درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 19:26   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟

  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب دو

با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟

  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
  نسخ قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت ماه غیرفعال می شوند
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
  مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
  امهال تسهیلات بانک رفاه برای کشاورزان آسیب دیده از سیل
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت قائم(عج)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32957صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 27 اسفند 1396 - 18:07
سناتورهای آمریکایی خواهان مقرراتی جدید برای فیس‌بوک شدند
تحقیقات درباره یک شرکت مشاور مرتبط با ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و دستیابی آن به جزییات حساب‌های ده‌ها میلیون کاربر فیس بوک آغاز شده است. حال سناتورهای آمریکایی خواهان تعیین مقرارتی سختگیرانه‌تر برای فیس‌بوک شده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تحقیقات درباره یک شرکت مشاور مرتبط با ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و دستیابی آن به جزییات حساب‌های ده‌ها میلیون کاربر فیس بوک آغاز شده است. حال سناتورهای آمریکایی خواهان تعیین مقرارتی سختگیرانه‌تر برای فیس‌بوک شده‌اند.


به گزارش رسانه ها، رسوایی تازه‌ای در ارتباط با شرکت آمریکایی "کمبریج آنالیتیکا" سبب شد که نمایندگان کنگره آمریکا وارد عمل شده و خواهان وضع مقررات و موازینی سختگیرانه‌‌تر برای فیس‌بوک شوند. به باور آنان این رسوایی نشان می‌دهد که فیس‌بوک به تنهایی از عهده نظارت و حفاظت برنمی‌آید.

روزنامه‌ نیویورک تایمز و نشریه‌ی بریتانیایی آبزرور گزارش‌هایی جداگانه منتشر کردند که طبق آن، شرکت "کمبریج آنالیتیکا" به شکلی غیرمجاز به جزییات حساب‌های دست‌کم ۵۰ میلیون کاربر فیس‌بوک دست یافته و با این داده‌ها و اطلاعات کارزار دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا را مورد پشتیبانی قرار داده است.

این شرکت
آمریکایی در سال ۲۰۱۴ از داده‌ها و اطلاعات کاربران بدون آگاهی و اجازه‌ی آنان استفاده کرده تا برنامه‌ای رایانه‌ای تهیه کند. با کمک این برنامه می‌شد با ارائه‌ی هدفمند و برنامه‌ریزی‌‌شده‌ی تبلیغات انتخاباتی در حساب کاربری افراد در فیس‌بوک بر تصمیم‌گیری‌های آنها تاثیر گذاشت.

فیس‌بوک روز جمعه گذشته (۱۶ مارس / ۲۵ اسفند) حساب کاربری این شرکت را به طور موقت بست. فیس‌بوک در استدلال برای این اقدام اعلام کرده که این شرکت برخلاف تضمینی که داده بود، همه داده‌های ضبط شده را پاک نکرد.

این در حالی است که شرکت "کمبریج آنالیتیکا" می‌گوید، پس از آگاهی از نحوه جمع‌آوری داده‌ها در دسامبر ۲۰۱۵ اقدامه به پاک کردن آنها کرد.

ایمی کلوبشار، یکی از سناتورهای کنگره پیامی در شبکه توئیتر منتشر کرده و مسئولان فیس‌بوک را خطاب قرار داده و نوشته: «شما گفتید که به شما اطمینان کنیم. مارک زاکربرگ باید در این ارتباط در برابر شورای قضایی سنا پاسخگو باشد.»

مارک وارنر که او نیز مانند کلوبشار از حزب دموکرات است، بخش تبلیغات در اینترنت را با "غرب وحشی" مقایسه کرد و گفت، این روشن است که این بازار همچنان از شفافیت لازم برخوردار نبود و به کلاهبرداران امکان سوءاستفاده و تقلب را خواهد داد.

دونالد ترامپ در کارزار خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از سرویس شرکت "کمبریج آنالیتیکا" استفاده کرده بود.

دادستانی ایالت ماساچوست روز شنبه (۱۷ مارس / ۲۶ اسفند) تحقیقات خود در مورد این شرکت را آغاز کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی