درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:22   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33178صفحه نخست » خبر یکجمعه، 24 فروردین 1397 - 01:11
رئیس سازمان عقیدتی ارتش: فلسفه وجودی روابط عمومی انعکاس نقاط قوت است
رئیس سازمان عقیدتی ارتش گفت: بسیاری از مطالب دارای طبقه‌بندی هستند و لذا روابط عمومی‌ها باید طبق بندی‌ها را رعایت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس سازمان عقیدتی ارتش گفت: بسیاری از مطالب دارای طبقه‌بندی هستند و لذا روابط عمومی‌ها باید طبق بندی‌ها را رعایت کنند.

 

به گزارش شارا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اولین همایش روابط عمومی ارتش و فعالان رسانه که صبح امروز در دانشگاه دافوس ارتش برگزار شد، گفت: رسانه‌ها زبان گویای کشور هستند و در هر سازمانی روابط عمومی زبان گویای آن سازمان است.

 

وی افزود: شخصیت سازمانی هر ارگانی زیر اقدامات روابط عمومی آن سازمان نهفته است بنابراین روابط عمومی به عنوان زبان گویای سازمانها باید تمام ظرفیت‌های خود را بکار گیرند تا سازمان خود را معرفی کنند.

 

حجت الاسلام محمدحسنی ادامه داد: در اقدامات روابط عمومی باید از بیان نقاط ضعف خودداری شود زیرا فلسفه وجودی روابط عمومی انعکاس نقاط قوت است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به چگونگی انعکاس نقاط قوت تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید بر روی انعکاس نقاط قوت تمرکز کنند البته نقاط قوتی که محرمانه نیست زیرا بسیاری از مطالب دارای طبقه‌بندی هستند و لذا روابط عمومی‌ها باید طبق بندی‌ها را رعایت کنند البته این موضوع مقداری محدودیت آفرین است. اطلاع رسانی باید متناسب با معلومات مخاطبان باشد و می‌بایست به اندازه درک مردم با آنها صحبت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد