درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 10:11   

محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند

  محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است

  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف
  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ مخاطبان طی چند سال آینده قادر به تشخیص خبر از تبلیغات نخواهند بود
  همایش روز روابط عمومی
  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران
  بحث نقض حریم خصوصی و ردیابی افراد غیر عضو در شبکه فیسبوک
  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست
  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
  از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه
  با پنجاه شرکت برتر سال 2018 آمریکای شمالی در شبکه اجتماعی لینکدین آشنا شوید
  مهارت «نه» گفتن در محیط کار!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33017صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 5 فروردین 1397 - 15:12
آیا به بانک تان اعتماد دارید؟!
بخشی از فعالیت بانک ها به فروش محصولات مالی مختلف به مشتریان مربوط است. به همین دلیل موسسات مالی به دنبال یافتن کارکنان بااستعداد در هنر یا مهارت می باشند. لوسی تدسکو، از مسوولین Financial Consumer Agency of Canada می گوید: بانک ها به دنبال کسب درآمد هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بخشی از فعالیت بانک ها به فروش محصولات مالی مختلف به مشتریان مربوط است. به همین دلیل موسسات مالی به دنبال یافتن کارکنان بااستعداد در هنر یا مهارت <فروش> می باشند. لوسی تدسکو، از مسوولین Financial Consumer Agency of Canada می گوید: بانک ها به دنبال کسب درآمد هستند. همه این را می دانیم. اما شیوه فروش محصولات مالی و مدیری کارکنان می تواند منجر به حاکم شدن فضایی بشود که همیشه به سود مصرف کننده نیست!


FCAC، تا به این لحظه بیش از 4 هزار و 500 شکایت از شیوه فروش کارکنان 6 بانک عمده کانادا (بانک مونترال، اسکوشیا، سی آی بی سی، نشنال بانک، رویال و تی دی) دریافت کرده است و بیش از 100 هزار صفحه مدرک، از جمله در مورد نحوه آموزش کارکنان و ارزیابی عملکرد آنها، تنظیم کرده است. بازرسان این مرکز همچنین با 600 کارمند بانک، از مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره گرفته تا کارمندان جزئی که به صورت روزانه با مشتریان سر و کار دارند، گفتگو کرده است.


متاسفانه یافته های آنها نگران کننده است. در بخشی از گزارش FCAC آمده است: تضمین منفعت شما الزاما در اولویت بانک ها قرار ندارد. امروزه بخش کوچکی از کارهای بانکی در شعبه انجام می شوند و مشتریان ترجیح می دهند کارهای بانکی خود را از طریق آنلاین یا دستگاه های خودپرداز انجام بدهند. به همین دلیل شعبه های بانک به فروشگاه محصولات بانکی و بنگاه های مشاوره ای تبدیل شده اند. امروزه اکثر کارمندان شعبه ها یا به طور مستقیم مشغول فروش محصولات مالی و خدمات به مشتری هستند و یا وظیفه شناسایی فرصت ها و معرفی مشتریان بالقوه به کارمندان بانک مسوول فروش را به عهده دارند. ضمن اینکه کارمندان بخش call centre نیز برای فروش محصولات و خدمات بانکی از سوی کارفرمای خود تحت فشار قرار دارند.


به گزارش iranjavan، با اینکه بانک ها ادعا می کنند که رضایت مشتری شرط اول است، اما در واقع فقط به کارمندانی که بیشترین محصولات مالی را بفروشند، پاداش های قابل توجه، ارتقای شغلی، کارت هدیه و حتی سفرهای تفریحی رایگان داده می شود. در عوض کارمندانی که میزان فروش آنها پایین است، مجبور به شرکت در دوره های آموزشی مضاعف می شوند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  خصوصیات یک انسان واقعی و اصیل


  مهارت «نه» گفتن در محیط کار!


  با پنجاه شرکت برتر سال 2018 آمریکای شمالی در شبکه اجتماعی لینکدین آشنا شوید


  محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند


  از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه


  فیس‌بوک در روسیه فیلتر می‌شود


  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران


  استرس در محل‌های کار به ویژه برای زنان افزایش یافته است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی