درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 09:21   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحث بزرگ: آیا روابط رسانه ای در حال مرگ است؟
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
  رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33272صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 22:47
3/3 میلیون دلار هزینه لابی‌گری فیس‌بوک
فیس‌بوک طیف وسیعی از مباحث را در تلاش‌هایش تحت پوشش قرار داده، و تلاش نموده تا نظرش درباره مباحث مختلفی که به منافع تجاری این شرکت مربوط می‌شوند شنیده شود و سعی نموده تا به نفع خودش بر تلاش‌های کنگره برای ارزیابی مقررات جدیدی مربوط به اینترنت و صنعت تکنولوژی، تاثیر بگذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس‌بوک طیف وسیعی از مباحث را در تلاش‌هایش تحت پوشش قرار داده، و تلاش نموده تا نظرش درباره مباحث مختلفی که به منافع تجاری این شرکت مربوط می‌شوند شنیده شود و سعی نموده تا به نفع خودش بر تلاش‌های کنگره برای ارزیابی مقررات جدیدی مربوط به اینترنت و صنعت تکنولوژی، تاثیر بگذارد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری ایتنا، تازه ترین اطلاعات دولت آمریکا نشان می‌دهد که در سه ماهه نخست سال 2018 فیس بوک 3.3 میلیون دلار را صرف لابی‌گری کرده است. این تلاش چندین میلیون دلاری بیشترین رکورد این کمپانی در این زمینه در یک دوره سه ماهه به شمار می‌رود.

بر اساس این اسناد، فیس‌بوک زمان زیادی را صرف لابی با کاخ سفید، اعضای سنا و مجلس نمایندگان و برخی از آژانس‌های دولتی از جمله کمیسیون بازارگانی فدرال و کمیسیون ارتباطات فدرال کرده است.

مطابق این گزارش، فیس‌بوک طیف وسیعی از مباحث را در تلاش‌هایش تحت پوشش قرار داده، و تلاش نموده تا نظرش درباره مباحث مختلفی که به منافع تجاری این شرکت مربوط می‌شوند شنیده شود و سعی نموده تا به نفع خودش بر تلاش‌های کنگره برای ارزیابی مقررات جدیدی مربوط به اینترنت و صنعت تکنولوژی، تاثیر بگذارد.

این شرکت فعال در حوزه شبکه اجتماعی بحث‌هایی را درباره «اصطلاحات جامع» در سیستم مهاجرتی در پیش گرفته است، «از جمله ویزاهای نیروی کار موقت حوزه هایتک و اقامت دائم مبتنی بر اشتغال»، که به نظر می‌رسد در واکنش به تصمیم دولت برای تعلیق موقت ویزاهای H-1B باشد که به طور معمول توسط شرکت‌های تکنولوژی برای جذب نیروی کار خارجی استفاده می‌شوند. (بر اساس گزارش بنیاد ملی خط مشی آمریکا، فیس‌بوک یکی از 15 کارفرمای برتر برای گیرندگان ویزای H-1B در سال 2017 بوده است).

در مقابل ترامپ
فیس‌بوک همچنین موضع خود را درباره تعلیق اخراج کودکان مهاجر، که عمدتا با عنوان DACA شناخته می‌شود، اعلام نمود. مارک زاکربرگ بنیانگذار این کمپانی یکی از چندین مدیر عامل حوزه تکنولوژی بود که علنا علیه تصمیم رییس جمهور دونالد ترامپ برای لغو DACA اطهارنظر کرد.

فیس‌بوک همچنین در چند بحث داغ مربوط به خط مشی تکنولوژی در کنگره به لابی‌گری پرداخت. این لابی‌گری‌ها در مباحث مربوط به «بی‌طرفی اینترنت» (که این کمپانی از آن پشتیبانی نموده بود) از طریق یک گروه لابی‌گری دیگر بود، و به دادخواستی علیه FCC پس از تصمیم به حذف حفاظت‌ها از بی‌طرفی اینترنت پیوست.

این شرکت همچنین از قدرت لابی‌گری خود برای نقش آفرینی در قانون جلوگیری از توانمندی قاچاقچیان روابط جنسی (SESTA) استفاده کرد، لایحه بحث‌­برانگیزی که نهایتا از تصویب کنگره گذشت و با امضای رییس جهور ترامپ به قانون تبدیل شد.

SESTA، که از پشتیبانی فیس‌بوک برخودار بود، ظاهرا برای مقابله با وب‌سایت‌هایی طراحی شده است که امکان قاچاق انسان را فراهم می‌آوردند ولی نتیجه ناخواسته به خطر انداختن کارگران جنسی را در پی داشتند.

فیس‌بوک و درز داده‌ها
از سوی دیگر، فیس‌بوک به آنچه «بحث‌های عمومی درباره درز داده‌ها» با قانونگذاران توصیف نموده مشغول بوده است.
دقیقا مشخص نیست منظور از آن چیست. آیا درز داده‌های فیس‌بوک رخ داده ولی آن را فاش نکرده است؟ آیا این ارتباطی با روسای کمبریج آنالیتکا داشته، که این کمپانی تلاش گسترده‌ای نموده که با عنوان درز داده‌ها شناخته نشود؟ آیا اینها بخشی از مباحثه‌ای درباره خط مشی‌های جدید درباره اینکه چگونه شرکت‌ها باید درز داده‌ها را افشا نمایند بوده است؟

گفتنی است افزایش هزینه برای لابی‌گری، بخشی از رویه معمول فیس‌بوک بوده، که از سال 2015 منجر به صرف حدود 30 میلیون دلار برای تاثیرگذاری بر قانونگذاران آمریکایی شده است.

این شرکت، تلاش‌های خود را به دیگر نقاط جهان نیز بسط داده است. فیس‌بوک همچنین تلاش‌های لابی‌گریش را در اروپا در سال 2017 دوچندان کرده است.

فیس‌بوک و سیاستمداران
هر چند احضار مارک زاکربرگ برای شهادت دادن و به پرسش کشیدن روش‌های کسب و کار فیس‌بوک، نمایش چشمگیری را شکل داد، ولی افشاگری‌هایی از این دست هستند که روشن می‌کنند چنین تلاش‌هایی به ندرت فایده‌ای در پی خواهد داشت: شاید سناتورها در جلوی دوربین‌ها خود را سرسخت نشان دادند، ولی زاکربرگ با دادن چند میلیون دلار آنها را ساکت کرد تا مشکلی برایش درست نکنند!
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  ارتباطات درون سازمانی چیست؟


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  یک خبر خوب/ تشکر


  برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود