درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 مهر 1397 - 14:20   

جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش

  فرخی یزدی شاعری آزادیخواه و روزنامه نگاری نواندیش


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد

  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرایند خلاقیت
  مدیریت خلاقیت با استفاده از عناصر اصلی
  رونمایی هشت کتاب در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  نوآوری
  اصلاح ساختار بانکی؛ در بیست و ششمین شماره ماهنامه شمیم کوثر بررسی شد
  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد
  برای رفع کمبودها و مشکلات کارشناسان روابط عمومی، اقداماتی در دست انجام است
  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد
  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور
  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33097صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 15 فروردین 1397 - 13:44
کانال های مشتری در بانک ها
در حال حاضر، بانک‌ها به حفظ فناوری چندگانه و سیلوهای عملیات حول کانال‌های مشتری اهمّیت زیادی می‌دهند. با حرکت ما به سوی اقتصادهای شبکه‌بندی‌شدۀ قرن بیست و یکم، این وضعیت سست‌بنیاد خواهد بود. چرا؟ دو دلیل بارز وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیریت کانال به احتمال قوی چشمگیرترین تغییر از لحاظ فنی و عملیاتی است. در حال حاضر، بانک‌ها به حفظ فناوری چندگانه و سیلوهای عملیات حول کانال‌های مشتری اهمیت زیادی می‌دهند. با حرکت ما به سوی اقتصادهای شبکه‌بندی‌شدۀ قرن بیست و یکم، این وضعیت سست‌بنیاد خواهد بود. چرا؟ دو دلیل بارز وجود دارد.


اول آن که، کانال‌های مشتری به تکامل و ظهور ادامه می‌دهند، و فرصت‌هایی را عرضه می‌کنند. مثلاً، تلفن نرم‌افزاری کانالی را ایجاد کرده که فراگیر است، اما در حال حاضر یکی از مواردی است که اکثر بانک‌ها از آن بهره‌برداری نمی‌کنند. اسکایپ و پیام‌دهی فوری، با میلیاردها کاربر در سراسر جهان، همه جا حضور دارند، و با این همه شما نمی‌توانید با این واسطه‌های ارتباطی با بانک خود تماس بگیرید.


دوم آن که، مدیریت بانک به میزان فزاینده‌ای با این سؤال روبرو می‌شود که چه کسی باید مالک تمامی این کانال‌ها باشد. در واقع، تیم کانال متمرکز بر مشتری می‌تواند با تمامی این فرصت‌ها نادانسته سر و کار داشته باشد بدون آن که مجبور باشد، مثلاً با این اندیشه یا جانبداری درون تیم روابط عمومی، بازاریابی و فناوری اطلاعات، سرمایه‌گذاری در یک کانال را در مقابل بودجۀ از قبل موجود کانال دیگر جبران نماید.


برای تشریح موضوع، تلویزیون موبایلی هم‌اکنون به میزانی هشدار دهنده در سراسر آسیا از محبوبیت زیادی برخوردار می‌شود، و ژاپن و کره در این فناوری که مشتریان از قبل قویاً از آن استقبال کرده‌اند، سرمایه‌گذاری چشمگیری می‌کنند. اما، در حال حاضر هیچ ساز و کاری درون بانک‌ها جهت تولید محتوا برای این قالب وجود ندارد – و صِرف کار کشیدن مجدد از پیام‌های بازرگانی تلویزیونی و تبلیغات محیطی گزینه محسوب نمی‌شود.


اگر تلویزیون موبایلی قرار بود به عنوان کانال ارتباط محل بهره‌برداری قرار گیرد، مسئولیت کانال و محتوا در کجا قرار داشت؟ چه کسی مالکیت آن را داشت؟


باز هم جهت تشریح موضوع، با تکامل فناوری نقطۀ فروش، در حال حاضر این محتملاً به عنوان مسألۀ سولوشن‌های پرداخت بخش‌بخش می‌شود و برای حل موضوع در حد مسترکارت، ویزا، داینرز و امِکس تنزل داده می‌شود، اما بانک شما عملاً به یافتن راهی جهت بهینه سازی تجربۀ نقطۀ فروش برای هر یک از مشتریان نیاز دارد. چه کسی مالک آن خواهد بود؟ به احتمال قوی بانک شما آن را تا حد "استفاده از" کارت اعتباری تنزل می‌دهد و به تیم کارت‌ها واگذار می‌کند. اما، ایجاد خدمات صحیح پیش‌آگاهانه برای فروش پیشنهادها مستلزم چیزی بیش از تیم کارت‌ها است و مستلزم درکی عمق‌تر نسبت به رفتار مشتری از طریق تحلیل خواهد بود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان برگزار شد


  شهردار هشتگرد: نقش روابط عمومی در جلب نظر شهروندان بی تاثیر نیست


  کتاب "رویکردهای نوین کاربردی خلاقیت در روابط‌عمومی" منتشر شد


  مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل منصوب شد


  اولین گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های کلان منطقه ۱ سلامت کشور


  سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد


  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد