درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:43   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33246صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 20:14
آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!
نووا اسکوشیا- پلیس هالیفکس می گوید که مایل نیست مردم از توئیتر، فیس بوک یا رسانه های اجتماعی دیگر برای گزارش کردن جرم و جنایت استفاده کنند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نووا اسکوشیا- پلیس هالیفکس می گوید که مایل نیست مردم از توئیتر، فیس بوک یا رسانه های اجتماعی دیگر برای گزارش کردن جرم و جنایت استفاده کنند.

افسر پلیس کارول ماکلسک در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمی خواهیم مردم این تصور را داشته باشند که در صورت توییت کردن یک خبر، به آن رسیدگی خواهد شد.

به گفته این افسر پلیس، مردم طی هفته حداقل سه تا چهار مورد جرم را از طریق رسانه های اجتماعی گزارش می کنند. در حالی که پلیس ترجیح می دهد این گزارش ها را از طریق تماس مستقیم مردم با اداره پلیس دریافت کند. (اداره پلیس هالیفکس، بطور متوسط به حدود 190 تماس تلفنی در روز پاسخ می دهد.)

ماکلسک برای مخالفت خود دو دلیل می آورد. أولا اینکه افرادی که جرم و خلافی را به پلیس گزارش می کنند،اغلب می بایست اطلاعات شخصی و حساسی را در اختیار پلیس قرار بدهند. اگر این کار را از طریق رسانه های اجتماعی انجام بدهند، هیچ تضمینی برای محفوظ ماندن اطلاعات شخصی آنها وجود نخواهد داشت.
دوما، پلیس بصورت 24 ساعت صفحه رسانه های اجتماعی اش را چک نمی کند. بنابراین این امکان وجود دارد که برخی پیام ها از دید ماموران پنهان بمانند، یا به موقع مشاهده نشوند.

در حال حاضر، اداره پلیس هالیفکس تها بر اساس گزارش های دریافتی از طریق رسانه های اجتماعی به آنها رسیدگی نمی کند و در صورت دریافت توییت یا پیام با فرستنده تماس می گیرد و از او می خواهد که با 911 یا یکی از شماره های اداره پلیس تماس بگیرد. تنها موارد استثنا که می توانند از طریق رسانه های اجتماعی گزارش بشوند، جرائمی مانند سرقت، خسارت به مال و اقلام مفقود شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد