درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 02:05   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

  پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»

  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
  لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
  استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار دارد
  رییس روابط عمومی گروه صنعتی بارز منصوب شد
  کارنامه موفق بانک ملت در جذب سپرده/ جذب سپرده فقط در گروی افزایش سود بانکی نیست
  استعفای معاون مطبوعاتی پذیرفته شد
  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»
  یک روزنامه ‌نگار در مکزیک به قتل رسید
  پرزیدنت ترامپ: به دلیل رفتار زشت رسانه‌های جعلی جلسات خبری کاخ سفید را کاهش دادیم
  کارگاه خبرنویسی با حضور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کرمان برگزارشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33097صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 15 فروردین 1397 - 13:44
کانال های مشتری در بانک ها
در حال حاضر، بانک‌ها به حفظ فناوری چندگانه و سیلوهای عملیات حول کانال‌های مشتری اهمّیت زیادی می‌دهند. با حرکت ما به سوی اقتصادهای شبکه‌بندی‌شدۀ قرن بیست و یکم، این وضعیت سست‌بنیاد خواهد بود. چرا؟ دو دلیل بارز وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیریت کانال به احتمال قوی چشمگیرترین تغییر از لحاظ فنی و عملیاتی است. در حال حاضر، بانک‌ها به حفظ فناوری چندگانه و سیلوهای عملیات حول کانال‌های مشتری اهمیت زیادی می‌دهند. با حرکت ما به سوی اقتصادهای شبکه‌بندی‌شدۀ قرن بیست و یکم، این وضعیت سست‌بنیاد خواهد بود. چرا؟ دو دلیل بارز وجود دارد.


اول آن که، کانال‌های مشتری به تکامل و ظهور ادامه می‌دهند، و فرصت‌هایی را عرضه می‌کنند. مثلاً، تلفن نرم‌افزاری کانالی را ایجاد کرده که فراگیر است، اما در حال حاضر یکی از مواردی است که اکثر بانک‌ها از آن بهره‌برداری نمی‌کنند. اسکایپ و پیام‌دهی فوری، با میلیاردها کاربر در سراسر جهان، همه جا حضور دارند، و با این همه شما نمی‌توانید با این واسطه‌های ارتباطی با بانک خود تماس بگیرید.


دوم آن که، مدیریت بانک به میزان فزاینده‌ای با این سؤال روبرو می‌شود که چه کسی باید مالک تمامی این کانال‌ها باشد. در واقع، تیم کانال متمرکز بر مشتری می‌تواند با تمامی این فرصت‌ها نادانسته سر و کار داشته باشد بدون آن که مجبور باشد، مثلاً با این اندیشه یا جانبداری درون تیم روابط عمومی، بازاریابی و فناوری اطلاعات، سرمایه‌گذاری در یک کانال را در مقابل بودجۀ از قبل موجود کانال دیگر جبران نماید.


برای تشریح موضوع، تلویزیون موبایلی هم‌اکنون به میزانی هشدار دهنده در سراسر آسیا از محبوبیت زیادی برخوردار می‌شود، و ژاپن و کره در این فناوری که مشتریان از قبل قویاً از آن استقبال کرده‌اند، سرمایه‌گذاری چشمگیری می‌کنند. اما، در حال حاضر هیچ ساز و کاری درون بانک‌ها جهت تولید محتوا برای این قالب وجود ندارد – و صِرف کار کشیدن مجدد از پیام‌های بازرگانی تلویزیونی و تبلیغات محیطی گزینه محسوب نمی‌شود.


اگر تلویزیون موبایلی قرار بود به عنوان کانال ارتباط محل بهره‌برداری قرار گیرد، مسئولیت کانال و محتوا در کجا قرار داشت؟ چه کسی مالکیت آن را داشت؟


باز هم جهت تشریح موضوع، با تکامل فناوری نقطۀ فروش، در حال حاضر این محتملاً به عنوان مسألۀ سولوشن‌های پرداخت بخش‌بخش می‌شود و برای حل موضوع در حد مسترکارت، ویزا، داینرز و امِکس تنزل داده می‌شود، اما بانک شما عملاً به یافتن راهی جهت بهینه سازی تجربۀ نقطۀ فروش برای هر یک از مشتریان نیاز دارد. چه کسی مالک آن خواهد بود؟ به احتمال قوی بانک شما آن را تا حد "استفاده از" کارت اعتباری تنزل می‌دهد و به تیم کارت‌ها واگذار می‌کند. اما، ایجاد خدمات صحیح پیش‌آگاهانه برای فروش پیشنهادها مستلزم چیزی بیش از تیم کارت‌ها است و مستلزم درکی عمق‌تر نسبت به رفتار مشتری از طریق تحلیل خواهد بود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


  یحیایی، معاون روابط عمومی استانداری سمنان شد


  توکلی کجانی: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست


  سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور


  تقدیر مدیران روابط عمومی و تبلیغات فیلم‌های سینمایی از یک ادغام داروغه زاده


  آی‌بی‌ام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز