درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:24   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33312صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 - 01:17
هشت اشتباه بزرگ مدیران جوان
یکی از فرصت های جدید برای جوانان سخت کوش و بلندپرواز در همه جای جهان، راه اندازی شرکت های بازرگانی است. تاسیس یک شرکت این روزها شاید سرمایه زیاد نخواهند و داشتن ایده خوب، کمک اعضای خانواده یا حمایت یک دوست، برای شروع کافی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از فرصت های جدید برای جوانان سخت کوش و بلندپرواز در همه جای جهان، راه اندازی شرکت های بازرگانی است. تاسیس یک شرکت این روزها شاید سرمایه زیاد نخواهند و داشتن ایده خوب، کمک اعضای خانواده یا حمایت یک دوست، برای شروع کافی است.

اما آمار پشت آمار وجود دارد که نشان می دهد بخش زیادی از این شرکت ها سرانجام خوبی ندارند و بسته می شوند. در بیشتر موارد اشتباهاتی که باعث بسته شدن شرکت های تازه تاسیس می شود ربطی به کمبودها و مشکلات اققتصادی ندارد. دلایل اغلب شکست ها خود موسسیسن هستند و اشتباهاتی که مرتکب می شوند.

۱- از همان ابتدا به فکر تسخیر بازار نباشید
یکی از بزرگترین میلیاردهای جهان Richard Branson که از ۱۶ سالگی وارد دنیای شرکت ها و ایده های جدید بازرگانی شده است می گوید وقتی شرکت را تاسیس کردیم و تبدیل به شرکتی با ۵۰ هزار کارمند شدیم اصلا فکر نمی کردیم که به این سطح از قدرت و ثروت برسیم. شک ندارم که اگر هدف مان را تا این حد عظیم تخیل می کردیم حتما با شکست روبرو می شدیم.

قدم بسیار بزرگ برداشتن یا مانع برداشتن قدم اول می شود یا سرویس و تولیدی خواهید داشت که مشتری برایش نخواهید داشت. شرکت های جوان بهتر است فعالیت شان قابل کنترل و انجام شدنی باشد. وگرنه هزینه ها و توقعات عملی نشده، کمرشکن خواهد بود. صحبت از این نیست که هدف و آرزو نداشته باشید فقط یادتان باشد که بتوانید تلاش کنید هر روز کمی بهتر شوید.

۲- هیجانزده باشید ولی توقع نداشته باشید بقیه هم مثل شما باشند
بشر همیشه در حال مقایسه وضعیت خودش با دیگران است. اغلب آدمها از موقعیتی که دارند راضی نیستند و کافی است یکی از اطرافیان شان بهتر و موفق تر عمل کند. شما حتما از تاسیس شرکت و موفقیت های اولیه اش ذوق زده اید ولی شک نداشته باشید که بقیه ادم هایی که می شناسید از موفقیت شما احساس اطمینان خاطر ندارند وقتی قرار است با شما مقایسه شوند.

۳- باید عاشق مشتری تان باشید
عاشق ایده و محصول یا سرویسی که ارائه می کنید باشید و با تمام وجود سعی کنید بهترین و حتی کم هزینه ترین محصول را تهیه کنید ولی مهمترین هدفی که موسسان جوان فراموش می کنند علاقه و تعهدشان به مشتری ها است.

۹۰ درصد دلیل پیشرفت یک محصول نظیر ماشین یا مدادی که همه جهان می خرند کیفیت آن نیست. بلکه نحوه ارائه و تبلیغ و در نظر گرفتن نوع علاقه و توجه مشتریان است.

شرکت های تازه تاسیس باید بفهمند در ذهن مشتریان محصولی که تهیه می کنند چه می گذرد؟ آنها باید سلیقه و توجه مشتریان را پیش بینی و اجرا کنند.

۴- خسیس بودن در توسعه مداوم محصول
پول درآوردن با صرف هزینه ممکن می شود. هر شرکت بهتر است در سه زمینه یافتن همکاران خوب، بازاریابی و آموزش خود و اعضای شرکت اصلا خساست به خرج ندهد.

۵- مثل پدران تان نباشید
متفکر معروف Ray Kurzweilکه پیش بینی هایش در باره تکنولوژی شهرت جهانی دارد می گوید « سرعت و پیشرفت دنیای امروز با زمانه پدرتان تفاوت اساسی دارد. قرن ۲۱ قرار نیست توسعه ایی در صد سال باشد. این قرن به اندازه ۲۰ هزار سال بشر، تغییر خواهد کرد» پس همیشه خودتان را با تازه ترین سطح پیشرفت، تطبیق دهید وگرنه به سرعت توسط شرکت های دیگر از دور خارج می شوید.

۶- قرار نیست خودتان را برای شرکت به کشتن دهید
شکی نیست که همه توجه و پشتکار و خلاقیت تان باید صرف شرکت تازه تاسیس تان شود ولی درخواست برای حل مشکلات و کارهای روزانه واقعا سرسام آور است. برای همین باید از دخالت و تلاش برای انجام دادن همه کارها دست بردارید. مدیران شرکت های جدید بهتر است از همان شروع یاد بگیرند که بخشی از روز، وقت اصیل شان را با فاصله گرفتن از جزئیات و کارهای جاری، صرف کنند. آنها باید بدون تنش، شرکت و کارش را از بیرون ببینند.

۷ – شکست و خطا در هر قدم را حتمی بدانید
دنیا بر روی مدار شب و روز و رشد و سقوط می چرخد. هر تلاشی هم که شرکت های اقتصادی انجام می دهند حتما در خود پیروزی و شکست های کوچک خواهند داشت. این را حتما و واقعا بپذیرید و از آنها نترسید. اگر شانس بیاورید این خلل‌های ایجاد شده، شرکت تان را بهتر خواهد کرد

۸- از ایده های اطراف تان بهره ببرید
شما و هر مدیر موسس، حد و حدود مشخصی از ایده و خلاقیت دارید. حتما هر روز بر اساس تجربه و دانش کسب شده، بهتر می شوید ولی از هر آنچه هستید فراتر نمی روید. برای همین یافتن افرادی که ایده ها و هوشیاری و مدیریت دارند برای شرکت تان واجب و حتمی است.

 

منبع: www.success.com

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز