درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:57   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33213صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 28 فروردین 1397 - 13:37
استاندار خراسان شمالی؛ تقویت روابط عمومی ها تحقق اهداف چشم انداز خراسان شمالی را شتاب می بخشد
استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم فعالان حوزه روابط عمومی در همگرایی و جلب مشارکت همگانی، تسهیل و تسریع در تحقق اهدافی نظیر چشم انداز توسعه ایران ۱۴۰۴ را مستلزم تقویت و تثبیت این جایگاه و ایفای وظایف کلیدی آن دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم فعالان حوزه روابط عمومی در همگرایی و جلب مشارکت همگانی، تسهیل و تسریع در تحقق اهدافی نظیر چشم انداز توسعه ایران ۱۴۰۴ را مستلزم تقویت و تثبیت این جایگاه و ایفای وظایف کلیدی آن دانست.

به گزارش شارا؛ محمدرضا صالحی در نشست صمیمی با اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که قریب 2 ساعت ادامه داشت، از روابط عمومی ها و رسانه ها به عنوان دو عنصر کلیدی در برقراری ارتباط مردم و دولت و تشریک مساعی جمعی یاد کرد و گفت: معتقدم با کار مشترک و جلب همکاری و همدلی همگان می توان در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز و جهش اقتصادی و اجتماعی استان گام برداشت.

وی اضافه کرد: با این شیوه مدیریتی مطمئنا می توانیم خراسان شمالی را در سال 1400 در میانه های جداول توسعه کشور و در پایان 1404 هم بنا به تأکید مقام معظم رهبری جزو 10 استان برتر در شاخص های معین ببینیم.


مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی تصریح کرد: مبنای کار روابط عمومی ها باید کار فرهنگی و فرهنگ سازی باشد و فعالان این حوزه لازم است نجات فرهنگ جامعه از تنگ نظری ها را اساس کار خود قرار دهند.


صالحی با اشاره به لزوم حفظ و ارتقای آرامش کنونی در استان و اهمیت آن در پیشبرد امور اجرایی و تحقق اهداف کلان توسعه این خطه، نقش روابط عمومی ها در این زمینه را نیز با اهمیت خواند و گفت: برانگیختن عطش در افکار عمومی برای پیگیری اخبار و گزارش های حوزه کاری، تقویت شیوه های پاسخگویی دستگاه های اجرایی در برابر مردم و رسانه ها، ارتقای آموزش و فرهنگ سازی، بهبود سطوح ارتباطی مدیران با کارکنان و مردم از دیگر وظایف خطیر روابط عمومی هاست.

وی اضافه کرد: دست اندرکاران روابط عمومی ها باید در ارتقای واحد سازمانی بکوشند و جایگاه مهم خود در مجموعه را دست کم نشمارند.


استاندار با اشاره به گسترش روزافزون ارتباطات در دنیای کنونی و تبدیل آن به دهکده جهانی، از فضای مجازی به عنوان فضایی واقعی یاد کرد که همه امور روزمره در آن جریان دارد و حضور فعالانه روابط عمومی ها در این عرصه برای آگاه سازی افکار و پاسخگویی را امری مهم برشمرد.


صالحی هم چنین خطاب به اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، نکات و توصیه های مدیریتی درخصوص برگزاری مطلوب جشنواره روابط عمومی برتر و شیوه ارزیابی و جمع بندی نهایی نتایج آن گوشزد کرد.


در این دیدار، علی اصغر ایزدی مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی روابط عمومی های استان که برای نخستین بار در کشور انجام شد، گزارشی از اقدامات این حوزه در عرصه اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای دولت ارائه کرد. ارائه گزارش اجمالی از روند برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر، شیوه ارزیابی شرکت کنندگان و بیان مهم ترین دغدغه های اعضای هیئت رئیسه به نمایندگی از روابط عمومی های استان، پایان بخش این نشست بود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد