درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 15:44   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
  مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی ایران منصوب شد
  تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات
  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33118صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 18 فروردین 1397 - 12:54
گوگل و آمازون به دنبال سلطه دیجیتالی بر فضای داخل خانه های مردم!    
آمازون و گوگل در رقابت با یکدیگر برای اشغال و دیجیتالی کردن خانه های ما، پتنت ها یا ابتکارات و اختراعاتی را طراحی کرده و در حال ثبت آنها هستند. پیش بینی می شود که 75 درصد از خانه ها در آمریکا تا سال 2020، دارای باشند. اما این اسپیکرها دقیقا چه کاری انجام می دهند؟ آیا امن هستند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آمازون و گوگل در رقابت با یکدیگر برای اشغال و دیجیتالی کردن خانه های ما، پتنت ها یا ابتکارات و  اختراعاتی را طراحی کرده و در حال ثبت آنها هستند. پیش بینی می شود که 75 درصد از خانه ها در آمریکا تا سال 2020، دارای <اسپیکر هوشمند> باشند. اما این اسپیکرها دقیقا چه کاری انجام می دهند؟ آیا امن هستند؟


با مرور این ابتکارات و اختراعات، می بینیم که دو غول فن آوری در صدد مجهز کردن دستگاه های خانگی هوشمند خود به آخرین امکانات و فن آوری ها می باشند تا توسط آنها به آنچه در خانه می گذرد گوش بدهند. این نوآوری ها، اولین بار آخر هفته گذشته از سوی نیویورک تایمز فاش شدند.


آمازون و گوگل، دو عرضه کننده پیشرو دستگاه های خانگی هوشمند هستند که ادعا می کنند محصولات شان تنها هنگامی که کاربران آنها را فعال کنند (با فشار دادن دکمه یا استفاده از عبارات Hey, Alexa  یا Okay Google)، به مکالمه گوش داده و دستور داده شده را انجام می دهند.

اما گوگل که یکی از ابداعات اش در مرحله ثبت اختراع می باشد، ادعا می کند که سیستم شنود می تواند شیطنت یا سوءرفتار کودک در غیاب والدین را تشخیص بدهد. نرم افزار جدید می تواند الگوهای گفتاری را تجزیه و تحلیل کند، حضور کودک را شناسایی کند و به والدین اجازه بدهد که اسپیکر هوشمند را برای دادن هشدار کلامی، برنامه ریزی کنند.

 

از نکات جالب دیگر اینکه با نوآوری های جدید می توان حالت روحی ساکنان خانه را از روی صدا تشخیص داد. مثلا صدای گریه، ناراحتی و صدای خنده و شادی را نشان می دهد.


فن آوری ها و ابداعات نوین باعث شده بسیاری از کارشناسان و مردم در مورد نقض حریم خصوصی خود ابراز نگرانی کنند. اما آمازون ادعا می کند که حفظ حریم خصوصی کاربران را جدی گرفته و استفاده از صدای مشتری برای تبلیغات هدفمند را انکار می نماید.


با اینکه آمازون و گوگل تاکید می کنند که به ثبت رساندن این ابداعات و اختراعات چند سال طول می کشد، اما آیا تلاش این شرکت ها برای ورود و سلطه بر فضای داخل خانه، شما را نگران نمی کند؟

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای


  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود