درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 00:21   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33239صفحه نخست » جمعه، 31 فروردین 1397 - 15:50
دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست
دیوان عالی آلمان موافقت خود را با فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی اعلام کرد. در حکم دیوان آمده است، نرم‌افزاری که تبلیغات را به طور خودکار از اخبار حذف کند، به رقابت آزاد رسانه‌ای آسیب نمی‌رساند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دیوان عالی آلمان موافقت خود را با فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی اعلام کرد. در حکم دیوان آمده است، نرم‌افزاری که تبلیغات را به طور خودکار از اخبار حذف کند، به رقابت آزاد رسانه‌ای آسیب نمی‌رساند.

به این ترتیب دیوان عالی فدرال آلمان روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل) در کالسروهه آلمان با نظر انتشارات اشپرینگر، ناشر بزرگ بین‌المللی، مبنی بر مجاز بودن تبلیغات اینترنتی مخالفت کرده است، زیرا با نصب این نرم‌افزار به رقابت آزاد رسانه‌ای هیچ آسیبی وارد نمی‌شود.

قضات دیوان عالی آلمان همچنین اعلام کردند که انتشارات اشپرینگر این حق را خواهد داشت که در صورت تمایل جلوی کاربرانی را بگیرد که از این نرم‌افزار استفاده می کنند و ارتباط آنها را با مطلب مورد نظر مسدود کند.

ناشران بزرگ آلمان با بی‌صبری منتظر این نظر دادگاه بودند. انتشارات اشپرینگر در جریان بررسی دیوان عالی فدرال آلمان اعلام کرده بود که مسدود کننده‌های تبلیغاتی، تهدیدی برای مطبوعات دیجیتالی به حساب می‌آیند.

نرم افزار (Adblock Plus (ABP محصول شرکت آیو (Eyeo) در پس زمینه اجرا می شود و با استفاده از لیست‌های فیلتر، نمایش تبلیغات در برنامه‌ها و وب سایت‌ها را مسدود می‌کند. افزایش امنیت و حذف تبلیغات زائد اینترنتی از نکات مثبت این نرم‌افزار است.

با استفاده از این نرم‌افزار کلیه تبلیغاتی که زیر فهرستی به نام "فهرست سیاه" جمع‌آوری شده‌اند، فیلتر می‌شوند و مطلبی ارائه می‌شود زیر نام "فهرست سفید" که خالی از تبلیغات است.

ناشران بزرگ و مخالفان شرکت آیو (Eyeo)، سازنده نرم‌افزار (Adblock Plus (ABP بر این نظرند که این شرکت برای فیلتر کردن تبلیغات درآمد قابل توجهی به دست می‌آورد.

نظر دیوان عالی فدرال آلمان در حالی است که انتشارات اشپرینگر در مرحله قبلی شکایت خود در دادگاه عالی ایالتی در شهر کلن آلمان به یک پیروزی نسبی دست یافته بود.

به گزارش وله، دادگاه عالی ایالتی در شهر کلن آلمان گرچه مخالفتی با سوار کردن نرم‌افزاری برای فیلتر کردن تبلیغات نداشته است، اما ایجاد "فهرست سفیدِ" خالی از تبلیغات را غیرقانونی اعلام کرده بود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد