درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 آبان 1400 - 23:39   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33280صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 23 تیر 1400 - 13:44
سازمان هوشیار
رابرت فیلیپس - سازمان هوشیار عبارت از سازمانی است که شفّافیت را هدایت می‌کند که سود ببرد و فرهنگ جدیدی از سعۀ صدر را پدید می‌آورد که به نحوی صحیح بین آنچه که از لحاظ تجاری محرمانه است و مشارکت کلّیه شهروندان تمایز قائل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان هوشیار عبارت از سازمانی است که شفافیت را هدایت می‌کند که سود ببرد و فرهنگ جدیدی از سعۀ صدر را پدید می‌آورد که به نحوی صحیح بین آنچه که از لحاظ تجاری محرمانه است و مشارکت کلیه شهروندان تمایز قائل شود.


درست همانطور که سازمان‌ها می‌توانند ارزش‌ها را سهیم شوند، اطلاعات و عقاید را نیز می‌توانند بیان نمایند. سُلطه و زمام امور به فرهنگ جدیدی از "ما" انتقال می‌یابد. با کاملاً شفاف شدن، "ما" به نحوی صحیح پاسخگو می‌شویم – نه به نخبگانی که زمانی قدرتمند بودند بلکه به مجموعه شهروندان.


روابط از بزرگسال به کودک (ما به تو می‌گوییم که چه چیزی و در چه موقعی برای تو مفید است) از بزرگسال به بزرگسال (مکالمۀ پخته و سنجیدۀ دو فرد برابر) انتقال می‌یابد. اعتماد به این ترتیب با کارکنان و مشتریان به وجود می‌آید– به نحوی درست بر مبنای احترام متقابل ایجاد می‌شود.


ترس غالباً سازمان را از افشای خود باز می‌دارد. اما ترس برگرفته از فرهنگ مدیریتی است– فرامین و کنترل‌های لازم برای تضمین اطاعت از فرایند.


اختیاردهی فردی فقط به شفافیت بیشتر منجر می‎ شود، درست همانطور که پیشرفت فناوری و ارتباطات سرعت فرایند را فزونی می‌بخشد، قدرت را از سلسله مراتب ‎های قدیم دور کرده به شبکه‎‌های جدید نفوذ سوق می ‎دهد.


اما، باید در مورد پرستش و بت کردن شفافیت مراقب باشیم. صرفاً انتشار اطلاعات فراوان عبارت از حرکت به سوی ایجاد یا اعادۀ اعتماد عمومی نیست؛ این فقط تلاش دیگری، مانند مسئولیت اجتماعی جمعی، برای ظهور شفافیت و مسئولیت اجتماعی است.


این را نمی‌توان به عنوان سرپوشی برای مدیریت بهتر و اخلاقیات به کار برد. یکی از پیامدهای ناخواستۀ شرایط آزادی اطلاعات این است که همۀ گزارش‌ها دیگر کامل، صحیح یا صادقانه نیست.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی