درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:22   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33182صفحه نخست » شنبه، 25 فروردین 1397 - 22:29
دولت آلمان میلیون‌ها یورو صرف تبلیغات در فیسبوک می‌کند
دولت آلمان طی ۴ سال نزدیک به ۴ میلیون یورو برای تبلیغات در فیس بوک هزینه کرده است. بیشترین مبلغ را وزارت دفاع این کشور پرداخته است. سایر وزارتخانه‌های آلمان به‌طور مستقیم حساب فیسبوکی ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت آلمان طی ۴ سال نزدیک به ۴ میلیون یورو برای تبلیغات در فیس بوک هزینه کرده است. بیشترین مبلغ را وزارت دفاع این کشور پرداخته است. سایر وزارتخانه‌های آلمان به‌طور مستقیم حساب فیسبوکی ندارند.

اوتو فریکه، نماینده حزب لیبرال‌های آزاد در پارلمان آلمان از دولت این کشور خواسته بود، مخارج تبلیغات خود در شبکه اجتماعی فیسبوک را اعلام کند. دولت نیز به‌سرعت پاسخ داد که در این راستا از سال ۲۰۱۳ تا سپتامبر ۲۰۱۷ به‌طور غیرمستقیم نزدیک به ۴ میلیون یورو هزینه شده است.

سهم وزارت دفاع با ۳ میلیون و ۳۴۰ هزار یورو بیش از سایر ارگان‌های دولت بوده است. بخشی از این هزینه‌ها برای تبلیغ فیلم‌هایی بوده که با هدف جذب جوانان به ارتش ساخته شده‌اند.

دولت جدید نیز که از همان احزاب دولت ائتلافی قبلی، یعنی اتحادیه احزاب مسیحی و سوسیال دموکرات‌ تشکیل شده، از آغاز کار خود در ژانویه ۲۰۱۸ تا ۲۶ مارس برای تبلیغات ۲۲۳ هزار یورو به حساب غول دنیای دیجیتال واریز کرده است.

به گزارش دولا، بر اساس داده‌های وبسایت "اشتاتیستا"، درآمد فیس‌بوک از راه تبلیغات در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۴۰ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال ۲۰۱۰ (حدود ۲ میلیارد دلار) ۲۰ برابر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد