درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:15   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33006صفحه نخست » شنبه، 4 فروردین 1397 - 17:23
تعدادی از شرکت‌های عظیم بین‌المللی فعالیت خود در فیس‌بوک را متوقف کردند
ایلان ماسک، رییس شرکت فضایی اسپیس‌ایکس و صاحب شرکت خودروسازی تسلا، صفحه شخصی خود، تسلا و اسپیس‌ایکس را از فیس‌بوک حذف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایلان ماسک، رییس شرکت فضایی اسپیس‌ایکس و صاحب شرکت خودروسازی تسلا، صفحه شخصی خود، تسلا و اسپیس‌ایکس را از فیس‌بوک حذف کرد.


به گزارش رسانه ها، این کار در واکنش به افشای سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک توسط شرکت «کمبریج آنالیتکا» انجام شده است.

شرکت کمبریج آنالیتکا پیشتر توانسته بود به اطلاعات شخصی بیش از ۵۰ میلیون کاربر فیس‌بوک دست یابد و برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این شرکت تلاش کرده از این اطلاعات برای تاثیرگذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا استفاده کند.

مارک زاکربرگ، موسس و مدیرعامل فیس‌بوک، رسما به دلیل چنین اتفاقی عذرخواهی کرده و تمامی همکاری‌ها با شرکت کمبریج آنالیتکا را به حالت تعلیق درآورده است.

همچنین شرکت موزیلا، سازمان غیرانتفاعی که مسوول انتشار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس است هم در وبلاگ خود اعلام کرده که برای مدتی در فیس‌بوک حضور نخواهد داشت، به فیس‌بوک آگهی نخواهد داد و صفحه خود را به‌روز نخواهد کرد.

 

بانک آلمانی «کومرز بانک» هم گفته آگهی‌هایش در فیس‌بوک را متوقف می‌کند.

 

شرکت سونوز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد به مدت یک هفته همه آگهی‌هایش در فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و گوگل را متوقف و پول این آگهی‌ها را به کنفرانس حقوق دیجیتال اهدا خواهد کرد.


طی هفته گذشته، ارزش سهام فیس بوک ۵۸ میلیارد دلار سقوط کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد