درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:39   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33265صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 00:17
پیش از آن که دیر شود، صدای مخاطبان را باید شنید
صدای مردم و کارکنان یکی از ارزشمندترین منابعی است که در صورت بهره گیری صحیح از آنها، می تواند راهنمای تغییر قرار گیرد و پیش از ایجاد هر نوع ناآرامی و اغتشاش، به بهبود و اصلاح امور کمک کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد امامی: تا کنون بارها تجربه شده مدیران و مسئولانی که تا آخرین لحظه، به صورت یکسویه سخن خود را با اتکا بر بلندگوهای سازمانی یا کشوری بر زبان جاری می سازند و روانه فضای عمومی می کنند، بدون آن که ساز و کار مناسبی را برای شنیدن حرف های آنان فراهم کنند، در زمانی نه چندان دور اشتباه خود را در می یابند، اما دیگر زمان برای اصلاح و بهبود گذشته و فرصت ها از دست رفته و ناگهان متوجه سقوط یا برکناری خود می شوند.

ایجاد ساز و کارهای مطمئن برای شنیدن بی واسطه سخنان مردم و کارکنان، یکی از ضرورت های خدمت رسانی به ولی نعمتان جامعه است و جا دارد مدیران و مسئولان مردم مدار ، از این مهم غفلت نورزند.

صدای مردم و کارکنان یکی از ارزشمندترین منابعی است که در صورت بهره گیری صحیح از آنها، می تواند راهنمای تغییر قرار گیرد و پیش از ایجاد هر نوع ناآرامی و اغتشاش، به بهبود و اصلاح امور کمک کند.

مدیران و مسئولانی که از بازخوردهای جامعه و سازمان رویگردان هستند و دیر به آن واکنش نشان می دهند، بیش و پیش از هر چیز و هر کس ، خود و سازمان و جامعه خود را در معرض آسیب قرار می دهند و غفلت از ایجاد ساز و کار امن و نگاهی واقع گرایانه به وضعیت موجود، موجب هدر رفتن منابع انسانی و مالی و مهم تر از آن از بین رفتن «اعتماد» به عنوان مهم ترین سرمایه اجتماعی سازمان و جامعه می شود.

بنابر این مدیران و مسئولان هوشمند ، همواره مجاری و کانال های ارتباطی مطمئنی را برای دریافت به موقع بازخوردهای جامعه و سازمان طراحی کرده و فعال می سازند تا با بهره گیری از اطلاعاتی که از این طریق به دست می آید، نقاط قابل بهبود سازمان و جامعه را شناسایی کرده و برای بهبود و اصلاح امور برنامه ریزی کنند.

فراموش نباید کرد که «ارتباط»؛ عامل تغییر است و ارتباط دوسویه مدیران و مسئولان با آحاد افراد جامعه یا سازمان می تواند بهترین روش بهبود را به دنبال داشته و جامعه و سازمان را از هر گونه تنش و ناامنی واکسینه نماید.

♦️دوم اردیبهشت 1397

♦️بشارت یزد

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد