درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 مهر 1397 - 14:16   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش

  فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد

  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرایند خلاقیت
  مدیریت خلاقیت با استفاده از عناصر اصلی
  رونمایی هشت کتاب در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  نوآوری
  اصلاح ساختار بانکی؛ در بیست و ششمین شماره ماهنامه شمیم کوثر بررسی شد
  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد
  برای رفع کمبودها و مشکلات کارشناسان روابط عمومی، اقداماتی در دست انجام است
  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد
  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور
  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33169صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 23:23
چهار سطح از زندگی برای ۷ میلیارد انسان
هانس روزلینگ متفکر سوئدی و نویسنده کتاب حقیقت مستند در باره سیاره ما می گوید تقسیم درآمد میانگین کشورهای جهان به دو نوع جامعه توسعه یافته و در حال توسعه درست نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هانس روزلینگ متفکر سوئدی و نویسنده کتاب حقیقت مستند در باره سیاره ما می گوید تقسیم درآمد میانگین کشورهای جهان به دو نوع جامعه توسعه یافته و در حال توسعه درست نیست.

به نظر هانس روزلینگ، انسانهای روی زمین در نقاط مختلف از ۴ نوع سطح درآمد برخوردارند. مثلا یک استان
چین درآمدش در حد اروپا است. یک استانش در حد کشورهای آسیایی و یک استانش در حدِ کشوری فقیر در افریقا می باشد. برای همین وی تقسیم بندی پخش ثروت بین انسان ها را تهیه کرده است تا تصویر حقیقی از زندگی ۷ میلیارد انسان ارائه دهد. ۴ مرحله درآمد بشر از نظر او عبارتند از:

سطح اول، فقر مطلق است که شامل ۱ میلیارد نفر می شود. آنها کمتر از ۲ دلار در روز درآمد دارند. پابرهنه قدم می زنند. برای دسترسی به آب باید مسافتی را طی کنند. غذای شان بر روی اجاق طبیعی تهیه می شود و روی زمین خاکی می خوابند.

در سطح دوم درآمد، ۳ میلیارد نفر قرار دارند. درآمد این افراد بین ۲ تا ۸ دلار در روز است. این سه میلیارد نفر ممکن است در همه کشورهای جهان باشند. آنها قادرند کفش هم بخرند. بعضی ها شانس داشتن یک دوچرخه را هم دارند. دسترسی شان به آب نزدیکتر است. بچه های این خانواده ها به مدرسه می روند. شام روی اجاق گازی درست می شود و روی تشک یا لحاف می خوابند.

در سطح سوم، ۲ میلیارد نفر هستند که در همه کشورهای جهان پخش شده اند. بین ۸ تا ۳۲ دلار درآمد روزانه شان است. آب آشامیدنی و یخچال در خانه های شان هست. بعضی ها می توانند موتور سیکلت داشته باشند و بخشی از فرزندان این افراد می توانند به دبیرستان بروند و حتی آن را به پایان برسانند.

در مرحله چهارم یک میلیارد نفر وجود دارند. درآمدشان بالای ۳۲ دلار در روز است. حتما از تحصیلات دوره متوسطه برخوردارند. احتمالا قدرت خرید ماشین دارند و هر از گاهی به تعطیلات هم می روند.

 

منبع: www.cugh.org
 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد


  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست


  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد


  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور


  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد


  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد