درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 05:57   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
  پرداخت 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
  کارمند بانک باید مشاور مالی مشتری باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33137صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 08:03
مسئولیت های کلیدی مشاوران روابط عمومی
یک مشاور روابط عمومی با روابط عمومی های مختلف به منظور ایجاد و اجرای استراتژی های ارتباطی همکاری می کند. این استراتژی ها بر مبنای هسته اصلی کسب و کار و خدماتی که آنها ارائه می کنند شکل می گیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک مشاور روابط عمومی دارای مسئولیت های کلیدی زیر است:

 

1. تدوین و اجرای استراتژی های ارتباطی
یک مشاور روابط عمومی با روابط عمومی های مختلف به منظور ایجاد و اجرای استراتژی های ارتباطی همکاری می کند. این استراتژی ها بر مبنای هسته اصلی کسب و کار و خدماتی که آنها ارائه می کنند شکل می گیرند. یک مشاور می تواند کمک کند که طرح روابط عمومی با جزئیات کامل برای شرکت تدوین شود، پیام روابط عمومی را تهیه کند و آمیخته روابط عمومی مناسب را برای انتشار آن پیام تشخیص دهد. آنها سپس طرح روابط عمومی تهیه شده را دنبال می‌کنند و برای اجرای عملی استراتژی روابط عمومی تعیین شده در آن پیام تلاش می کنند.

آنها بر نتایجی که بدست می آید بطور مستمر نظارت دارند، در صورت نیاز بخش هایی را تغییر می دهند تا اطمینان حاصل کنند که شرکت مربوطه از تلاش ها و فعالیت های روابط عمومی خود بهترین نتایج بدست می آورد.
 

2. اطلاعات تخصصی زیاد
یک مشاور روابط عمومی اطلاعات بسیار زیادی داشته و در حرفه خودش کاملا مهارت دارد. این دانش و مهارت شامل توانایی در تشخیص اهداف و جایگاه‌یابی خدمات سازمانها یا شرکت ها به صورتی است که مورد توجه و علاقه مخاطبان قرار گیرید.
 

3. تفکر خلاقانه
یک مشاور روابط عمومی متبحر و خوب قادر به تفکر خلاقانه است. آنها نه تنها باید بتوانند خلاق باشند، بلکه باید از این خلاقیت نتیجه های خوبی هم بگیرند.
 

4. قدرت کار تیمی
مشاوران روابط عمومی اغلب کار خودشان را بصورت یا در کنار و با همکاری تیم روابط عمومی شرکت یا سازمان شما پیش می برند، چرا که یکی دیگر از حوزه هایی که مشاوران روابط عمومی در آنها تخصص دارند روانشناسی و برقراری ارتباط موثر با مخاطبین است.

با توجه به موارد مطرح شده انتخاب یک مشاور
روابط عمومی برای عموم شرکت ها امری حیاتی به شمار می آید. یک مشاور باید بخوبی نیازهای روابط عمومی شما و همچنین اهداف مبتنی بر رشد شما را درک کند. همچنین باید موفقیت های کوچک و بزرگ مرتبط با اهداف شما را که به موفقیت های بزرگتر شما کمک می کند را به شما یادآوری کند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز