درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 آبان 1397 - 04:05   

«ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»

  «ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین

  هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»

  رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  «ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»
  ویدیو/ روابط عمومی آینده
  احترام به مخاطب
  انتخابات هیات رییسه شورای روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد
  بانک ملی ایران 24 ساعته با شماست!
  شناخت و تامین نیازهای روز مشتریان،در دستور کار بانک ملی ایران
  تشریح آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین توسط عضو هیات مدیره بانک ملی ایران
  انتشار ویژه نامه پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران
  رونمایی از چهار کتاب روابط عمومی در کنفرانس روابط عمومی
  تقدیر از 10 روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33137صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 08:03
مسئولیت های کلیدی مشاوران روابط عمومی
یک مشاور روابط عمومی با روابط عمومی های مختلف به منظور ایجاد و اجرای استراتژی های ارتباطی همکاری می کند. این استراتژی ها بر مبنای هسته اصلی کسب و کار و خدماتی که آنها ارائه می کنند شکل می گیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک مشاور روابط عمومی دارای مسئولیت های کلیدی زیر است:

 

1. تدوین و اجرای استراتژی های ارتباطی
یک مشاور روابط عمومی با روابط عمومی های مختلف به منظور ایجاد و اجرای استراتژی های ارتباطی همکاری می کند. این استراتژی ها بر مبنای هسته اصلی کسب و کار و خدماتی که آنها ارائه می کنند شکل می گیرند. یک مشاور می تواند کمک کند که طرح روابط عمومی با جزئیات کامل برای شرکت تدوین شود، پیام روابط عمومی را تهیه کند و آمیخته روابط عمومی مناسب را برای انتشار آن پیام تشخیص دهد. آنها سپس طرح روابط عمومی تهیه شده را دنبال می‌کنند و برای اجرای عملی استراتژی روابط عمومی تعیین شده در آن پیام تلاش می کنند.

آنها بر نتایجی که بدست می آید بطور مستمر نظارت دارند، در صورت نیاز بخش هایی را تغییر می دهند تا اطمینان حاصل کنند که شرکت مربوطه از تلاش ها و فعالیت های روابط عمومی خود بهترین نتایج بدست می آورد.
 

2. اطلاعات تخصصی زیاد
یک مشاور روابط عمومی اطلاعات بسیار زیادی داشته و در حرفه خودش کاملا مهارت دارد. این دانش و مهارت شامل توانایی در تشخیص اهداف و جایگاه‌یابی خدمات سازمانها یا شرکت ها به صورتی است که مورد توجه و علاقه مخاطبان قرار گیرید.
 

3. تفکر خلاقانه
یک مشاور روابط عمومی متبحر و خوب قادر به تفکر خلاقانه است. آنها نه تنها باید بتوانند خلاق باشند، بلکه باید از این خلاقیت نتیجه های خوبی هم بگیرند.
 

4. قدرت کار تیمی
مشاوران روابط عمومی اغلب کار خودشان را بصورت یا در کنار و با همکاری تیم روابط عمومی شرکت یا سازمان شما پیش می برند، چرا که یکی دیگر از حوزه هایی که مشاوران روابط عمومی در آنها تخصص دارند روانشناسی و برقراری ارتباط موثر با مخاطبین است.

با توجه به موارد مطرح شده انتخاب یک مشاور
روابط عمومی برای عموم شرکت ها امری حیاتی به شمار می آید. یک مشاور باید بخوبی نیازهای روابط عمومی شما و همچنین اهداف مبتنی بر رشد شما را درک کند. همچنین باید موفقیت های کوچک و بزرگ مرتبط با اهداف شما را که به موفقیت های بزرگتر شما کمک می کند را به شما یادآوری کند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ویدیو/ روابط عمومی آینده


  احترام به مخاطب


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ مارکز و اسپنسر


  امکان درخواست صدور و ارسال پستی پروانه انتشار رسانه‌ها مهیا شد


  اطلاع رسانی روابط عمومی ها باید به صورت دقیق و جامع باشد


  رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»


  تقدیر از 10 روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت پذیر


  دبیرکل کنفرانس روابط عمومی: روابط عمومی ها نیازمند راه حل های مدرن اند


  جایزه پدر روابط عمومی ایران به حسن بشیر اهدا شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد