درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 - 08:23   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای

  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است

  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همایش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در بوشهر برگزار شد
  کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی روابط عمومی‌ها در شهرستان بم برگزار شد
  ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس فرانسه
  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  چطور بر ترس قرار گرفتن در برابر دوربین پخش زنده غلبه کنیم؟
  نشست اندیشه ورز روابط عمومی های اوقاف کشور برگزار شد
  شیوه‌نامه دور سوم رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها منتشر شد
  دوره آموزشی خبرنگار حوزه سلامت برگزار می شود
  دومین جشنواره بورس و رسانه برگزار شد
  بزرگداشت حسن توفیق و ۵۰ سال طنز مطبوعاتی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33231صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 19:05
خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل
یک خصوصیت ناب هست که بعضی ها را با همه برگ های برنده زندگی یا بدون داشتن هیچکدام شان، همچنان خاص و دلپذیر می سازد و آن اصیل و واقعی بودن شخصیت شان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- داشتن هوش، شعور اجتماعی، قیافه چشمگیر، سلامت، تحصیلات و ثروت، همگی برگ های برنده ایی هستند که زندگی زیبایی برای هر فرد می تواند فراهم کند خیلی از آدمها نیز از قدرت مدیریت یا هوش عاطفی بیشتری برخوردارند و درصد موفقیت شان در هر زمینه بالا است.

ولی یک خصوصیت ناب هست که بعضی ها را با همه برگ های برنده زندگی یا بدون داشتن هیچکدام شان، همچنان خاص و دلپذیر می سازد و آن اصیل و واقعی بودن شخصیت شان است. این نوع افراد:

1 – کاری نمی کنند که همه حتما راضی باشند
این نوع افراد می دانند که نمی توانند خوشایند همه باشند و با این مسئله کاملا راحت هستند. نه به این دلیل که سلیقه و نظر دیگران برای شان مهم نیست بلکه به این خاطر که تصمیمات و رفتارشان براساس دیسیپلینی است که شرط آن، راضی نگه داشتن همگان نیست.

آدم های ناب و اصیل محتاج توجه دیگران واقعا نیستند. برای همین تلاشی برای خودنمایی به خرج نمی دهند. اگر نظر یا دقت یا تاکیدی برای یک موضوع به خرج می دهند به خاطر همان موضوع است.

2- قضاوت نمی کنند
آدم های اصیل و صمیمی، افراد دلبازی هستند و برای همین حس و نظر دیگران همیشه برای شان جالب است. آنها نسبت به دیگران کنجکاو هستند و می خواهند بدانند چه چیزی برای شان اهمیت دارد. آنها به جای قضاوت دیگران سعی می کنند آنها را بفهمند.

3- مسیرشان را خودشان می سازند
آدم های اصیل و خودساخته می دانند دقیقا چه می خواهند. ادا در نمی آورند. آنها به خاطر توقعات دیگران یا جامعه، تصمیمی مخالف اعتقادشان، اتخاذ نمی کنند.

4 – افراد از دل و جان بخشنده ایی هستند
بدون هیچ ملاحظه یا خویشتنداری، هر چه که می دانند را با دیگران سهیم می شوند. از کمک کردن و شاهد موفقیت دیگران بودن لذت می برند. آنها می فهمند پیروزی دیگران جای هیچکس را تنگ نمی کند.

5 – با همه با احترام برخورد می کنند
تنها دلیل از اینکه با همه محترمانه روبرو می شوند این است که از صمیم قلب و واقعا باور دارند که بهتر از دیگران نیستند.

6- خواستنی های شان ساده و کوچک است
به فکر داشتن بهترین ماشین یا شیک ترین کفش یا گرانترین ساعت مچی نیستند. آنها خوشحالی شان درونی است. رضایتمندی شان در زندگی یعنی داشتن دوست، دلبندی به خانواده و احساس اینکه هدفی در زندگی دارند.

7- قابل اعتماد و صبور هستند
آدمها جذبش می شوند چون قابل اعتماد است. این نوع افراد دنبال نیات بد در دیگران نیستند چون خودشان را خوب می شناسند و می دانند که انگیزه شان سالم و مهربان است.

منبع: https://goodmenproject.com
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: نقد منصفانه سازنده است


  یک انحراف در فهم واقعی سواد رسانه‌ای


  سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی برای مبارزه با جنگ روانی و مسائل اقتصادی تصویب شد


  سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان: ارتباط سازنده میان روابط عمومی ها و رسانه ها هرمزگان برای اطلاع رسانی ایجاد شود


  افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد


  سه راه برای پخش مقاله های خبری در تلویزیون


  گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روسای مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی


  کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ مهارت کسب‌وکار برای ارتباطات استراتژیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران