درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 19:13   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
  هنر شنیدن دیگران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33280صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 - 13:44
سازمان هوشیار
رابرت فیلیپس - سازمان هوشیار عبارت از سازمانی است که شفّافیت را هدایت می‌کند که سود ببرد و فرهنگ جدیدی از سعۀ صدر را پدید می‌آورد که به نحوی صحیح بین آنچه که از لحاظ تجاری محرمانه است و مشارکت کلّیه شهروندان تمایز قائل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان هوشیار عبارت از سازمانی است که شفافیت را هدایت می‌کند که سود ببرد و فرهنگ جدیدی از سعۀ صدر را پدید می‌آورد که به نحوی صحیح بین آنچه که از لحاظ تجاری محرمانه است و مشارکت کلیه شهروندان تمایز قائل شود.


درست همانطور که سازمان‌ها می‌توانند ارزش‌ها را سهیم شوند، اطلاعات و عقاید را نیز می‌توانند بیان نمایند. سُلطه و زمام امور به فرهنگ جدیدی از "ما" انتقال می‌یابد. با کاملاً شفاف شدن، "ما" به نحوی صحیح پاسخگو می‌شویم – نه به نخبگانی که زمانی قدرتمند بودند بلکه به مجموعه شهروندان.


روابط از بزرگسال به کودک (ما به تو می‌گوییم که چه چیزی و در چه موقعی برای تو مفید است) از بزرگسال به بزرگسال (مکالمۀ پخته و سنجیدۀ دو فرد برابر) انتقال می‌یابد. اعتماد به این ترتیب با کارکنان و مشتریان به وجود می‌آید– به نحوی درست بر مبنای احترام متقابل ایجاد می‌شود.


ترس غالباً سازمان را از افشای خود باز می‌دارد. اما ترس برگرفته از فرهنگ مدیریتی است– فرامین و کنترل‌های لازم برای تضمین اطاعت از فرایند.


اختیاردهی فردی فقط به شفافیت بیشتر منجر می‎ شود، درست همانطور که پیشرفت فناوری و ارتباطات سرعت فرایند را فزونی می‌بخشد، قدرت را از سلسله مراتب ‎های قدیم دور کرده به شبکه‎‌های جدید نفوذ سوق می ‎دهد.


اما، باید در مورد پرستش و بت کردن شفافیت مراقب باشیم. صرفاً انتشار اطلاعات فراوان عبارت از حرکت به سوی ایجاد یا اعادۀ اعتماد عمومی نیست؛ این فقط تلاش دیگری، مانند مسئولیت اجتماعی جمعی، برای ظهور شفافیت و مسئولیت اجتماعی است.


این را نمی‌توان به عنوان سرپوشی برای مدیریت بهتر و اخلاقیات به کار برد. یکی از پیامدهای ناخواستۀ شرایط آزادی اطلاعات این است که همۀ گزارش‌ها دیگر کامل، صحیح یا صادقانه نیست.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی