درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 21:24   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روبات ها، سلاح موثر در برابر بیماری های مسری
  مدیر عامل بانک رفاه مطرح کرد/آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری
  مشتریان خود را در آغوش بگیرید
  مجازات ۲۳ سال زندان در انتظار قاتل خبرنگار افشاگر اسلواکی
  برای کار یا آموزش در منزل، فروش تجهیزات رایانه‌ای در آمریکا افزایش یافت
  رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33018صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 5 فروردین 1397 - 15:24
کمبریج آنالیتیکا
کمبریج آنالیتیکا (انگلیسی: Cambridge Analytica) یا به اختصار CA یک شرکت سهامی خاص است که با ترکیب داده‌کاوی و تحلیل داده‌ها در فرایندهای انتخاباتی و سیاسی، خدماتی مربوط به ارتباطات راهبردی ارائه می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمبریج آنالیتیکا (انگلیسی: Cambridge Analytica) یا به اختصار CA یک شرکت سهامی خاص است که با ترکیب داده‌کاوی و تحلیل داده‌ها در فرایندهای انتخاباتی و سیاسی، خدماتی مربوط به ارتباطات راهبردی ارائه می‌دهد.

 

این شرکت در سال ۲۰۱۳ به عنوان زیرمجموعهٔ گروه اس‌سی‌ال و با هدف شرکت در انتخابات ایالات متحده آمریکا تأسیس شد. در سال ۲۰۱۴ کمبریج آنالیتیکا در ۴۴ انتخابات در آمریکا دخالت داشت.

خانوادهٔ رابرت مرسر، سرمایه‌دار محافظه‌کار آمریکایی، مالک بخشی از این شرکت است. کمبریج آنالیتیکا دفاتری در لندن، نیویورک، و واشینگتن، دی. سی. دارد.[۷] مدیرعامل این شرکت الکساندر نیکس است و استیو بنن، مشاور سابق ترامپ، زمانی معاون مدیرعامل در این شرکت بود.

در سال ۲۰۱۵ مشخص شد که سناتور آمریکا تد کروز در کارزار انتخاباتی‌اش برای ریاست جمهوری آمریکا از خدمات تحلیل دادهٔ این شرکت استفاده کرده‌است. در سال ۲۰۱۶ و پس از برچیده شدن کارزار کروز، شرکت کمبریج آنالیتیکا به خدمت کارزار انتخاباتی دانلد ترامپ درآمد و در پیروزی او در این انتخابات مؤثر بود. این شرکت همچنین در کارزار برگزیت (مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) نقش داشته‌است. فعالیت‌های کمبریج آنالیتیکا و نقش و تأثیر آن‌ها تحت بررسی قضایی در هر دوی این کشورها قرار دارد.

در مارس ۲۰۱۸، نیویورک تایمز و آبزرور گزارش دادند که این شرکت از اطلاعات شخصی آنلاینی که برای اهداف آکادمیک جمع‌آوری شده بوده در کارزارهای سیاسی‌اش استفاده کرده‌است. شرکت
فیس بوک در واکنش به این افشاگری مجوز کمبریج آنالیتیکا برای تبلیغات در محصولات این شرکت را باطل کرد. بااین‌حال به گزارش The Guardian فیس‌بوک بیش از دو سال در مورد این درز امنیتی اطلاع داشته اما اقدامی برای محافظت از کاربرانش انجام نداده‌است.

 

منبع: ویکیپدیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟


  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"