درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 مهر 1397 - 14:16   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش

  فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد

  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرایند خلاقیت
  مدیریت خلاقیت با استفاده از عناصر اصلی
  رونمایی هشت کتاب در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  نوآوری
  اصلاح ساختار بانکی؛ در بیست و ششمین شماره ماهنامه شمیم کوثر بررسی شد
  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد
  برای رفع کمبودها و مشکلات کارشناسان روابط عمومی، اقداماتی در دست انجام است
  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد
  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور
  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33205صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 فروردین 1397 - 17:15
نقش روابط عمومی‌ها در حمایت از کالای ایرانی
روابط عمومی‌ها باید راهبرد برنامه ریزی صحیح و انجام اقدامات و کوشش‌های خردمندانه ترویجی و فرهنگی در مسیر بازگرداندن اعتماد جامعه به کالای داخلی و آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات، پیامدها و عواقب زیان‌بار مصرف محصولات خارجی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی‌ها باید راهبرد برنامه ریزی صحیح و انجام اقدامات و کوشش‌های خردمندانه ترویجی و فرهنگی در مسیر بازگرداندن اعتماد جامعه به کالای داخلی و آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات، پیامدها و عواقب زیان‌بار مصرف محصولات خارجی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

سید رضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم به گزارش قم نیوز بدون شک
روابط عمومی در دنیای امروزی، به عنوان یکی از کارآمدترین و در عین حال منسجم‌ترین تشکیلات سازمانی تأثیرگذار بر فرایند پیچیده فرهنگ سازی محسوب می‌شود. اطلاع رسانی، تبلیغ، ترویج، اقناع، آموزش و فضاسازی از جمله راهبردها و شیوه‌های رایجی هستند که مجموعه‌های روابط عمومی، با بهره مندی مؤثر و نظام مند از آن، می توانند در جریان فرهنگ سازی و اصلاح یا تغییر الگوی رفتاری در بین جامعه هدف سهیم باشند.

نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی، هدف فرهنگی بزرگی است که تحقق آن در گرو مشارکت همه بخش‌ها و ارکان تأثیرگذار جامعه از جمله فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است. اصلاح الگوی مصرف و تشویق و ترغیب مردم به خرید و استفاده از محصولات داخلی مهم‌ترین گام عملی برای گفتمان سازی شعار سال است که روابط عمومی به عنوان یک رسانه فرهنگی و تبلیغی مخاطب شمول می‌تواند نقش بسیار ارزنده ای را در این زمینه ایفا کند.

تلاش برای تغییر رفتار مردم و جلب مشارکت و اعتماد مردم در حمایت از تولید ملی و عدم استفاده از کالای خارجی، امر فرهنگی مهمی است که باید توسط روابط عمومی‌ها و رسانه‌های گفتمان ساز جامعه انجام شود. تغییر بینش و نگرش اقشار مختلف جامعه به موضوع مهمی به نام مصرف کالای داخلی و تبدیل منع خرید کالای خارجی به یک باور و اعتقاد عمومی، رسالت خطیر فرهنگی است که باید با استفاده از مهندسی دقیق و علمی افکار عمومی و بهره گیری از دانش روز حرفه‌ای و به‌کارگیری هوشمندانه تکنیک‌ها و شیوه‌های خاص اقناعی صورت پذیرد.

در این راستا روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌های دولتی، باید راهبرد برنامه ریزی صحیح و انجام اقدامات و کوشش‌های خردمندانه ترویجی و فرهنگی در مسیر بازگرداندن اعتماد جامعه به کالای داخلی و آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات، پیامدها و عواقب زیان‌بار مصرف محصولات خارجی در دامن زدن به رکود اقتصادی و افزایش بیکاری را در اولویت کاری خود قرار داده تا از این راه و به عنوان نماینده رفتاری و گفتاری سازمان و دولت و نظام، هموار کننده مسیر تحقق شعار سال باشند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد


  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست


  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد


  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور


  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد


  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد