درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 10:12   

محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند

  محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است

  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف
  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ مخاطبان طی چند سال آینده قادر به تشخیص خبر از تبلیغات نخواهند بود
  همایش روز روابط عمومی
  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران
  بحث نقض حریم خصوصی و ردیابی افراد غیر عضو در شبکه فیسبوک
  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست
  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
  از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه
  با پنجاه شرکت برتر سال 2018 آمریکای شمالی در شبکه اجتماعی لینکدین آشنا شوید
  مهارت «نه» گفتن در محیط کار!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33179صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 24 فروردین 1397 - 02:33
گام های تدوین بیانیه برندینگ شخصی
یک بیانیه برندینگ شخصی زمانی در بهترین شکل و حالت خود قرار دارد که در قالب یک جمله بیان شود؛ اما اگر در شرایطی این وضعیت ممکن نبود، می توانید آن را در قالب دو جمله هم بیاورید.
  

مرحله اول
مردم شما را بر اساس چه ویژگی ها و خصوصیاتی کاری و حرفه ای می شناسند؟ یک فهرست تهدید کنید – در این فهرست اگر می توانید تا 5 مورد از این خصوصیات را نام ببرید. در تهیه این لیست به دنبال یافتن چیزهایی هستیم که موجب متمایز شدن شما از رقبای خودتان می شود. پیشنهاد می کنم در این فهرست حداقل 5 مورد را قرار دهید، چرا که در ادامه این فهرست را محدود به یک یا دو مورد اصلی خواهیم کرد – اما مهم این است که آن را بصورت طوفان مغزی برای خودتان اجرا کنید، چون در آینده این مهارت برایتان مفید واقع خواهد شد.


مرحله دوم
اعتقاد دارید که چه ارزشی را ارائه می کنید؟ چه مشکلی را به راحتی برای دیگران حل می‌کنید؟ اگر در پاسخ دادن به این پرسش با مشکلی روبرو شدید، از پرسش کردن از همکاران و دوستان خود واهمه نداشته باشید.

مرحله سوم
چه چیزی موجب منحصر به فرد شدن شما می شود؟ پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما چیست؟ پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما یگانه بیانیه شماست که موجب تمایز شما از رقبای شما می شود.


مرحله چهارم
هدف شما چه کسی است؟ چه صنعتی به خدمات شما نیاز دارد؟ چه کسی بیشترین نفع را از پیشنهاد فروش به منحصر فرد شما می برد؟

حالا باید تمام این اطلاعات را یکپارچه کرده و در کنار هم قرار دهید. یک بیانیه برندینگ شخصی زمانی در بهترین شکل و حالت خود قرار دارد که در قالب یک جمله بیان شود؛ اما اگر در شرایطی این وضعیت ممکن نبود، می توانید آن را در قالب دو جمله هم بیاورید. با این وجود، به هیچ وجه نباید بیش از دو جمله شود. وظیفه بیانیه برندینگ شخصی شما “جلب” توجه است، یعنی از آن انتظار نمی رود که کل داستان شما را بیان کند.

 

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل


  مهارت «نه» گفتن در محیط کار!


  با پنجاه شرکت برتر سال 2018 آمریکای شمالی در شبکه اجتماعی لینکدین آشنا شوید


  محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند


  از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه


  فیس‌بوک در روسیه فیلتر می‌شود


  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران


  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی