درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 13:19   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32977صفحه نخست » سه شنبه، 29 اسفند 1396 - 16:42
اختلاف نظر اروپا و آمریکا بر سر مالیات غول‌های اینترنتی
کمپانی‌هایی نظیر فیس‌بوک و گوگل در بسیاری از کشورهای اروپایی میلیاردها درآمد دارند، اما مالیاتی پرداخت نمی‌کنند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا با طرح این موضوع در نشست سران گروه ۲۰ (G20) به دنبال تغییر وضعیت هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمپانی‌هایی نظیر فیس‌بوک و گوگل در بسیاری از کشورهای اروپایی میلیاردها درآمد دارند، اما مالیاتی پرداخت نمی‌کنند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا با طرح این موضوع در نشست سران گروه ۲۰ (G20) به دنبال تغییر وضعیت هستند.

به گزارش رسانه ها، غول‌های اینترنتی نظیر آمازون، فیس‌بوک و گوگل سالانه میلیاردها دلار سود کسب می‌کنند اما زمانی که پای پرداخت مالیات به کشورهای اروپایی می‌رسد، از انجام این کار طفره می‌روند. این شرکت‌ها در سطح بین‌المللی فعالیت دارند، اما پایگاه اصلی آنها در ایالات متحده است.

همین امر سبب شده تا نمایندگان اتحادیه اروپا در نشست سران گروه ۲۰ در شهر بوئنوس‌آیرس به دنبال یافتن راه‌حلی جهانی برای این معضل باشند. طرح این موضوع در این نشست از سوی اولاف شولتس، وزیر دارایی جدید آلمان پیشنهاد شده است.

وزرای دارایی و رؤسای بانک‌های مرکزی ۲۰ اقتصاد بزرگ دنیا (G20) تا روز دوشنبه (۱۹ مارس/ ۲۸ اسفند) در پایتخت برزیل برای بررسی تشدید مالیات شرکت‌های بزرگ اینترنتی بحث و رایزنی خواهند کرد.

در حالی‌که آلمان، فرانسه و بریتانیا در جستجوی یک راه‌حل اروپایی برای این مسئله هستند تا سایر نقاط جهان نیز بتوانند به عنوان الگو از آن استفاده کنند، وزیر دارایی ایالات متحده با این موضوع مخالفت کرده است.

استیون منوچین گفته است برخی از این شرکت‌ها "بیشترین نقش را در خلق فرصت‌های شغلی و رشد اقتصادی در آمریکا" داشته‌اند. او این امر را دلیلی می‌داند تا کشورش با هرگونه پیشنهادی در این زمینه مخالفت کند.

بیشتر شرکت‌های بزرگ اینترنتی دفاتر اصلی خود در اروپا را در شهر دوبلین، پایتخت ایرلند دایر کرده‌اند. علت این امر تعرفه‌های مالیاتی در ایرلند بوده که در مقایسه با دیگر کشورهای اروپا پایین است.

این شرکت‌ها در دیگر کشورهای اتحادیه اروپا سود‌های چند میلیارد یورویی داشته‌اند، اما توانسته‌اند از پرداخت مالیات طفره روند.

کمیسیون اتحادیه اروپا در نظر دارد با تصویب قانونی در این زمینه کاری کند تا این شرکت‌ها در آینده موظف به پرداخت مالیات در تمامی کشورهایی باشند که در آنها سود کسب کرده‌اند.

طبق قانونی که در دست تدوین است، شرکت‌های اینترنتی که دستکم ۷۵۰ میلیون یورو در جهان و دستکم ۵۰ میلیون یورو در اتحادیه اروپا سود داشته باشند، موظف به پرداخت مالیاتی سه درصدی خواهند بود. تخمین زده می‌شود که با اجرایی شدن این قانون در مجموع ۵ میلیارد یورو درآمد مالیاتی نصیب کشورهای عضو اتحادیه اروپا شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد