درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 23:06   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33107صفحه نخست » پنجشنبه، 16 فروردین 1397 - 23:22
هوش مصنوعی از اشتباهاتش درس می گیرد و خود را اصلاح می کند
محققان موسسه OpenAI طی ماه‌ های اخیر بر ایجاد هوش مصنوعی متمرکز بوده اند که می تواند بهتر از دیگر انواع این فناوری بیاموزد. براساس گزارش Science Alert، اکنون محققان موسسه موفق شده اند سیستم را به گونه ای ارتقا دهند که بتواند مانند انسان ها از خطاهای خودش بیاموزد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محققان موسسه OpenAI طی ماه‌ های اخیر بر ایجاد هوش مصنوعی متمرکز بوده اند که می تواند بهتر از دیگر انواع این فناوری بیاموزد. براساس گزارش Science Alert، اکنون محققان موسسه موفق شده اند سیستم را به گونه ای ارتقا دهند که بتواند مانند انسان ها از خطاهای خودش بیاموزد.


 این توانایی مدیون الگوریتم منبع بازی به نام HER (مخفف شناخت تکرار تجربه) است که محققان به تازگی آن را ایجاد کرده اند و همانطور که از نامش مشخص است، به سیستم امکان می دهد خطاهای خود را بازبینی کرده و از آنها برای انجام درست وظیفه جدید درس بگیرد. از این رو هوش مصنوعی خطاهای خود را به عنوان موفقیت در نظر می گیرد. به عبارتی، هر خطایی که این سیستم هوش مصنوعی در مسیر انجام یک دستور انجام می دهد، به هدفی دیگر تبدیل می شود، هدفی ناخواسته و مجازی. درست مانند اولین تجربه یادگیری دوچرخه سواری که در آن فرد ابتدا در حفظ تعادل دچار مشکل می شود. اما هر بار زمین افتادن فرد را به هدفش که حفظ تعادل است نزدیک تر می سازد زیرا بشر به این شکل و با استفاده از خطاهایش می آموزد.


 با استفاده از HER، این سیستم هوش مصنوعی قصد دارد به شیوه ای مشابه کارهای جدید را یاد بگیرد. این تکنیک به تدریج جایگزین سیستم پاداشی خواهد شد که در مدل های یادگیری <تقویت یادگیری> مورد استفاده قرار می گیرند. برای اینکه یک هوش مصنوعی به خودش درس بدهد، باید از سیستم پاداشی استفاده کند.‌ سیستمی که متناسب با رسیدن یا نرسیدن هوش مصنوعی به هدفش به آن جایزه می دهد.


 این مدل کامل نیست و برخلاف آن سیستم HER حتی زمانی که هوش مصنوعی دچار خطا می شود نیز به او پاداش می دهد. به این شکل سیستم با سرعت و کیفیت بالاتری یاد می گیرد. به گفته محققان استفاده از سیستم جدید یادگیری به آن معنی نیست که یاد دادن کارهای ویژه به هوش مصنوعی ساده تر از گذشته است. حقیقت یادگیری با استفاده از HER در روبات های واقعی هنوز فرایند پیچیده ای است زیرا به دریایی از نمونه ها نیاز دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد