درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 آبان 1397 - 03:42   

«ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»

  «ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین

  هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»

  رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  «ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»
  ویدیو/ روابط عمومی آینده
  احترام به مخاطب
  انتخابات هیات رییسه شورای روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد
  بانک ملی ایران 24 ساعته با شماست!
  شناخت و تامین نیازهای روز مشتریان،در دستور کار بانک ملی ایران
  تشریح آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین توسط عضو هیات مدیره بانک ملی ایران
  انتشار ویژه نامه پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران
  رونمایی از چهار کتاب روابط عمومی در کنفرانس روابط عمومی
  تقدیر از 10 روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33017صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 5 فروردین 1397 - 15:12
آیا به بانک تان اعتماد دارید؟!
بخشی از فعالیت بانک ها به فروش محصولات مالی مختلف به مشتریان مربوط است. به همین دلیل موسسات مالی به دنبال یافتن کارکنان بااستعداد در هنر یا مهارت می باشند. لوسی تدسکو، از مسوولین Financial Consumer Agency of Canada می گوید: بانک ها به دنبال کسب درآمد هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بخشی از فعالیت بانک ها به فروش محصولات مالی مختلف به مشتریان مربوط است. به همین دلیل موسسات مالی به دنبال یافتن کارکنان بااستعداد در هنر یا مهارت <فروش> می باشند. لوسی تدسکو، از مسوولین Financial Consumer Agency of Canada می گوید: بانک ها به دنبال کسب درآمد هستند. همه این را می دانیم. اما شیوه فروش محصولات مالی و مدیری کارکنان می تواند منجر به حاکم شدن فضایی بشود که همیشه به سود مصرف کننده نیست!


FCAC، تا به این لحظه بیش از 4 هزار و 500 شکایت از شیوه فروش کارکنان 6 بانک عمده کانادا (بانک مونترال، اسکوشیا، سی آی بی سی، نشنال بانک، رویال و تی دی) دریافت کرده است و بیش از 100 هزار صفحه مدرک، از جمله در مورد نحوه آموزش کارکنان و ارزیابی عملکرد آنها، تنظیم کرده است. بازرسان این مرکز همچنین با 600 کارمند بانک، از مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره گرفته تا کارمندان جزئی که به صورت روزانه با مشتریان سر و کار دارند، گفتگو کرده است.


متاسفانه یافته های آنها نگران کننده است. در بخشی از گزارش FCAC آمده است: تضمین منفعت شما الزاما در اولویت بانک ها قرار ندارد. امروزه بخش کوچکی از کارهای بانکی در شعبه انجام می شوند و مشتریان ترجیح می دهند کارهای بانکی خود را از طریق آنلاین یا دستگاه های خودپرداز انجام بدهند. به همین دلیل شعبه های بانک به فروشگاه محصولات بانکی و بنگاه های مشاوره ای تبدیل شده اند. امروزه اکثر کارمندان شعبه ها یا به طور مستقیم مشغول فروش محصولات مالی و خدمات به مشتری هستند و یا وظیفه شناسایی فرصت ها و معرفی مشتریان بالقوه به کارمندان بانک مسوول فروش را به عهده دارند. ضمن اینکه کارمندان بخش call centre نیز برای فروش محصولات و خدمات بانکی از سوی کارفرمای خود تحت فشار قرار دارند.


به گزارش iranjavan، با اینکه بانک ها ادعا می کنند که رضایت مشتری شرط اول است، اما در واقع فقط به کارمندانی که بیشترین محصولات مالی را بفروشند، پاداش های قابل توجه، ارتقای شغلی، کارت هدیه و حتی سفرهای تفریحی رایگان داده می شود. در عوض کارمندانی که میزان فروش آنها پایین است، مجبور به شرکت در دوره های آموزشی مضاعف می شوند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ویدیو/ روابط عمومی آینده


  احترام به مخاطب


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ مارکز و اسپنسر


  امکان درخواست صدور و ارسال پستی پروانه انتشار رسانه‌ها مهیا شد


  اطلاع رسانی روابط عمومی ها باید به صورت دقیق و جامع باشد


  رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»


  تقدیر از 10 روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت پذیر


  دبیرکل کنفرانس روابط عمومی: روابط عمومی ها نیازمند راه حل های مدرن اند


  جایزه پدر روابط عمومی ایران به حسن بشیر اهدا شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد