درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 00:30   

آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!

  آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

مسدود شدن گوگل در روسیه

  مسدود شدن گوگل در روسیه


ادامه ادامه مطلب سه

  فیسبوک در افغانستان بازار فروشگاه‌ها‌ را گرم کرده است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش از آن که دیر شود، صدای مخاطبان را باید شنید
  جشن روز روابط عمومی در هند برگزار شد
  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
  ایمیل محرمانه شما با پایان تاریخ انقضاء از بین می‌رود، در قابلیت جدید جی میل
  از قانون 90 روز پیروی کنید
  فیسبوک در افغانستان بازار فروشگاه‌ها‌ را گرم کرده است؟
  مسدود شدن گوگل در روسیه
  بهره مندی 673 هزار میلیارد ریالی بخش های مختلف اقتصادی از تسهیلات بانک ملی ایران
  قدردانی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از خدمات بانک ملی ایران
  تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر حمایت از کالای ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33199صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 فروردین 1397 - 01:30
معاون استاندار بوشهر: وضعیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در استان بوشهر ارتقا می‌یابد
عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی‌ها گفت: وضعیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در استان بوشهر ارتقا می‌یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی‌ها گفت: وضعیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در استان بوشهر ارتقا می‌یابد.

به گزارش شارا، مجید خورشیدی یکشنبه‌شب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی ها باید دیده شود تا بتوانند کارویژه و وظایف خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه
روابط عمومی پل ارتباطی بین دستگاه اجرایی و مردم است افزود: روابط عمومی نباید تنها برای دستگاه متبوع خود تبلیغات کند بلکه باید پلی بین مردم و حاکمیت نیز باشد و جامعه نیز باید این دوسویگی ارتباطی را باور کند.

خورشیدی یادآور شد: برای ایفای ارتباط دوسویه، باید پیام رسان جامعه نیز باشیم و مشکلات و معضلات مردم را نیز انتقال دهیم و به گلایه ها و دردهای مردم توجه کنیم.

استقبال از نقدها
معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حرفه ای بودن کارکنان روابط عمومی ها خاطر نشان کرد: کارکنان روابط عمومی باید تخصص و دانش کافی در این عرصه را داشته باشند و به طور مرتب خود را به دانش روز بروز کنند.

خورشیدی به شفافیت در روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: باید به گونه ای شفاف عمل کنیم که جامعه باورپذیری اطلاعات و اخباری که میدهیم را داشته باشد و بدون تردید اگر اطلاعات نادرست به جامعه پمپاژ کنیم، از شان روابط عمومی کاسته خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه فضای مجازی به مدد روابط عمومی ها آمده است گفت: باید استفاده صحیح و به موقع از این فرصت داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید نقد مردم عادی را ارج بگذاریم ابراز داشت: باید از کسانی که صادقانه و مسئولانه نقد می‌کنند تقدیر کنیم و از انتقادات در راستای پیشرفت و موفقیت گام برداریم.

توسعه آموزش‌های کارکنان روابط عمومی
خورشیدی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت افزود: در زمینه اطلاع رسانی در چند سال اخیر وضعیت صد درصد مطلوبی نداریم و امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان در این زمینه گام های بلندی برداریم.

وی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر اضافه کرد: تشکیل این شورا اقدام موثری برای هم پوشانی و هم افزایی دستگاه های اجرایی است و امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این عرصه باشیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خواستار ارائه آموزش‌های مورد نیاز کارکنان روابط عمومی ها شد و تصریح کرد: استفاده از اساتید مجرب و با کیفیت و برگزاری منظم این دوره های آموزشی مورد تاکید است.

تقویت روابط عمومی‌ها
خورشیدی بر لزوم ارتقای وضعیت و جایگاه روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: تقویت روابط عمومی‌ها موجب موفقیت بیشتر دستگاه ها و سازمان ها می شود.

خورشیدی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای دقیق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات گفت: این قانون در کشور ما دیرهنگام شکل گرفت ولی باید کاری کنیم که دقیق اجرایی شود.

وی تاکید کرد: ماده ۲۱ این قانون بسیار مهم است و ضمانت اجرای این قانون در ماده ۲۱ آمده است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ خط بین اخبار و تبلیغات تار است


  همایش روز روابط عمومی


  هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی


  علی ربیعی: مطبوعات سخنگوی فقرا باشند


  اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس


  کورپوریت ویدیو گروه صنعتی پاکشو تاریخ ساز شد


  شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان قم برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی