درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 10:02   

محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند

  محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است

  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف
  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ مخاطبان طی چند سال آینده قادر به تشخیص خبر از تبلیغات نخواهند بود
  همایش روز روابط عمومی
  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران
  بحث نقض حریم خصوصی و ردیابی افراد غیر عضو در شبکه فیسبوک
  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست
  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
  از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه
  با پنجاه شرکت برتر سال 2018 آمریکای شمالی در شبکه اجتماعی لینکدین آشنا شوید
  مهارت «نه» گفتن در محیط کار!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33169صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 23:23
چهار سطح از زندگی برای ۷ میلیارد انسان
هانس روزلینگ متفکر سوئدی و نویسنده کتاب حقیقت مستند در باره سیاره ما می گوید تقسیم درآمد میانگین کشورهای جهان به دو نوع جامعه توسعه یافته و در حال توسعه درست نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هانس روزلینگ متفکر سوئدی و نویسنده کتاب حقیقت مستند در باره سیاره ما می گوید تقسیم درآمد میانگین کشورهای جهان به دو نوع جامعه توسعه یافته و در حال توسعه درست نیست.

به نظر هانس روزلینگ، انسانهای روی زمین در نقاط مختلف از ۴ نوع سطح درآمد برخوردارند. مثلا یک استان
چین درآمدش در حد اروپا است. یک استانش در حد کشورهای آسیایی و یک استانش در حدِ کشوری فقیر در افریقا می باشد. برای همین وی تقسیم بندی پخش ثروت بین انسان ها را تهیه کرده است تا تصویر حقیقی از زندگی ۷ میلیارد انسان ارائه دهد. ۴ مرحله درآمد بشر از نظر او عبارتند از:

سطح اول، فقر مطلق است که شامل ۱ میلیارد نفر می شود. آنها کمتر از ۲ دلار در روز درآمد دارند. پابرهنه قدم می زنند. برای دسترسی به آب باید مسافتی را طی کنند. غذای شان بر روی اجاق طبیعی تهیه می شود و روی زمین خاکی می خوابند.

در سطح دوم درآمد، ۳ میلیارد نفر قرار دارند. درآمد این افراد بین ۲ تا ۸ دلار در روز است. این سه میلیارد نفر ممکن است در همه کشورهای جهان باشند. آنها قادرند کفش هم بخرند. بعضی ها شانس داشتن یک دوچرخه را هم دارند. دسترسی شان به آب نزدیکتر است. بچه های این خانواده ها به مدرسه می روند. شام روی اجاق گازی درست می شود و روی تشک یا لحاف می خوابند.

در سطح سوم، ۲ میلیارد نفر هستند که در همه کشورهای جهان پخش شده اند. بین ۸ تا ۳۲ دلار درآمد روزانه شان است. آب آشامیدنی و یخچال در خانه های شان هست. بعضی ها می توانند موتور سیکلت داشته باشند و بخشی از فرزندان این افراد می توانند به دبیرستان بروند و حتی آن را به پایان برسانند.

در مرحله چهارم یک میلیارد نفر وجود دارند. درآمدشان بالای ۳۲ دلار در روز است. حتما از تحصیلات دوره متوسطه برخوردارند. احتمالا قدرت خرید ماشین دارند و هر از گاهی به تعطیلات هم می روند.

 

منبع: www.cugh.org
 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل


  مهارت «نه» گفتن در محیط کار!


  با پنجاه شرکت برتر سال 2018 آمریکای شمالی در شبکه اجتماعی لینکدین آشنا شوید


  محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند


  از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه


  فیس‌بوک در روسیه فیلتر می‌شود


  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران


  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی