درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:19   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33133صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 19 فروردین 1397 - 12:29
روابط عمومی حرفه ای، معرف کالای ایرانی
در بازار های تجاری دنیا از مقوله روابط عمومی حرفه ای جهت پیشبرد کار تجارت استفاده می نمایند و مقوله روابط عمومی به عنوان بخشی که می تواند اثرگذار باشد پذیرفته شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در ابتدای سال جدید اقدام به خرید یک کالای ایرانی نمودم. برند مذکور تقریبا شناخته شده بود و کیفیت کالا نیز خوب است در کل از خرید این وسیله راضی هستیم. یک نکته در ذهنم نقش بسته است. چرا با اینکه بعضی از کالاهای داخلی قدرت رقابت با برندهای هم تراز خارجی را دارند ولی نمی توانند رقابت کنند. شاید بخش عمده این موضوع عدم تبلیغات صحیح باشد. تبلیغات قسمتی از کار روابط عمومی حرفه ای است. وظیفه روابط عمومی حرفه ای چیست؟ تبلیغات،ارتباطات، تحقیقات،انتشارات،


درصورتی که هر یک از 4 موضوع مذکور ناتمام بماند روابط عمومی تأثیر گذاری نخواهیم داشت. در بخش تبلیغات می بایست فعالیت حرفه ای همراه با بهره گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا را داشته باشیم. استفاده از فضای مجازی،مخاطب شناسی و داشتن بازار لازمه این بخش است.

 

ارتباطات دوسویه با مخاطب و نیز کسب اطلاع از خواست مشتری یکی دیگر از وظایف روابط عمومی حرفه ای می باشد. در بخش تحقیقات نیز داشتن استراتژی مهم است. اگر تحقیقات لازم جهت تعیین هدف تولید و عرضه را نداشته باشیم نمی توانیم در گردونه رقابت باقی بمانیم و براحتی از بازی تجارت حذف می شویم و در آخرین موضوع می توان به انتشارات اشاره نمود. ایده ها و اطلاعات و نیز مطالب خود را به واسطه انتشارات به دست مخاطب می‌رسانیم. اگر انتشارات قوی و حرفه ای داشته باشیم قدرت اطلاع رسانی خواهیم داشت و ارتباط با مخاطب را اثرگذار خواهیم کرد.


حال چگونه باید به هدف رسید؟ در بازار های تجاری دنیا از مقوله روابط عمومی حرفه ای جهت پیشبرد کار تجارت استفاده می نمایند و مقوله روابط عمومی به عنوان بخشی که می تواند اثرگذار باشد پذیرفته شده است. اگر تولید کنندگان داخلی می خواهند اثرگذاری پایدار و تعیین کننده ای داشته باشند باید یک واحد روابط عمومی حرفه ای در کنار برند خود ایجاد کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد