درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:42   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33253صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 - 12:41
جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان صبح روز یکشنبه 26 فروردین ماه، به میزبانی بانک ملی برگزار شد
شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان گفت: پایش و ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی ادارات استان همدان در برنامه قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان گفت: پایش و ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی ادارات استان همدان در برنامه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی دستورالعمل ارزیابی روابط عمومی ادارات کل استان همدان شامگاه شنبه به میزبانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان برگزار شد.

در این جلسه مدیران روابط عمومی ادارات کل به بیان انتقادها و پیشنهادهای خود در این حرفه و همچنین چگونگی تقویت حوزه ارزیابی روابط عمومی ها پرداختند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان در این جلسه گفت: پایش و ارزیابی روابط عمومی ها به منظور زمینه سازی برای اثربخشی بیشتر از حیث عملکردی، مهارتی و علمی هدف عمده این اقدام در استان است که به طور قطع این ساماندهی و ارزش گذاری ارتقای جایگاه ادارات را به دنبال دارد.

اسدالله ربانی مهر ظرفیت روابط عمومی های استان همدان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در برنامه های پیش روی روابط عمومی های استان، کارگاه های آموزشی و کلاس های تخصصی روابط عمومی در نظر گرفته شده که مورد نیاز و درخواست روابط عمومی های استان است.

وی افزود: روابط عمومی کارآمد عاملی برای ارتباط، معرفی دستاوردها و پیشرفت سازمانی و ظرفیت موثری در راهبری افکار عمومی و اطلاع رسانی هدفمند است.

اسدالله ربانی افزود: نگاه به روابط عمومیها در ایران برخلاف جوامع توسعه یافته نگاه مثبتی نیست و این شرایط باید بهبود یابد.

گفتنی است؛ هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان، جلسات جداگانه ای را برای گفتگو و بحث و بررسی ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در ۶ بخش بررسی دستور العمل ارزیابی روابط عمومی بانک ها، ادارات کل، فرمانداری ها و شهرداری ها، شرکت های دولتی و نیمه دولتی، دانشگاه ها و بخش خصوصی برگزار می کنند که بخش روابط عمومی بانکها به میزبانی بانک مسکن و ارزیابی روابط عمومی ادارات کل به میزبانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان برگزار شده است.

بررسی سایر بخش ها تا ۵ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد تا با جمع بندی نظر تمامی مدیران روابط عمومی ارزیابی کاملی از این حوزه صورت بگیرد.

جلسه هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان صبح روز یکشنبه 26 فروردین ماه، به میزبانی بانک ملی برگزار شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان مطرح کرد: شورای اطلاع رسانی استان، ارزیابی روابط عمومی ها؛ توانمندسازی روابط عمومی هاوبرنانه های هفته روابط عمومی اولویت 3 ماه اول سال 96است

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد