درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 01:59   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

  پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»

  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
  لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
  استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار دارد
  رییس روابط عمومی گروه صنعتی بارز منصوب شد
  کارنامه موفق بانک ملت در جذب سپرده/ جذب سپرده فقط در گروی افزایش سود بانکی نیست
  استعفای معاون مطبوعاتی پذیرفته شد
  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»
  یک روزنامه ‌نگار در مکزیک به قتل رسید
  پرزیدنت ترامپ: به دلیل رفتار زشت رسانه‌های جعلی جلسات خبری کاخ سفید را کاهش دادیم
  کارگاه خبرنویسی با حضور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کرمان برگزارشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33205صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 فروردین 1397 - 17:15
نقش روابط عمومی‌ها در حمایت از کالای ایرانی
روابط عمومی‌ها باید راهبرد برنامه ریزی صحیح و انجام اقدامات و کوشش‌های خردمندانه ترویجی و فرهنگی در مسیر بازگرداندن اعتماد جامعه به کالای داخلی و آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات، پیامدها و عواقب زیان‌بار مصرف محصولات خارجی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی‌ها باید راهبرد برنامه ریزی صحیح و انجام اقدامات و کوشش‌های خردمندانه ترویجی و فرهنگی در مسیر بازگرداندن اعتماد جامعه به کالای داخلی و آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات، پیامدها و عواقب زیان‌بار مصرف محصولات خارجی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

سید رضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم به گزارش قم نیوز بدون شک
روابط عمومی در دنیای امروزی، به عنوان یکی از کارآمدترین و در عین حال منسجم‌ترین تشکیلات سازمانی تأثیرگذار بر فرایند پیچیده فرهنگ سازی محسوب می‌شود. اطلاع رسانی، تبلیغ، ترویج، اقناع، آموزش و فضاسازی از جمله راهبردها و شیوه‌های رایجی هستند که مجموعه‌های روابط عمومی، با بهره مندی مؤثر و نظام مند از آن، می توانند در جریان فرهنگ سازی و اصلاح یا تغییر الگوی رفتاری در بین جامعه هدف سهیم باشند.

نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی، هدف فرهنگی بزرگی است که تحقق آن در گرو مشارکت همه بخش‌ها و ارکان تأثیرگذار جامعه از جمله فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است. اصلاح الگوی مصرف و تشویق و ترغیب مردم به خرید و استفاده از محصولات داخلی مهم‌ترین گام عملی برای گفتمان سازی شعار سال است که روابط عمومی به عنوان یک رسانه فرهنگی و تبلیغی مخاطب شمول می‌تواند نقش بسیار ارزنده ای را در این زمینه ایفا کند.

تلاش برای تغییر رفتار مردم و جلب مشارکت و اعتماد مردم در حمایت از تولید ملی و عدم استفاده از کالای خارجی، امر فرهنگی مهمی است که باید توسط روابط عمومی‌ها و رسانه‌های گفتمان ساز جامعه انجام شود. تغییر بینش و نگرش اقشار مختلف جامعه به موضوع مهمی به نام مصرف کالای داخلی و تبدیل منع خرید کالای خارجی به یک باور و اعتقاد عمومی، رسالت خطیر فرهنگی است که باید با استفاده از مهندسی دقیق و علمی افکار عمومی و بهره گیری از دانش روز حرفه‌ای و به‌کارگیری هوشمندانه تکنیک‌ها و شیوه‌های خاص اقناعی صورت پذیرد.

در این راستا روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌های دولتی، باید راهبرد برنامه ریزی صحیح و انجام اقدامات و کوشش‌های خردمندانه ترویجی و فرهنگی در مسیر بازگرداندن اعتماد جامعه به کالای داخلی و آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات، پیامدها و عواقب زیان‌بار مصرف محصولات خارجی در دامن زدن به رکود اقتصادی و افزایش بیکاری را در اولویت کاری خود قرار داده تا از این راه و به عنوان نماینده رفتاری و گفتاری سازمان و دولت و نظام، هموار کننده مسیر تحقق شعار سال باشند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


  یحیایی، معاون روابط عمومی استانداری سمنان شد


  سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور


  توکلی کجانی: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست


  تقدیر مدیران روابط عمومی و تبلیغات فیلم‌های سینمایی از یک ادغام داروغه زاده


  آی‌بی‌ام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز