درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 مهر 1397 - 14:17   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش

  فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد

  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرایند خلاقیت
  مدیریت خلاقیت با استفاده از عناصر اصلی
  رونمایی هشت کتاب در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  نوآوری
  اصلاح ساختار بانکی؛ در بیست و ششمین شماره ماهنامه شمیم کوثر بررسی شد
  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد
  برای رفع کمبودها و مشکلات کارشناسان روابط عمومی، اقداماتی در دست انجام است
  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد
  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور
  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33178صفحه نخست » خبر یکجمعه، 24 فروردین 1397 - 01:11
رئیس سازمان عقیدتی ارتش: فلسفه وجودی روابط عمومی انعکاس نقاط قوت است
رئیس سازمان عقیدتی ارتش گفت: بسیاری از مطالب دارای طبقه‌بندی هستند و لذا روابط عمومی‌ها باید طبق بندی‌ها را رعایت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس سازمان عقیدتی ارتش گفت: بسیاری از مطالب دارای طبقه‌بندی هستند و لذا روابط عمومی‌ها باید طبق بندی‌ها را رعایت کنند.

 

به گزارش شارا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اولین همایش روابط عمومی ارتش و فعالان رسانه که صبح امروز در دانشگاه دافوس ارتش برگزار شد، گفت: رسانه‌ها زبان گویای کشور هستند و در هر سازمانی روابط عمومی زبان گویای آن سازمان است.

 

وی افزود: شخصیت سازمانی هر ارگانی زیر اقدامات روابط عمومی آن سازمان نهفته است بنابراین روابط عمومی به عنوان زبان گویای سازمانها باید تمام ظرفیت‌های خود را بکار گیرند تا سازمان خود را معرفی کنند.

 

حجت الاسلام محمدحسنی ادامه داد: در اقدامات روابط عمومی باید از بیان نقاط ضعف خودداری شود زیرا فلسفه وجودی روابط عمومی انعکاس نقاط قوت است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به چگونگی انعکاس نقاط قوت تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید بر روی انعکاس نقاط قوت تمرکز کنند البته نقاط قوتی که محرمانه نیست زیرا بسیاری از مطالب دارای طبقه‌بندی هستند و لذا روابط عمومی‌ها باید طبق بندی‌ها را رعایت کنند البته این موضوع مقداری محدودیت آفرین است. اطلاع رسانی باید متناسب با معلومات مخاطبان باشد و می‌بایست به اندازه درک مردم با آنها صحبت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد


  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست


  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد


  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور


  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد


  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد