درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 آبان 1400 - 00:35   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33281صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 22 تیر 1400 - 12:46
رهبری جهانی، حرفۀ امور عمومی
استفانی لوُویچ - ما، بر این باوریم که برتری و ممتاز بودن امور عموومی بر ایجاد و مدیریت روابط درازمدّت افراد ذی‌نفع متمرکز است که پایۀ آن اعتماد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیش از شش دهه، اِدِلمَن به ایجاد و استقرار برخی از بزرگترین علائم تجاری (برَند) شرکتی و محصول در جهان کمک کرده است.

 

اِدِلمَن پیشگام مفهوم مشارکت عمومی (public engagement) است – فصل مشترک امور عمومی و روابط عمومی که برداشت‌ها را تغییر می‌دهد و رفتارها را متحول می‌سازد. امروز، اِدِلمَن به عنوان رهبر در مساعدت به ارباب رجوع برای مشارکت در گفتمان اجتماعی بین‌المللی سازنده دربارۀ برخی از مهم‌ترین مسائل روز شناخته می‌شود.


ما، در اِدِلمن، بر این باوریم که برتری و ممتاز بودن امور عموومی بر ایجاد و مدیریت روابط درازمدت افراد ذی‌نفع متمرکز است که پایۀ آن اعتماد است. ما به ارباب رجوع خود کمک می‌کنیم روابط نهادی خود را هدایت کنند، به نحوی سازنده در مباحث مربوط به خط مشی مشارکت داشته باشند، و شراکت هدفمند خصوصی/عمومی برای پیشبرد راه‌حل‌های خود برای مهم‌ترین مسائل اجتماعی پدید آورند.


ما، با بیش از 275 نفر که در امور عمومی در سراسر شبکۀ جهانی ادِلمن در 65 دفتر مشغول کار هستند، دارای گروه‌های چشمگیر امور عمومی در کلیه پایتخت‌های عمدۀ سیاسی جهان، از جمله واشنگتون دی‌سی، بروکسل، جاکارتا، دهلی نو، لندن، برلن، ابوظبی، بیجینگ، مکزیکوسیتی، سائوپولو، بوئنوس آیرس، مادرید و کوآلالامپور هستیم.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی