درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 18:40   

نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است

  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است


ادامه ادامه مطلب یک

گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری

  گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری


ادامه ادامه مطلب دو

طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی

  طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی


ادامه ادامه مطلب سه

آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز

  آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد
  سه مزیت یک پیشنهاد برای بانک مسکن
  آشنایی با روابط عمومی
  برگزاری دومین کارگاه تخصصی روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
  حمایت بانک سپه از بازسازی و نوسازی 19 هزار مسکن شهری و روستایی در کرمانشاه
  کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» منتشر شد
  دلیل تعطیلی جشنواره مطبوعات و آخرین وضعیت وام خبرنگاران
  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است
  بهترین تکنیک های روابط عمومی که تاکنون دیده اید
  فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33231صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 19:05
خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل
یک خصوصیت ناب هست که بعضی ها را با همه برگ های برنده زندگی یا بدون داشتن هیچکدام شان، همچنان خاص و دلپذیر می سازد و آن اصیل و واقعی بودن شخصیت شان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- داشتن هوش، شعور اجتماعی، قیافه چشمگیر، سلامت، تحصیلات و ثروت، همگی برگ های برنده ایی هستند که زندگی زیبایی برای هر فرد می تواند فراهم کند خیلی از آدمها نیز از قدرت مدیریت یا هوش عاطفی بیشتری برخوردارند و درصد موفقیت شان در هر زمینه بالا است.

ولی یک خصوصیت ناب هست که بعضی ها را با همه برگ های برنده زندگی یا بدون داشتن هیچکدام شان، همچنان خاص و دلپذیر می سازد و آن اصیل و واقعی بودن شخصیت شان است. این نوع افراد:

1 – کاری نمی کنند که همه حتما راضی باشند
این نوع افراد می دانند که نمی توانند خوشایند همه باشند و با این مسئله کاملا راحت هستند. نه به این دلیل که سلیقه و نظر دیگران برای شان مهم نیست بلکه به این خاطر که تصمیمات و رفتارشان براساس دیسیپلینی است که شرط آن، راضی نگه داشتن همگان نیست.

آدم های ناب و اصیل محتاج توجه دیگران واقعا نیستند. برای همین تلاشی برای خودنمایی به خرج نمی دهند. اگر نظر یا دقت یا تاکیدی برای یک موضوع به خرج می دهند به خاطر همان موضوع است.

2- قضاوت نمی کنند
آدم های اصیل و صمیمی، افراد دلبازی هستند و برای همین حس و نظر دیگران همیشه برای شان جالب است. آنها نسبت به دیگران کنجکاو هستند و می خواهند بدانند چه چیزی برای شان اهمیت دارد. آنها به جای قضاوت دیگران سعی می کنند آنها را بفهمند.

3- مسیرشان را خودشان می سازند
آدم های اصیل و خودساخته می دانند دقیقا چه می خواهند. ادا در نمی آورند. آنها به خاطر توقعات دیگران یا جامعه، تصمیمی مخالف اعتقادشان، اتخاذ نمی کنند.

4 – افراد از دل و جان بخشنده ایی هستند
بدون هیچ ملاحظه یا خویشتنداری، هر چه که می دانند را با دیگران سهیم می شوند. از کمک کردن و شاهد موفقیت دیگران بودن لذت می برند. آنها می فهمند پیروزی دیگران جای هیچکس را تنگ نمی کند.

5 – با همه با احترام برخورد می کنند
تنها دلیل از اینکه با همه محترمانه روبرو می شوند این است که از صمیم قلب و واقعا باور دارند که بهتر از دیگران نیستند.

6- خواستنی های شان ساده و کوچک است
به فکر داشتن بهترین ماشین یا شیک ترین کفش یا گرانترین ساعت مچی نیستند. آنها خوشحالی شان درونی است. رضایتمندی شان در زندگی یعنی داشتن دوست، دلبندی به خانواده و احساس اینکه هدفی در زندگی دارند.

7- قابل اعتماد و صبور هستند
آدمها جذبش می شوند چون قابل اعتماد است. این نوع افراد دنبال نیات بد در دیگران نیستند چون خودشان را خوب می شناسند و می دانند که انگیزه شان سالم و مهربان است.

منبع: https://goodmenproject.com
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  جایگاه از بالا به پایین در فضای روزنامه نگاری علم ما وجود دارد


  مقاله/ برنامه ریزی بر پایه سناریو ، چراغ راه یک روابط عمومی موفق


  در کار خود بهترین باشید


  10 نکته کاربردی درباره اندازه گیری و ارزیابی روابط عمومی


  تودیع و معارفه رئیس جدیداداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی


  ترابی، مدیر امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن شد


  مدیر جدید روابط عمومی انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد


  2 پیام رسان بومی مورد حمایت بیشتر دولت قرار می گیرند


  بازدید رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارشاد از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری