درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 02:04   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

  پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»

  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
  لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
  استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار دارد
  رییس روابط عمومی گروه صنعتی بارز منصوب شد
  کارنامه موفق بانک ملت در جذب سپرده/ جذب سپرده فقط در گروی افزایش سود بانکی نیست
  استعفای معاون مطبوعاتی پذیرفته شد
  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»
  یک روزنامه ‌نگار در مکزیک به قتل رسید
  پرزیدنت ترامپ: به دلیل رفتار زشت رسانه‌های جعلی جلسات خبری کاخ سفید را کاهش دادیم
  کارگاه خبرنویسی با حضور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کرمان برگزارشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32948صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 26 اسفند 1396 - 14:04
نوروز و بهار بانکداری
حبیب اله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی - نوروز،سنت و میراث خجسته ای است که از دل تاریخ پر افتخار میهن عزیزمان به ما رسیده است. این میراث گرانقدر از جهات متفاوتی (چه در بعد فردی و چه در بعد سازمانی و جمعی) می تواند همچنان برای ما منبع الهام، زایش و نوآوری باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نوروز،سنت و میراث خجسته ای است که از دل تاریخ پر افتخار میهن عزیزمان به ما رسیده است. این میراث گرانقدر از جهات متفاوتی (چه در بعد فردی و چه در بعد سازمانی و جمعی) می تواند همچنان برای ما منبع الهام، زایش و نوآوری باشد.


اکنون در هنگام نگارش این مقاله که در ثلث اول اسفند ایستاده ایم،زمستان با برف ها و تلخی حوادث زلزله و سقوط هواپیما و غرق شدن کشتی اش در حال کوچیدن از طبیعت است. از هم اکنون با بارش باران های دل انگیز می توان نسیم نوروزی را حس کرد. به یمن بر هم خوردن توالی فصول،درخت ها از خواب زمستانی برخاسته اند و برگ های خرد بر ساقه ها و شاخه های زیبا جوانه زده اند...


برای ما که در شهرها با ساختمان های بلند و برج های بد ترکیب سیمانی و بتنی اش محصوریم،درک بهار به همین نسیم لطیف و جوانه زدن چند درخت در محیط کار و خیابان خلاصه می شود(و البته به تعطیلی نوروزی و دیدوبازدیدها)اما مردان و زنانی که در دل طبیعت زندگی می کنند،بهار را به گونه دیگری می فهمند و حس می کنند.


جامه سبز دشت ها،جوشش چشمه ساران از پس صخره ها و دل کوهسارها،رخ نمودن لاله ها،شکوفه باران درختان نارنج و گیلاس و...


شهر دل افسرده اگر چه تنها بویی از بهار می شنود و باران گهگاهی را به خود می بیند اما در دل طبیعت غوغایی است و به معنی واقعی کلمه قیامتیدر حال شکل گیری است.درختان،رستاخیز کرده اند،گل های زیبا به جلوه در آمده اند و چشمه ساران طغیان کرده اند...همه جا زیبایی است،زیبایی و زیبایی...


جهان از باد نوروزی جوان شد
زهی زیبا که این ساعت جهان شد
تو گویی آب خضر و آب کوثر
ز هر سوی چمن جویی روان شد
(عطار نیشابوری)


باید به دل طبیعت رفت تا این دگرگونی خجسته را فهمید.باید به دل دشت ها زد تا فهمید که طبیعت چگونه نو می شود و زنده و پویا؟


اما بد نیست که در این میانه بیندیشیم ما همپا و همگام با طبیعت آیا بهاری شده ایم؟غبار ملال های کهنه را دور افکنده و قبای سبز بهاری را بر قامت دل و اندیشه مان پوشیده ایم؟


و در کنار آن به این پرسش مهم بیندیشیم که چقدر برای تحول در سازمان مان برنامه ریزی ریخته و آمادگی کسب کرده ایم؟ شایسته است که با بهره بردن از اوقات فراغت تعطیلات نوروزی و روفتن فشارها و استرس های ناشی از یک سال کار سخت،بیاندیشیم که در سال جدید در حوزه کاری مان چه تحولی را باید رقم بزنیم؟


راه طی شده در بانک به خصوص در سال 96،راهی غرور آمیز است .از تحولات مختلفی که در حوزه بین الملل،پرداخت تسهیلات اشتغالزایی،ازدواج،کاهش مطالبات معوق،حرکت به سوی بانکداری الکترونیک و موبایلی و...رقم خورده است. باید همگام با بهار،به تحول در این راه بیندیشیم و برای شتاب گرفتن مسیر خدمت دهی درخشان بانک،آستین همت را بالا بزنیم و طرحی نو در اندازیم تا پرچم پر افتخار بانک ملی ایران بر تارک بانکداری ایران و جهان هماره در اهتزاز بماند.


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


  یحیایی، معاون روابط عمومی استانداری سمنان شد


  سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور


  توکلی کجانی: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست


  تقدیر مدیران روابط عمومی و تبلیغات فیلم‌های سینمایی از یک ادغام داروغه زاده


  آی‌بی‌ام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز