درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 5 خرداد 1397 - 20:30   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ناخشنودی از پاسخ‌های زاکربرگ، مدیر فیسبوک در پارلمان اروپا

  ناخشنودی از پاسخ‌های زاکربرگ، مدیر فیسبوک در پارلمان اروپا


ادامه ادامه مطلب دو

اربابان صنایع دیجیتال در کاخ الیزه؛ امانوئل ماکرون با زاکربرگ گفتگویی جداگانه دارد

  اربابان صنایع دیجیتال در کاخ الیزه؛ امانوئل ماکرون با زاکربرگ گفتگویی جداگانه دارد


ادامه ادامه مطلب سه

مزایای فناوری اطلاعات برای کارآفرینان

  مزایای فناوری اطلاعات برای کارآفرینان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به همت خانه مطبوعات؛ مدیران برتر روابط عمومی آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند
  مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی: رسالت رسانه‌ها و مدیران روابط‌عمومی جدا از یکدیگر نیست
   مراسم معارفه سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل
  قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران در راه است
  چهار درس روابط عمومی برای کسب و کار
  انتصاب رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران
  خانم متخصص فروش
  همه آنچه که درباره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید دانست
  اربابان صنایع دیجیتال در کاخ الیزه؛ امانوئل ماکرون با زاکربرگ گفتگویی جداگانه دارد
  مزایای فناوری اطلاعات برای کارآفرینان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33238صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 08:10
گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ خط بین اخبار و تبلیغات تار است
شصت و چهار درصد از متخصصان روابط عمومی پیش بینی می کنند که در طی پنج سال آینده مصرف کننده معمولی روابط عمومی قادر به تشخیص محتوای تولید شده خبرنگاران از محتوای صرفا تبلیغاتی رسانه ها نخواهند بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق گزارش جهانی ارتباطات 2018، شصت و چهار درصد از متخصصان روابط عمومی پیش بینی می کنند که در طی پنج سال آینده مصرف کننده معمولی روابط عمومی قادر به تشخیص محتوای تولید شده خبرنگاران از محتوای صرفا تبلیغاتی رسانه ها نخواهند بود. این تحقیق همچنین نشان می دهد 59 درصد از متخصصان پیش بینی می کنند که مخاطب عمومی حتی تمایلی به دانستن تفاوت آن دو نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل شارا، 42 درصد از متخصصان بر این باورند که روند به سوی آنچه "محتوای برند" می نامند به طور بالقوه مسئله ای اخلاقی است. درصد بیشتری (52 درصد) نگران روند رو به رشد رویکرد پرداخت مبالغی به افراد مشهور، افراد پر مخاطب در یوتیوب و اینستاگرام برای تبلیغ محصولات و برند های مختلف هستند. مدیران روابط عمومی پیش بینی می کنند که در پنج سال آینده به سبب رشد بودجه رسانه های خصوصی، منابع تخصیص یافته به رسانه های دیگر کاهش یابد.

با این وجود اخبار جعلی و تحریف هدفمند حقیقت، بزرگترین مسئله اخلاقی است که صنعت روابط عمومی با آن روبرو است. 92 درصد متخصصان معتقدند اخبار جعلی و پس از آن تحریف حقیقت از مهم ترین تهدیداتی هستند که این حرفه را تهدید می کنند.

علیرغم این روند نگران کننده، 46 درصد از متخصصان ارتباطات معتقدند که کسب و کارشان در 5 سال گذشته اخلاقی تر شده و 62 درصد پیش بینی می کنند که در طی پنج سال آینده اخلاقی تر نیز خواهد شد.

در نهایت با وجود اینکه 55 درصد از متخصصان روابط عمومی کار برای مراجعین ستیزه جو را مسئله اخلاقی بالقوه می دانند، 82 درصد معتقدند همه افراد، سازمان ها و دولت ها حق مشاوره با روابط عمومی را دارند. با این وجود 95 درصد از همان افراد اذعان دارند که شخصا به خاطر مسائل اخلاقی برای برخی افراد، سازمان ها و دولت ها کار نمی کنند.

گفتنی است سومین گزارش سالانه Global Communications، یک بررسی جامع از رهبران و دانش آموزان روابط عمومی در سراسر جهان، توسط مرکز روابط عمومی در دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه آننبرگ منتشر شده است.

نوشته: جیمی هونویتز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پایان عمر آیفون ده، عرضه  آیفون اس ای ۲


  ناخشنودی از پاسخ‌های زاکربرگ، مدیر فیسبوک در پارلمان اروپا


  سامسونگ باید ۵۳۳ میلیون دلار جریمه به اپل بپردازد


  آمازون، روبات آلکسا را می سازد!


  اربابان صنایع دیجیتال در کاخ الیزه؛ امانوئل ماکرون با زاکربرگ گفتگویی جداگانه دارد


  پیش بینی های جالب درباره چگونگی پیشرفت فناوری ها در آینده نزدیک


  اعلام دلیل مسدود کردن تلگرام در روسیه


  مزایای فناوری اطلاعات برای کارآفرینان


  خانم متخصص فروش


  مناسبات بین المللی و حمله سایبری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی