درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:29   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32955صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اسفند 1396 - 10:14
فرهنگ سازی محور فعالیت روابط عمومی هیات های ورزشی استان یزد باشد
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای گسترش ورزش در میان مردم باید محور فعالیت های روابط عمومی هیات های ورزشی این استان باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای گسترش ورزش در میان مردم باید محور فعالیت های روابط عمومی هیات های ورزشی این استان باشد.

مسعود شریعتی شنبه شب در جمع رئیسان روابط عمومی هیات های ورزشی استان افزود: نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی دقیق عملکرد هیات ها بسیار تعیین کننده و موجب فرهنگ سازی ورزشی در جامعه خواهد بود.


وی ادامه داد: مسوولان روابط عمومی ها باید اخبار هیات های خود را به صورت دقیق و در اسرع وقت از طریق رسانه های مختلف گروهی به اطلاع مردم و جامعه هدف برسانند .


این مسوول تصریح کرد: برای جذب حامیان مالی و کمک به تیم ها ، باشگاه ها و هیات های ورزشی در گروی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی توسط روابط عمومی هاست که باید در این عرصه بیش از گذشته فعالیت کرد.


شریعتی افزود: تهیه محتوا و گزارش های خبری برای در جریان قرار دادن مردم و خانواده ها از فعالیت هیات های ورزشی استان جزو اولویت کار روابط عمومی هیات های ورزشی یزد باشد.


مدیرکل ورزش و جوانان یزد تصریح کرد: فعالیت های خوبی که به رغم برخی محدویت های مالی در ورزش استان انجام می شود، خیلی زیاد هم است ولی در وضعیت کنونی به خوبی منعکس نمی شود.


شریعتی تصریح کرد: اگر اخبار ورزشی استان توسط روابط عمومی ها بنحو شایسته تهیه شود قطعا رسانه های مختلف گروهی برای انعکاس آنها همکاری لازم خواهند داشت.


در این نشست از مسوولان روابط عمومی هیات های شمشیربازی ، همگانی ، تکواندو ، جانبازان و معلولین ، فوتبال ، شنا و سوارکاری به عنوان روابط عمومی های برتر ورزشی سال 1396 قدردانی شد.


استان یزد 46 هیات ورزشی و افزون بر 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد