درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 03:00   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!

  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


ادامه ادامه مطلب دو

از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی

  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

  اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی
  قانون 15دقیقه چیست؟
  سرپرست خبرگزاری برنا اصفهان: روابط عمومی، ویترین یک سازمان است
  ساعت کار شعب بانک ملی ایران در استان تهران تغییر کرد
  تولید و اشتغال محور تسهیلات دهی بانک ملی ایران
  تامین حداکثری اقلام مورد نیاز بانک ملی ایران از بازار داخلی
  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط
  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است
  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32940صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 20 فروردین 1397 - 12:05
تعهد روابط عمومی
تعهد روابط عمومی در واقع بسط و تعمیمی از همان جایگاه یابی یک سازمان است. اگر به جایگاه‌یابی به عنوان زمین حاصلخیزی می نگرید که به یک برند اجازه می دهد تا جوانه بزند، رشد کند و به موفقیت دست پیدا کند؛ تعهد در واقع "فلسفه" و "میوه" روابط عمومی است – در واقع مزیت محسوسی است که باعث می شود تا یک خدمت مطلوب و مورد پسند باشد.
  

تعهد روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تعهد روابط عمومی در واقع بسط و تعمیمی از همان جایگاه یابی یک سازمان است. اگر به جایگاه‌یابی به عنوان زمین حاصلخیزی می نگرید که به یک برند اجازه می دهد تا جوانه بزند، رشد کند و به موفقیت دست پیدا کند؛ تعهد در واقع "فلسفه" و "میوه" روابط عمومی است – در واقع مزیت محسوسی است که باعث می شود تا یک خدمت مطلوب و مورد پسند باشد.

قول و تعهد زمانی خوب است که حفظ شود و به آن وفادار باشیم. اگر سازمانی به قول و تعهد خود عمل نکند، اعتبار آن احتمالا کاهش پیدا می کند.

در حقیقت، هزینه فرصت مخفی شدن در سایه بسیار سنگین است. اگر یک سازمان به توانایی های خود اطمینان دارد و همواره تجربه ای ثابت و جذاب را برای مخاطب خودش رقم زده است، خیلی راحت می تواند خودش را از رقبا متمایز کند و جایگاه رهبری برای خودش کسب کند.


شما چه قول هایی را به مخاطب خود داده اید و می دهید؟ برای انگیزاندن مخاطبان، قول یک برند باید به سه هدف زیر دست پیدا کند:


 - باید یک مزیت جذاب ارائه دهد
- باید معتبر و واقعی باشد
- همواره باید به آن عمل شود

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست


  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


  روابط عمومی در تحریم


  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد


  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط


  رئیس کارگروه روابط عمومی استانداری های منطقه ۵ کشور منصوب شد


  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است


  حفظ اصول روابط عمومی


  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست


  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود