درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 01:54   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

  پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»

  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
  لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
  استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار دارد
  رییس روابط عمومی گروه صنعتی بارز منصوب شد
  کارنامه موفق بانک ملت در جذب سپرده/ جذب سپرده فقط در گروی افزایش سود بانکی نیست
  استعفای معاون مطبوعاتی پذیرفته شد
  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»
  یک روزنامه ‌نگار در مکزیک به قتل رسید
  پرزیدنت ترامپ: به دلیل رفتار زشت رسانه‌های جعلی جلسات خبری کاخ سفید را کاهش دادیم
  کارگاه خبرنویسی با حضور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کرمان برگزارشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33182صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 25 فروردین 1397 - 22:29
دولت آلمان میلیون‌ها یورو صرف تبلیغات در فیسبوک می‌کند
دولت آلمان طی ۴ سال نزدیک به ۴ میلیون یورو برای تبلیغات در فیس بوک هزینه کرده است. بیشترین مبلغ را وزارت دفاع این کشور پرداخته است. سایر وزارتخانه‌های آلمان به‌طور مستقیم حساب فیسبوکی ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت آلمان طی ۴ سال نزدیک به ۴ میلیون یورو برای تبلیغات در فیس بوک هزینه کرده است. بیشترین مبلغ را وزارت دفاع این کشور پرداخته است. سایر وزارتخانه‌های آلمان به‌طور مستقیم حساب فیسبوکی ندارند.

اوتو فریکه، نماینده حزب لیبرال‌های آزاد در پارلمان آلمان از دولت این کشور خواسته بود، مخارج تبلیغات خود در شبکه اجتماعی فیسبوک را اعلام کند. دولت نیز به‌سرعت پاسخ داد که در این راستا از سال ۲۰۱۳ تا سپتامبر ۲۰۱۷ به‌طور غیرمستقیم نزدیک به ۴ میلیون یورو هزینه شده است.

سهم وزارت دفاع با ۳ میلیون و ۳۴۰ هزار یورو بیش از سایر ارگان‌های دولت بوده است. بخشی از این هزینه‌ها برای تبلیغ فیلم‌هایی بوده که با هدف جذب جوانان به ارتش ساخته شده‌اند.

دولت جدید نیز که از همان احزاب دولت ائتلافی قبلی، یعنی اتحادیه احزاب مسیحی و سوسیال دموکرات‌ تشکیل شده، از آغاز کار خود در ژانویه ۲۰۱۸ تا ۲۶ مارس برای تبلیغات ۲۲۳ هزار یورو به حساب غول دنیای دیجیتال واریز کرده است.

به گزارش دولا، بر اساس داده‌های وبسایت "اشتاتیستا"، درآمد فیس‌بوک از راه تبلیغات در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۴۰ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال ۲۰۱۰ (حدود ۲ میلیارد دلار) ۲۰ برابر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


  یحیایی، معاون روابط عمومی استانداری سمنان شد


  سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور


  توکلی کجانی: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست


  تقدیر مدیران روابط عمومی و تبلیغات فیلم‌های سینمایی از یک ادغام داروغه زاده


  آی‌بی‌ام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز