درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 - 22:03   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد

  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی

  «ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد
  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»
  راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران
  مشروعیت
  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا
  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ
  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود
  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه
  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33092صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 14 فروردین 1397 - 08:16
اصول به دست آوردن اعتبار
بهترین راه برای به دست آوردن اعتبار این است که به مخاطبان خود و مسایل آنها توجه نمایید، نه مسایلی که مد نظر خودتان و یا کسانی است که از طرف آنها سخن می گویید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخن گفتن هر فرد به توانایی او در بیان سخنان صادقانه و معتبر بستگی دارد. تنها نیت خوب در سخن گفتن کافی نیست. بسیاری از افراد صادق که بی پرده سخن گفته اند، تأثیر بدی از خود بر جا نهاده اند. علت چنین اثر بدی این است که شخص نمی داند محتوای سخن خود را چگونه ساختاربندی کند و چگونه از زبان و شیوه سخنگویی برای بالا بردن اعتبار خود استفاده کند.

 

 اگر گفته های فرد به دور از تبعیض و تعصب به نظر برسد، اگر سخنران به روشی قابل فهم برای مخاطبان خود مسایل را مطرح کند؛ اگر نشان دهد که دیدگاههای مخاطبان را می فهمد، حالت تدافعی و یا تهاجمی نداشته باشد، نسبت به انتقاد دیگران واکنش غیر منطقی نشان ندهد، چنین شخصی به عنوان فردی معتبر و با ارزش شناخته می شود. علاوه بر این مواردی وجود دارد که با رعایت آنها افراد می توانند اعتبار کسب نمایند:


 با مطرح کردن مسایل مخاطبان، از معترضان پیشی گیرند.


 زبان خود را با مخاطبان خود هماهنگ سازند.


 تا جایی که امکان دارد از خواندن مطالب از پیش نوشته شده، دوری کنند.


 از یک ساختار خوب برای ارایه مطلب خود استفاده کنند.


 با انرژی و قوت سخن گویند تا علاقه خود را به موضوع نشان دهند.


 تلاش کنند با نگاه کردن به افراد با آنها تماس برقرار کنند.


 سعی نکنند اطلاعات بسیاری برای هر مورد ارایه دهند. هر چه بیشتر بگویند، اثر آن کمتر خواهد بود. با چنین کاری ممکن است شنوندگان، نکات اصلی را از دست بدهند و یا مأیوس شوند.


بهترین راه برای به دست آوردن اعتبار این است که به مخاطبان خود و مسایل آنها توجه نمایید، نه مسایلی که مد نظر خودتان و یا کسانی است که از طرف آنها سخن می گویید. در کل راه حل های بسیاری هست که می توان از آنها برای سخن گفتن با گروه هایی که بسیار سرسخت هستند استفاده کرد.


منبع: http://members.xoom.com/cooperate/!credito text
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ


  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا


  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی


  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند


  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد


  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود


  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران


  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه


  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران