درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 00:45   

آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!

  آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

مسدود شدن گوگل در روسیه

  مسدود شدن گوگل در روسیه


ادامه ادامه مطلب سه

  فیسبوک در افغانستان بازار فروشگاه‌ها‌ را گرم کرده است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش از آن که دیر شود، صدای مخاطبان را باید شنید
  جشن روز روابط عمومی در هند برگزار شد
  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
  ایمیل محرمانه شما با پایان تاریخ انقضاء از بین می‌رود، در قابلیت جدید جی میل
  از قانون 90 روز پیروی کنید
  فیسبوک در افغانستان بازار فروشگاه‌ها‌ را گرم کرده است؟
  مسدود شدن گوگل در روسیه
  بهره مندی 673 هزار میلیارد ریالی بخش های مختلف اقتصادی از تسهیلات بانک ملی ایران
  قدردانی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از خدمات بانک ملی ایران
  تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر حمایت از کالای ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33112صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 16 فروردین 1397 - 23:34
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری: روابط عمومی باید صدای بازنشستگان باشد
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری باید همواره صدای بازنشستگان باشد و با رصد مسائل و نظرسنجی مستمر، خواسته ها و انتظارات این عزیزان را برای اخذ تصمیمات مناسب به مدیران منعکس کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری باید همواره صدای بازنشستگان باشد و با رصد مسائل و نظرسنجی مستمر، خواسته ها و انتظارات این عزیزان را برای اخذ تصمیمات مناسب به مدیران منعکس کند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، جمشید تقی زاده در نخستین نشست شورای مدیران ستادی این صندوق به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در دنیای ارتباطات و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی مهم ترین مجرای شکل دهی و هدایت افکار عمومی است؛ به عبارتی می توان گفت روابط عمومی وکیل مدافع سازمان در داخل و مدعی العموم در بیرون سازمان است.


تقی زاده تاکید کرد: یک روابط عمومی موفق با آگاهی و پذیرش این مسئولیت در صورتی به اهداف خود دست پیدا می کند که پاسخگویی، اعتماد سازی، انتقادپذیری، ایجاد ارتباط دوسویه، اطلاع رسانی اقناع کننده با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فن آوری جدید را در دستور کار خود قرار دهد و از نیروهای کارآمد، توانمند و متخصص در حوزه های ارتباطی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی استفاده کند.


وی با اشاره به انتظارات مدیرعامل و هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری از حوزه روبط عمومی، گفت: در شرایط کنونی روابط عمومی باید با ایجاد ارتباط دوسویه با ذینفعان صندوق به ویژه بازنشستگان در جهت تولید رضایت، تفاهم و همدلی حرکت کند؛ همچنین این مجموعه باید با تجزیه و تحلیل اطلاعات در تمام بخش ها اعم از بیمه ای، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مدیریت سازمان را در پیشبرد اهداف و برنامه هایش کمک کند و در مقابل بازتاب تصمیمات و نتایج سیاستها را به آن منعکس نماید.


تقی زاده ادامه داد: من انتظار دارم روابط عمومی با تکیه بردانش و بهره گیری از خرد جمعی از ذینفعان در تمامی حوزه های کاری نظرسنجی کرده و نتایج آن را در اختیار مدیران برای اتخاذ تصمیم های مناسب در حوزه های مختلف قرار دهد.


وی افزود: مسئله دیگر اینکه باتوجه به گستره فعالیت روابط عمومی در بخش های تبلیغاتی و انتشاراتی نیاز است اقدامات و دستاوردهای همه بخش های صندوق به بهترین شکل ممکن جهت اطلاع و آگاهی افکار عمومی منعکس شود.


وی تصریح کرد: توجه به مسئولیت های اجتماعی، بخش دیگری از وظایف روابط عمومی است، به عبارتی یک روابط عمومی فعال می تواند با آگاهی از مسایل و مشکلات کارکنان و با اشراف به نیازهای سازمان برای آن برنامه ریزی کند. نکته دیگری که حوزه روابط عمومی باید به آن توجه نماید این است که با ورود فن آوری های جدید در فضای رسانه ای کشور لازم است در استفاده از شبکه های مجازی، صدا و سیما، سایت ها و خبرگزاری ها و مطبوعات پرنشر برای جریان سازی فعالیت ها و برنامه های صندوق در این رسانه ها اقدامات ویژه ای داشته باشد.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یادآورشد: تجربه نشان می دهد که روابط عمومی به عنوان یک عنصر راهبردی در تعامل منطقی و تنگاتنگ با مدیریت می تواند با ارائه مشاوره صحیح به مدیریت سازمان در امر تصمیم گیری و سیاست گذاری موثر واقع شود.


تقی زاده با معرفی «محمدرضا افشار» به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق، گفت: با وجود سابقه درخشان و قابل توجه در معاونت اداری و مالی صندوق، عضویت در هیات مدیره برخی از شرکت ها، خواستم تا ایشان مسوولیت مهم و حساس روابط عمومی و امور بین الملل را به اعتبار تعاملاتی که با ذینفعان به ویژه بازنشستگان برقرار می کند، برعهده بگیرد.


وی با قدردانی از خدمات و تلاشهای «حامد شمس» در این حوزه، اظهار داشت: آقای افشار از چهره های شناخته شده در صندوق و در حوزه ارتباطات و از جمله افرادی است که سابقه و کارنامه موفقی هم در وزارت آموزش و پرورش و هم صندوق بازنشستگی کشوری داشته است.


تقی زاده تاکید کرد: روابط عمومی شرکت ها به جهت هم افزایی با برنامه های صندوق و وزارتخانه باید با نظر ایشان انتخاب شوند و انتظار دارم مدیران هلدینگ ها و شرکت های تابعه همکاری و تعامل نزدیکی با این حوزه داشته باشند.


وی تاکید کرد: سال ۹۷ سال پرکاری برای همه ما خواهد بود. در کنار توجه به مساله بنگاه داری و ایجاد ساختار تازه و تحول مناسب در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری، توجه به معیشت بازنشستگان و همچنین بیمه و سلامت این عزیزان در سرلوحه برنامه های امسال قرار دارد. اگر رضایت خاطر بازنشستگان فراهم شود، بسیاری از مشکلات صندوق نیز حل خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ خط بین اخبار و تبلیغات تار است


  همایش روز روابط عمومی


  هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی


  علی ربیعی: مطبوعات سخنگوی فقرا باشند


  اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس


  کورپوریت ویدیو گروه صنعتی پاکشو تاریخ ساز شد


  شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان قم برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی