درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 03:00   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!

  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


ادامه ادامه مطلب دو

از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی

  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

  اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی
  قانون 15دقیقه چیست؟
  سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان: روابط عمومی، ویترین یک سازمان است
  ساعت کار شعب بانک ملی ایران در استان تهران تغییر کرد
  تولید و اشتغال محور تسهیلات دهی بانک ملی ایران
  تامین حداکثری اقلام مورد نیاز بانک ملی ایران از بازار داخلی
  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط
  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است
  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33097صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 15 فروردین 1397 - 13:44
کانال های مشتری در بانک ها
در حال حاضر، بانک‌ها به حفظ فناوری چندگانه و سیلوهای عملیات حول کانال‌های مشتری اهمّیت زیادی می‌دهند. با حرکت ما به سوی اقتصادهای شبکه‌بندی‌شدۀ قرن بیست و یکم، این وضعیت سست‌بنیاد خواهد بود. چرا؟ دو دلیل بارز وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیریت کانال به احتمال قوی چشمگیرترین تغییر از لحاظ فنی و عملیاتی است. در حال حاضر، بانک‌ها به حفظ فناوری چندگانه و سیلوهای عملیات حول کانال‌های مشتری اهمیت زیادی می‌دهند. با حرکت ما به سوی اقتصادهای شبکه‌بندی‌شدۀ قرن بیست و یکم، این وضعیت سست‌بنیاد خواهد بود. چرا؟ دو دلیل بارز وجود دارد.


اول آن که، کانال‌های مشتری به تکامل و ظهور ادامه می‌دهند، و فرصت‌هایی را عرضه می‌کنند. مثلاً، تلفن نرم‌افزاری کانالی را ایجاد کرده که فراگیر است، اما در حال حاضر یکی از مواردی است که اکثر بانک‌ها از آن بهره‌برداری نمی‌کنند. اسکایپ و پیام‌دهی فوری، با میلیاردها کاربر در سراسر جهان، همه جا حضور دارند، و با این همه شما نمی‌توانید با این واسطه‌های ارتباطی با بانک خود تماس بگیرید.


دوم آن که، مدیریت بانک به میزان فزاینده‌ای با این سؤال روبرو می‌شود که چه کسی باید مالک تمامی این کانال‌ها باشد. در واقع، تیم کانال متمرکز بر مشتری می‌تواند با تمامی این فرصت‌ها نادانسته سر و کار داشته باشد بدون آن که مجبور باشد، مثلاً با این اندیشه یا جانبداری درون تیم روابط عمومی، بازاریابی و فناوری اطلاعات، سرمایه‌گذاری در یک کانال را در مقابل بودجۀ از قبل موجود کانال دیگر جبران نماید.


برای تشریح موضوع، تلویزیون موبایلی هم‌اکنون به میزانی هشدار دهنده در سراسر آسیا از محبوبیت زیادی برخوردار می‌شود، و ژاپن و کره در این فناوری که مشتریان از قبل قویاً از آن استقبال کرده‌اند، سرمایه‌گذاری چشمگیری می‌کنند. اما، در حال حاضر هیچ ساز و کاری درون بانک‌ها جهت تولید محتوا برای این قالب وجود ندارد – و صِرف کار کشیدن مجدد از پیام‌های بازرگانی تلویزیونی و تبلیغات محیطی گزینه محسوب نمی‌شود.


اگر تلویزیون موبایلی قرار بود به عنوان کانال ارتباط محل بهره‌برداری قرار گیرد، مسئولیت کانال و محتوا در کجا قرار داشت؟ چه کسی مالکیت آن را داشت؟


باز هم جهت تشریح موضوع، با تکامل فناوری نقطۀ فروش، در حال حاضر این محتملاً به عنوان مسألۀ سولوشن‌های پرداخت بخش‌بخش می‌شود و برای حل موضوع در حد مسترکارت، ویزا، داینرز و امِکس تنزل داده می‌شود، اما بانک شما عملاً به یافتن راهی جهت بهینه سازی تجربۀ نقطۀ فروش برای هر یک از مشتریان نیاز دارد. چه کسی مالک آن خواهد بود؟ به احتمال قوی بانک شما آن را تا حد "استفاده از" کارت اعتباری تنزل می‌دهد و به تیم کارت‌ها واگذار می‌کند. اما، ایجاد خدمات صحیح پیش‌آگاهانه برای فروش پیشنهادها مستلزم چیزی بیش از تیم کارت‌ها است و مستلزم درکی عمق‌تر نسبت به رفتار مشتری از طریق تحلیل خواهد بود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست


  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


  روابط عمومی در تحریم


  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد


  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط


  رئیس کارگروه روابط عمومی استانداری های منطقه ۵ کشور منصوب شد


  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است


  حفظ اصول روابط عمومی


  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست


  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود