درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 09:51   

محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند

  محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است

  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف
  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ مخاطبان طی چند سال آینده قادر به تشخیص خبر از تبلیغات نخواهند بود
  همایش روز روابط عمومی
  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران
  بحث نقض حریم خصوصی و ردیابی افراد غیر عضو در شبکه فیسبوک
  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست
  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
  از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه
  با پنجاه شرکت برتر سال 2018 آمریکای شمالی در شبکه اجتماعی لینکدین آشنا شوید
  مهارت «نه» گفتن در محیط کار!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33137صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 08:03
مسئولیت های کلیدی مشاوران روابط عمومی
یک مشاور روابط عمومی با روابط عمومی های مختلف به منظور ایجاد و اجرای استراتژی های ارتباطی همکاری می کند. این استراتژی ها بر مبنای هسته اصلی کسب و کار و خدماتی که آنها ارائه می کنند شکل می گیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک مشاور روابط عمومی دارای مسئولیت های کلیدی زیر است:

 

1. تدوین و اجرای استراتژی های ارتباطی
یک مشاور روابط عمومی با روابط عمومی های مختلف به منظور ایجاد و اجرای استراتژی های ارتباطی همکاری می کند. این استراتژی ها بر مبنای هسته اصلی کسب و کار و خدماتی که آنها ارائه می کنند شکل می گیرند. یک مشاور می تواند کمک کند که طرح روابط عمومی با جزئیات کامل برای شرکت تدوین شود، پیام روابط عمومی را تهیه کند و آمیخته روابط عمومی مناسب را برای انتشار آن پیام تشخیص دهد. آنها سپس طرح روابط عمومی تهیه شده را دنبال می‌کنند و برای اجرای عملی استراتژی روابط عمومی تعیین شده در آن پیام تلاش می کنند.

آنها بر نتایجی که بدست می آید بطور مستمر نظارت دارند، در صورت نیاز بخش هایی را تغییر می دهند تا اطمینان حاصل کنند که شرکت مربوطه از تلاش ها و فعالیت های روابط عمومی خود بهترین نتایج بدست می آورد.
 

2. اطلاعات تخصصی زیاد
یک مشاور روابط عمومی اطلاعات بسیار زیادی داشته و در حرفه خودش کاملا مهارت دارد. این دانش و مهارت شامل توانایی در تشخیص اهداف و جایگاه‌یابی خدمات سازمانها یا شرکت ها به صورتی است که مورد توجه و علاقه مخاطبان قرار گیرید.
 

3. تفکر خلاقانه
یک مشاور روابط عمومی متبحر و خوب قادر به تفکر خلاقانه است. آنها نه تنها باید بتوانند خلاق باشند، بلکه باید از این خلاقیت نتیجه های خوبی هم بگیرند.
 

4. قدرت کار تیمی
مشاوران روابط عمومی اغلب کار خودشان را بصورت یا در کنار و با همکاری تیم روابط عمومی شرکت یا سازمان شما پیش می برند، چرا که یکی دیگر از حوزه هایی که مشاوران روابط عمومی در آنها تخصص دارند روانشناسی و برقراری ارتباط موثر با مخاطبین است.

با توجه به موارد مطرح شده انتخاب یک مشاور
روابط عمومی برای عموم شرکت ها امری حیاتی به شمار می آید. یک مشاور باید بخوبی نیازهای روابط عمومی شما و همچنین اهداف مبتنی بر رشد شما را درک کند. همچنین باید موفقیت های کوچک و بزرگ مرتبط با اهداف شما را که به موفقیت های بزرگتر شما کمک می کند را به شما یادآوری کند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل


  مهارت «نه» گفتن در محیط کار!


  با پنجاه شرکت برتر سال 2018 آمریکای شمالی در شبکه اجتماعی لینکدین آشنا شوید


  محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند


  از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه


  فیس‌بوک در روسیه فیلتر می‌شود


  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران


  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی