درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33274صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 - 23:20
دو محور اصلی اداره شرکت ها
ماده 49 موافقتنامه اعلام شده توسط SEBI تصریح می کند که تمام شرکتهای فهرست شده در هندبایستی مدل خوبی برای اداره شرکت داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ماده 49 موافقتنامه اعلام شده توسط SEBI تصریح می کند که تمام شرکتهای فهرست شده در هند بایستی مدل خوبی برای اداره شرکت داشته باشند.

اتاق صنایع و بازرگانی مادراس (MCCI) برنامه دوروزه ای را با کمک بازار بورس هند (NSE) برگزار کرد. هدف از برگزاری این برنامه افزایش آگاهی مدیریت سازمان ها نسبت به این پیشرفت جدید است.

 بازار بورس هند، با داشتن بیش از 1000 شرکت در فهرست خود، سومین بازار بزرگ بورس دنیا می باشد. در اینجا گزیده ای از سخنرانی خانم چیترا را می خوانید:

اداره شرکت بر دو اصل اساسی (1) افشاگری و (2) مدیریت ساختار اداره استوار است. امروزه شرکتها به سمت سیستمی شفاف در حرکتند. هر چه کیفیت افشاگری در قالب ساختاریافته بهتر باشد،احترام شرکت میان افراد ذینفع بیشتر خواهد بود. اطلاعات ساختارنیافته می توانند تأثیر معکوس داشته باشند.

امروزه، شایعات بسیاری در بازار درباره شرکتها و جود دارد. این شایعات مردم را دچار سردرگمی می کند. NSE گفتگویی را با شرکتها ترتیب داده است و از آنها خواسته است تا این شایعات را تصدیق کنند. بیشتر شرکتها این شایعات را رد کردند یا نظری نداند. هنگامی که درباره شایعه نظری داده نشود، موجب سردرگمی بیشتر می شود.

شرکتهایی که خوب اداره می شوند، اعتبار بیشتری کسب می کنند. با معرفی معیارهای اداره شرکت، شرکتها می توانند فایده های محسوس (مشهود) را ببینند.

اداره شرکت باید دیگر به حرکتی مانند خصوصی سازی تبدیل شود. چنین حرکت هایی به خدمات باکیفیت تر و رضایت مشتری منتهی می شوند.

 

منبع: شارا- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد