درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33238صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 08:10
گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ خط بین اخبار و تبلیغات تار است
شصت و چهار درصد از متخصصان روابط عمومی پیش بینی می کنند که در طی پنج سال آینده مصرف کننده معمولی روابط عمومی قادر به تشخیص محتوای تولید شده خبرنگاران از محتوای صرفا تبلیغاتی رسانه ها نخواهند بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق گزارش جهانی ارتباطات 2018، شصت و چهار درصد از متخصصان روابط عمومی پیش بینی می کنند که در طی پنج سال آینده مصرف کننده معمولی روابط عمومی قادر به تشخیص محتوای تولید شده خبرنگاران از محتوای صرفا تبلیغاتی رسانه ها نخواهند بود. این تحقیق همچنین نشان می دهد 59 درصد از متخصصان پیش بینی می کنند که مخاطب عمومی حتی تمایلی به دانستن تفاوت آن دو نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل شارا، 42 درصد از متخصصان بر این باورند که روند به سوی آنچه "محتوای برند" می نامند به طور بالقوه مسئله ای اخلاقی است. درصد بیشتری (52 درصد) نگران روند رو به رشد رویکرد پرداخت مبالغی به افراد مشهور، افراد پر مخاطب در یوتیوب و اینستاگرام برای تبلیغ محصولات و برند های مختلف هستند. مدیران روابط عمومی پیش بینی می کنند که در پنج سال آینده به سبب رشد بودجه رسانه های خصوصی، منابع تخصیص یافته به رسانه های دیگر کاهش یابد.

با این وجود اخبار جعلی و تحریف هدفمند حقیقت، بزرگترین مسئله اخلاقی است که صنعت روابط عمومی با آن روبرو است. 92 درصد متخصصان معتقدند اخبار جعلی و پس از آن تحریف حقیقت از مهم ترین تهدیداتی هستند که این حرفه را تهدید می کنند.

علیرغم این روند نگران کننده، 46 درصد از متخصصان ارتباطات معتقدند که کسب و کارشان در 5 سال گذشته اخلاقی تر شده و 62 درصد پیش بینی می کنند که در طی پنج سال آینده اخلاقی تر نیز خواهد شد.

در نهایت با وجود اینکه 55 درصد از متخصصان روابط عمومی کار برای مراجعین ستیزه جو را مسئله اخلاقی بالقوه می دانند، 82 درصد معتقدند همه افراد، سازمان ها و دولت ها حق مشاوره با روابط عمومی را دارند. با این وجود 95 درصد از همان افراد اذعان دارند که شخصا به خاطر مسائل اخلاقی برای برخی افراد، سازمان ها و دولت ها کار نمی کنند.

گفتنی است سومین گزارش سالانه Global Communications، یک بررسی جامع از رهبران و دانش آموزان روابط عمومی در سراسر جهان، توسط مرکز روابط عمومی در دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه آننبرگ منتشر شده است.

نوشته: جیمی هونویتز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد