درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 تیر 1397 - 19:21   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!

  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


ادامه ادامه مطلب دو

بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک

  بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک


ادامه ادامه مطلب سه

اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

  اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط
  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است
  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!
  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود
  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: روابط عمومی ها نقش ویژه ای در کاهش هزینه ها دارند
  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد
  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران
  بسته رسانه ای
  مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سمت خود کناره‌گیری کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33179صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 24 فروردین 1397 - 02:33
گام های تدوین بیانیه برندینگ شخصی
یک بیانیه برندینگ شخصی زمانی در بهترین شکل و حالت خود قرار دارد که در قالب یک جمله بیان شود؛ اما اگر در شرایطی این وضعیت ممکن نبود، می توانید آن را در قالب دو جمله هم بیاورید.
  

مرحله اول
مردم شما را بر اساس چه ویژگی ها و خصوصیاتی کاری و حرفه ای می شناسند؟ یک فهرست تهدید کنید – در این فهرست اگر می توانید تا 5 مورد از این خصوصیات را نام ببرید. در تهیه این لیست به دنبال یافتن چیزهایی هستیم که موجب متمایز شدن شما از رقبای خودتان می شود. پیشنهاد می کنم در این فهرست حداقل 5 مورد را قرار دهید، چرا که در ادامه این فهرست را محدود به یک یا دو مورد اصلی خواهیم کرد – اما مهم این است که آن را بصورت طوفان مغزی برای خودتان اجرا کنید، چون در آینده این مهارت برایتان مفید واقع خواهد شد.


مرحله دوم
اعتقاد دارید که چه ارزشی را ارائه می کنید؟ چه مشکلی را به راحتی برای دیگران حل می‌کنید؟ اگر در پاسخ دادن به این پرسش با مشکلی روبرو شدید، از پرسش کردن از همکاران و دوستان خود واهمه نداشته باشید.

مرحله سوم
چه چیزی موجب منحصر به فرد شدن شما می شود؟ پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما چیست؟ پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما یگانه بیانیه شماست که موجب تمایز شما از رقبای شما می شود.


مرحله چهارم
هدف شما چه کسی است؟ چه صنعتی به خدمات شما نیاز دارد؟ چه کسی بیشترین نفع را از پیشنهاد فروش به منحصر فرد شما می برد؟

حالا باید تمام این اطلاعات را یکپارچه کرده و در کنار هم قرار دهید. یک بیانیه برندینگ شخصی زمانی در بهترین شکل و حالت خود قرار دارد که در قالب یک جمله بیان شود؛ اما اگر در شرایطی این وضعیت ممکن نبود، می توانید آن را در قالب دو جمله هم بیاورید. با این وجود، به هیچ وجه نباید بیش از دو جمله شود. وظیفه بیانیه برندینگ شخصی شما “جلب” توجه است، یعنی از آن انتظار نمی رود که کل داستان شما را بیان کند.

 

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست


  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


  روابط عمومی در تحریم


  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد


  رئیس کارگروه روابط عمومی استانداری های منطقه ۵ کشور منصوب شد


  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط


  گزارش نشست رسانه‌های عضو بریکس


  حفظ اصول روابط عمومی


  متاسفانه پنجره روابط عمومی ها غبار گرفته است


  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود