درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 05:43   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
  پرداخت 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
  کارمند بانک باید مشاور مالی مشتری باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33017صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 5 فروردین 1397 - 15:12
آیا به بانک تان اعتماد دارید؟!
بخشی از فعالیت بانک ها به فروش محصولات مالی مختلف به مشتریان مربوط است. به همین دلیل موسسات مالی به دنبال یافتن کارکنان بااستعداد در هنر یا مهارت می باشند. لوسی تدسکو، از مسوولین Financial Consumer Agency of Canada می گوید: بانک ها به دنبال کسب درآمد هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بخشی از فعالیت بانک ها به فروش محصولات مالی مختلف به مشتریان مربوط است. به همین دلیل موسسات مالی به دنبال یافتن کارکنان بااستعداد در هنر یا مهارت <فروش> می باشند. لوسی تدسکو، از مسوولین Financial Consumer Agency of Canada می گوید: بانک ها به دنبال کسب درآمد هستند. همه این را می دانیم. اما شیوه فروش محصولات مالی و مدیری کارکنان می تواند منجر به حاکم شدن فضایی بشود که همیشه به سود مصرف کننده نیست!


FCAC، تا به این لحظه بیش از 4 هزار و 500 شکایت از شیوه فروش کارکنان 6 بانک عمده کانادا (بانک مونترال، اسکوشیا، سی آی بی سی، نشنال بانک، رویال و تی دی) دریافت کرده است و بیش از 100 هزار صفحه مدرک، از جمله در مورد نحوه آموزش کارکنان و ارزیابی عملکرد آنها، تنظیم کرده است. بازرسان این مرکز همچنین با 600 کارمند بانک، از مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره گرفته تا کارمندان جزئی که به صورت روزانه با مشتریان سر و کار دارند، گفتگو کرده است.


متاسفانه یافته های آنها نگران کننده است. در بخشی از گزارش FCAC آمده است: تضمین منفعت شما الزاما در اولویت بانک ها قرار ندارد. امروزه بخش کوچکی از کارهای بانکی در شعبه انجام می شوند و مشتریان ترجیح می دهند کارهای بانکی خود را از طریق آنلاین یا دستگاه های خودپرداز انجام بدهند. به همین دلیل شعبه های بانک به فروشگاه محصولات بانکی و بنگاه های مشاوره ای تبدیل شده اند. امروزه اکثر کارمندان شعبه ها یا به طور مستقیم مشغول فروش محصولات مالی و خدمات به مشتری هستند و یا وظیفه شناسایی فرصت ها و معرفی مشتریان بالقوه به کارمندان بانک مسوول فروش را به عهده دارند. ضمن اینکه کارمندان بخش call centre نیز برای فروش محصولات و خدمات بانکی از سوی کارفرمای خود تحت فشار قرار دارند.


به گزارش iranjavan، با اینکه بانک ها ادعا می کنند که رضایت مشتری شرط اول است، اما در واقع فقط به کارمندانی که بیشترین محصولات مالی را بفروشند، پاداش های قابل توجه، ارتقای شغلی، کارت هدیه و حتی سفرهای تفریحی رایگان داده می شود. در عوض کارمندانی که میزان فروش آنها پایین است، مجبور به شرکت در دوره های آموزشی مضاعف می شوند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز