی اخیرا فیس‌بوک در رابطه با درز اطلاعات میلیون‌ها کاربر بتواند تأثیر قابل‌توجهی بر سود و درآمد این کمپانی داشته باشد، زیرا این موضوع در روزهای پایانی ماه مارس (سه ماه نخست سال) به رسانه‌ها راه یافت.

تأثیرات مالی این رسوایی به باور تحلیلگران اثرات خود را در ماه‌‌های آینده نشان خواهد داد.

فیس‌بوک با این حال بارها تأکید کرده، به رغم فراخوان‌ها و دعوت‌هایی که برای لغو عضویت در این شبکه اجتماعی جریان داشته، در شمار کاربران و میزان فعالیت در این شبکه کاهش قابل‌توجهی پیش نیامده است.

آمار تعداد کاربران فعال در فیس‌بوک در ماه مارس نیز تأییدی بر این امر بوده است. در ماه مارس یک میلیارد و ۴۵ میلیون کاربر به طور فعال در این شبکه اجتماعی حضور داشته‌اند. شمار کاربران در ماه دسامبر ۲۰۱۷ یک میلیارد و ۴۰ میلیون نفر بوده است.

در هفته‌های اخیر فاش شد که شرکت بازاریابی "کمبریج آنالیتیکا" به پروفایل حدود ۸۷ میلیون کاربر فیس‌بوک دسترسی پیدا کرده و از آنها در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا استفاده کرده است. فیس‌بوک نیز متهم است که از استفاده از این داده‌ها مطلع بوده، اما نه تنها موضوع را به اطلاع کاربران نرسانده، بلکه حساب کاربری کسانی که در این زمینه افشاگری کرده‌اند را مسدود کرده است.

مارک زاکربرگ به همین دلیل در سنای آمریکا حاضر شد و به پرسش‌های نمایندگان پاسخ داد. او از درز اطلاعات کاربران پوزش خواسته و گفته بود: «این اشتباه من بود.»

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد