درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 02:01   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

  پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»

  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
  لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
  استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار دارد
  رییس روابط عمومی گروه صنعتی بارز منصوب شد
  کارنامه موفق بانک ملت در جذب سپرده/ جذب سپرده فقط در گروی افزایش سود بانکی نیست
  استعفای معاون مطبوعاتی پذیرفته شد
  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»
  یک روزنامه ‌نگار در مکزیک به قتل رسید
  پرزیدنت ترامپ: به دلیل رفتار زشت رسانه‌های جعلی جلسات خبری کاخ سفید را کاهش دادیم
  کارگاه خبرنویسی با حضور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کرمان برگزارشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33246صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 20:14
آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!
نووا اسکوشیا- پلیس هالیفکس می گوید که مایل نیست مردم از توئیتر، فیس بوک یا رسانه های اجتماعی دیگر برای گزارش کردن جرم و جنایت استفاده کنند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نووا اسکوشیا- پلیس هالیفکس می گوید که مایل نیست مردم از توئیتر، فیس بوک یا رسانه های اجتماعی دیگر برای گزارش کردن جرم و جنایت استفاده کنند.

افسر پلیس کارول ماکلسک در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمی خواهیم مردم این تصور را داشته باشند که در صورت توییت کردن یک خبر، به آن رسیدگی خواهد شد.

به گفته این افسر پلیس، مردم طی هفته حداقل سه تا چهار مورد جرم را از طریق رسانه های اجتماعی گزارش می کنند. در حالی که پلیس ترجیح می دهد این گزارش ها را از طریق تماس مستقیم مردم با اداره پلیس دریافت کند. (اداره پلیس هالیفکس، بطور متوسط به حدود 190 تماس تلفنی در روز پاسخ می دهد.)

ماکلسک برای مخالفت خود دو دلیل می آورد. أولا اینکه افرادی که جرم و خلافی را به پلیس گزارش می کنند،اغلب می بایست اطلاعات شخصی و حساسی را در اختیار پلیس قرار بدهند. اگر این کار را از طریق رسانه های اجتماعی انجام بدهند، هیچ تضمینی برای محفوظ ماندن اطلاعات شخصی آنها وجود نخواهد داشت.
دوما، پلیس بصورت 24 ساعت صفحه رسانه های اجتماعی اش را چک نمی کند. بنابراین این امکان وجود دارد که برخی پیام ها از دید ماموران پنهان بمانند، یا به موقع مشاهده نشوند.

در حال حاضر، اداره پلیس هالیفکس تها بر اساس گزارش های دریافتی از طریق رسانه های اجتماعی به آنها رسیدگی نمی کند و در صورت دریافت توییت یا پیام با فرستنده تماس می گیرد و از او می خواهد که با 911 یا یکی از شماره های اداره پلیس تماس بگیرد. تنها موارد استثنا که می توانند از طریق رسانه های اجتماعی گزارش بشوند، جرائمی مانند سرقت، خسارت به مال و اقلام مفقود شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


  یحیایی، معاون روابط عمومی استانداری سمنان شد


  سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور


  توکلی کجانی: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست


  تقدیر مدیران روابط عمومی و تبلیغات فیلم‌های سینمایی از یک ادغام داروغه زاده


  آی‌بی‌ام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز