درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 03:00   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!

  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


ادامه ادامه مطلب دو

از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی

  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

  اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی
  قانون 15دقیقه چیست؟
  سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان: روابط عمومی، ویترین یک سازمان است
  ساعت کار شعب بانک ملی ایران در استان تهران تغییر کرد
  تولید و اشتغال محور تسهیلات دهی بانک ملی ایران
  تامین حداکثری اقلام مورد نیاز بانک ملی ایران از بازار داخلی
  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط
  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است
  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33017صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 5 فروردین 1397 - 15:12
آیا به بانک تان اعتماد دارید؟!
بخشی از فعالیت بانک ها به فروش محصولات مالی مختلف به مشتریان مربوط است. به همین دلیل موسسات مالی به دنبال یافتن کارکنان بااستعداد در هنر یا مهارت می باشند. لوسی تدسکو، از مسوولین Financial Consumer Agency of Canada می گوید: بانک ها به دنبال کسب درآمد هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بخشی از فعالیت بانک ها به فروش محصولات مالی مختلف به مشتریان مربوط است. به همین دلیل موسسات مالی به دنبال یافتن کارکنان بااستعداد در هنر یا مهارت <فروش> می باشند. لوسی تدسکو، از مسوولین Financial Consumer Agency of Canada می گوید: بانک ها به دنبال کسب درآمد هستند. همه این را می دانیم. اما شیوه فروش محصولات مالی و مدیری کارکنان می تواند منجر به حاکم شدن فضایی بشود که همیشه به سود مصرف کننده نیست!


FCAC، تا به این لحظه بیش از 4 هزار و 500 شکایت از شیوه فروش کارکنان 6 بانک عمده کانادا (بانک مونترال، اسکوشیا، سی آی بی سی، نشنال بانک، رویال و تی دی) دریافت کرده است و بیش از 100 هزار صفحه مدرک، از جمله در مورد نحوه آموزش کارکنان و ارزیابی عملکرد آنها، تنظیم کرده است. بازرسان این مرکز همچنین با 600 کارمند بانک، از مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره گرفته تا کارمندان جزئی که به صورت روزانه با مشتریان سر و کار دارند، گفتگو کرده است.


متاسفانه یافته های آنها نگران کننده است. در بخشی از گزارش FCAC آمده است: تضمین منفعت شما الزاما در اولویت بانک ها قرار ندارد. امروزه بخش کوچکی از کارهای بانکی در شعبه انجام می شوند و مشتریان ترجیح می دهند کارهای بانکی خود را از طریق آنلاین یا دستگاه های خودپرداز انجام بدهند. به همین دلیل شعبه های بانک به فروشگاه محصولات بانکی و بنگاه های مشاوره ای تبدیل شده اند. امروزه اکثر کارمندان شعبه ها یا به طور مستقیم مشغول فروش محصولات مالی و خدمات به مشتری هستند و یا وظیفه شناسایی فرصت ها و معرفی مشتریان بالقوه به کارمندان بانک مسوول فروش را به عهده دارند. ضمن اینکه کارمندان بخش call centre نیز برای فروش محصولات و خدمات بانکی از سوی کارفرمای خود تحت فشار قرار دارند.


به گزارش iranjavan، با اینکه بانک ها ادعا می کنند که رضایت مشتری شرط اول است، اما در واقع فقط به کارمندانی که بیشترین محصولات مالی را بفروشند، پاداش های قابل توجه، ارتقای شغلی، کارت هدیه و حتی سفرهای تفریحی رایگان داده می شود. در عوض کارمندانی که میزان فروش آنها پایین است، مجبور به شرکت در دوره های آموزشی مضاعف می شوند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست


  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


  روابط عمومی در تحریم


  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد


  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط


  رئیس کارگروه روابط عمومی استانداری های منطقه ۵ کشور منصوب شد


  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است


  حفظ اصول روابط عمومی


  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست


  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود